Vinterstua AS med flaggemelding i Nekkar idag etter å ha solgt ned under 5%. Vinterstua har vel økt kraftig i PHO i det siste, så det er bare å satse på at det hamstres mere nå.
Jeg ser det nevnes også på PCIB at JP Morgan Securities plutselig dukket opp på deres aksjonærlister i løpet av forrige uke. Hva er det som plutselig har skjedd med JPM sitt syn på norsk biotek de siste ukene? Noen som sitter på mer info enn meg som har lyst til å synse litt?
Hva skjer når vi når 100kr kjøpssignal?
Hold fast nå tror jeg kursen smeller gjennom kr 100,- i løpet av den kommende timen!
Ja, hva skjer etter at kr 100,- er passert? Jeg vil tro at kursen fortsetter opp, men det nærmer seg nok en korreksjon for hver dag som går. Men om den kommer på kr 100,- skal være usagt. Det er tydeligvis meeeget stor interesse for PHO aksjer. Noe som burde være lett å skjønne for oss her på TI. Akkurat dette kommer vel ikke som noen overraskelse. Utover i 2020 skal kursen betydelig høyere.
Tror mye av pressen idag har gitt en skikkelig boost til momentumet i aksjen. og 100 er som en magnet nå.
Er det tradere som kjører denne opp eller er det vesentlig endringer i topp? Markert endring i volum siste dager. Lillebror til Spettet og medie omtale kan ikke være hele forklaringen.
Mye av forklaringen er vel at det kommer utenlandske penger/eiere inn i aksjen.
Tror Alle holde pusten og ser om 100 kommer, dere er vel unt:+1:
Snart 100 millioner i omsetning!
For 1 mnd siden begynte jeg å lese meg opp, høre podcaster og det lærte meg mye om aksjemarkedet! Langt ifra utlært. Gikk inn med litt penger for 14 dager siden i photocure, kjøpte mer og mer. Pluss litt pci. Så i dette øyeblikk har jeg tjent mine første 10k i aksjer. Håper bare moroa såvidt har startet. Har en del cash som skal invisteres, så det kommer sikkert noen nedturer også:sweat_smile:
Akkurat nå sitter du og tenker:
“Hvorfor gjorde jeg ikke dette før?”
Velkommen til galskapen
Lykke til med fremtiden som investor
At det kommer feilskjær er helt garantert. Kjekt at du er med på toget nå som det begynner å få fart, men strengt tatt kan det være litt skadelig å ha så bra treff helt i starten av sin tid som investor. Blir nok ikke alltid så enkelt
30 øre igjen til 100
Jeg ramlet i den fella i 2016. så lenge man trener med penger man har råd til å tape er det bare å kjøre på!
Prøv å gjøre litt notater underveis på hva som lykkes og hva som mislykkes
Da er de første 2k aksjene omsatt på kurs 100.
Det er jo en kjempeflott start Aune89
Det har vært 2-3 magiske uker i Pho og det ser ut til at det kommer til å fortsette. At det blir humpete er nærmest garantert, det er de lange linjene og hva man sitter igjen med til slutt som er interessant slik jeg ser det i dette selskapet.
Kjempebra start Aune
Ikke ofte man får slike oppturer dessverre. Men utrolig moro når det skjer.
Det som er bra med Photocure er at oppturen faktisk kan vare i flere år. 2021-22 osv ser fantastisk ut.
Fikk også «lurt» noen førstegangskjøpere inn på 54kr for kort tid siden. Veldig moro.
Fyttigrisen for et volum
Fikk også inn en kompis i dag på 90,4
Ikke rart de tror det jeg holder på med er lett…
Er toget gått?