For aa utvide kretsen av investorene er det bare aa gi barn/slektninger noen aksjer med paalegg om aa holde paa de saa lenge DU har trua.
At omsetningen i hovedsaker holdes oppe av nomader er ikke noe problem. Jeg venter ikke paa at kursene skal stige. Jeg venter paa nyheter uten aa maatte spekulere paa hvilken kurs jeg maa betale for en tilsvarende beholdning.
Vet ikke om du er i fb gruppen, men der kan svaret fra Dahl tyde på at vi får noe en av de nærmeste dagene angående Australia og det skulle bare mangle.
Er ikke paa fb.
Australia venter jeg paa bare i forbindelse med TRVX.
I PCIB venter jeg paa at SvdB skal dempe lyset og vise slides.
I PHO venter jeg paa at Dahl skal vise blaa bunnlinje.
Jeg venter ikke paa aa selge noen av de tre. Har til salt i gröten.
Det ser da ut til at Edison henger med enda, selvom de kanskje ikke har noe nytt kursmål.
(siste oppdatering 04.04.19)
Ser at tabellen med estimerte nøkkeltall er oppdatert nylig, men ikke kommet noen ny full analyse siden november.
Hvis jeg var dem hadde jeg ventet til etter Q1 minst.
Ingen ny analyse? Kun oppdaterte nøkkeltall? Og samme kursmål…
Vel i siste analyse fra 22. november 2018 så har de jo skrevet at de mener at kombinerte inntekter fra Hexvix og Cysview til sammen vil ha et peak sale i 2020 på 295 millNOK.
Det står jo i svært sterk kontrast til hvordan Scneider har antydet vekstraten ETTER 2020. Han forventer sterk vekst mens Edison antar nedgang i salg og inntekter etter 2020.
Stemmer det Snøffelen og derfor er det ikke mulig å ta dette seriøst.
Har sendt dem en mail for 2-3 uker siden og spurte dem i den om de hadde tenkt å komme ut med noe etter Q4, men har ikke hørt fra dem.
Jevnt driv fra selskapet selv for tiden:
Omtalt på Hegnar
Fint å se selskapet mer aktive.
«PM: Poster presentation: Flexible Blue Light Cystoscopy with
Hexaminolevulinate provides opportunity to finalize Diagnosis and Treatment of
Non-Muscle Invasive Bladder Cancer in the Outpatient Clinic. Results from a
Nordic Registry Study, W181ab»
Registry study for Diagnosis?
Betyr dette at de har kjørt et studie i den første og største delen av markedet; diagnose?
Og kan evnt nå få godkjenning og anbefalninger i denne delen også, basert på data i registry study?
Her detter det den ene meldingen etter den andre,samt short som forhåpentligvis skal dekkes inn i nærmeste fremtid, meldinger under aua.likevel velger noen å selge…Hva er det jeg ikke ser?
Da gjelder det bare å stole på egne vurderinger Tekdude .
Ikke se på flokken!
Vi kjører slowtrain mot 2021-22-23
Ikke hurtigtog med diverse avsporinger
Mye som tyder på at slaget mot M.W. nå er vunnet.
Skal vel skje noe ekstraordinært om kursen skulle falle noe av betydning.
Vi er tross alt inne i Q2. Det er kvartalet når vi virkelig kommer til å se konjunkturer av hva som kommer.
Dessuten ser man etter refusjonen i Australia hvor langsomt det går i diverse komiteer. Det kan bety flere fordeler i tiden som kommer, basert på bakgrunn av resultatene som kom på våren 2018.
Tar av nå!
Ser ut til at gap til kr 50 skal lukkes om ikke lenge.
Den fikk virkelig fart på seg nå ja.
Eeeeeer så lite voluuuuuum.
Er det så ille da i forhold til snitt siste måned? Ikke store poster, men det kan likegodt være MW’s robot?
Lite volum opp mot 50 er bra. Da må MW jobbe hardt for penga
Jeg fatter ikke at MV ikke har dekket seg inn når vi skrapet 30 tallet!
Har de holdt på shorten for å skremme slik at noen i nær krets har kunnet laste billig i større mengde enn det de vil kanskje tape når de dekker seg inn?
Shortregisteret er jo en gavepakke til shorterne egentlig.