Like greit å venne seg til den plasseringen først som sist, for der kommer PHO til å trone oftere og oftere i årene som kommer.
Jeg har et regneark som gjør en litt naiv fremskriving av tallene frem mot Q4 2020 for å klare guiding på revenue, og kan med tilfredshet notere at tallene som ble levert i dag faktisk var et lite hakk OVER verdiene som kom ut fra inneværende kvartal.
Så vi er on track.
Si fra hvis noen vil se ha ønskereprise på den naive fremskrivingen frem til 20204
Ja! Show it
I 20204 har vi vel solgt alle sammen men gjerne til 2024 ja
He he. Ta nå ikke helt av nå. Disse biotech aksjene trades hardt. Vi får se hvor mange tråder det er med pho i ticker på hegnar før åpning i morgen. Bruker å være en grei indikasjon på traderhypen.i dag var det kun en tråd tror jeg fordi alle skulle kjøpe.
På HO foregår der til tider mye rart. Jeg for min del har gitt opp det forumet for lenge siden. Hadde vært interessant å se hva som hadde blitt diskutert rundt PHO der hvis dere som faktisk kommer med nyttig informasjon hadde holdt dere borte en stund.(dere vet hvem dere er) Så får de resterende skribentene bare slenge tomprat om kursutvikling seg i mellom, for det fundamentale virker de å være totalt uinteressert i.
Alex
Jeg tar ikke av. Det vi fikk i dag lå faktisk litt lavere enn det jeg hadde forventet. Men det var mer enn tilstrekkelig til å vide at PHO er på rett vei. Og det klarer de til tross for de problemene KS opplevde med flexiscopene i vinter.
PHO har aldri hatt bedre rammebetingelser for å lykkes enn det selskapet har må. Dan var også rimelig godt tilfreds med stoda og har stor tro på fremtiden.
PHO er på sporet til å bli leverandør av et nøkkelprodukt til SoC for blærekreftpasienter i USA. Jeg tror de færreste skjønner hva dette innebærer og hvilken oppside PHO har.
Jeg tar ikke av, men er en smule begeistret etter dagens hendelser.
Regner med at Focus fortsatt har kursmål på 2000 innen 2021.
Skal du lese på HO må du blokkere ut apekattene ellers, ellers sløser du bort en masse verdifull tid.
Okei Photocure, nå har dere fått med grafer som viser momentumet, well done!
Neste graf vi trenger nå er en som viser at guidingen for 2020 tilsier at veksten bare skal fortsette og fortsette.
Han har aldri proklamert dette som noe kursmål, men et kurspotensiale dersom photocure skulle oppnå en viss markedsandel.
Mye mulig, har sett hva fyren har skrevet på diverse andre tråder, så for meg har han null troverdighet.
Kurspotensialet ved aktuell markedsandel er ren matematikk. Og regnestykket har vært fremvist uttallige ganger. Ingenting utroverdig rundt det.
Focuss har såvidt meg bekjent aldri oppgitt noe kursmål. Han har derimot vist allmuen hvilke kurspotensiale PHO har, forutsett at BLCC oppnår 20% markedsandel.
Men jeg antar at dersom BLCC blir SoC, så er det rimelig å forvente at BLCC tar minimum 40-60% markedsandel. For vi må ikke glemme at leger er pålagt å opplyse pasienter om SoC behandling. Så blir BLCC SoC så må samt,og leger som har blærekreftpasienter til konsultasjon informere pasientene om BLCC og hvor de kan bli behandlet med BLCC.
Tror mange skal få seg et hakeslepp i årene som kommer. Den prosessen PHO er inne i vil bare gå fortere og fortere i tiden som kommer. Dersom jeg ikke bommer helt vil vi få bakoversveis allerede på Q2 19. Gleder meg!
Og dette er kun kurspotensiale ved 20% markedsandel i US. Jeg tror vi kan oppnå SOC worldwide.
Vi hører mye fra satsingen i US men hva med europa?
Ibsen har vel en kontrakt med PHO?
Denne er jo ikke verdt noe dersom den ikke angir hva som ventes av samarbeidet.
Som vi ser i US så koster det kapital og tid for å øke antall scope og opplæring / installering.
Sett i lys av alt som har skjedd siden den positive fase 3 studien og bekreftelse på mye lengre levetid ved bruk av BLC , ja , da må en annta at behovet her i europa er like stort som i US , ikke?
Har PHO kontakt med pasientorganisasjonene i europa og informerer de dem fortløpende?
Rare greier , ser ut for at en revolusjon er på trappene i US ved inntog av BLC og urologer samt pasienter forlanger det og i europa er det helt stille?
Europeerene er vel like glade i livet sitt som amerikanerene.
Ser en bort fra PHO sitt ønske om mere profit fra EU og i stedet konsentrerer oss om pasientens tilbud og mulighetene for et langt liv så er det ikke holbart å ikke gi disse samme muligheter for å takle kreften som over there.
Et massivt fremstøt mot ibsen’s manglende satsing , ikke på grunnlag av mere kapital til Photocure men at europas befolkning skal få samme behandling som de i US ,…, sier seg selv at dette må på plass.
Europa er nok et mye mer komplisert marked fordi man der vil måtte forholde seg til titalls flere land. Us er bare ett, det er også der flest mennesker får blærekreft såvidt jeg har fått med meg.
Europa kommer nok også mer og mer, men en storstilt satsning der på egenhånd ville nok fått cashbeholdningen til å knele. Vi får håpe at mer og mer mediedekning rundt BLCC vil få urologer i Europa til å oppsøke og ønske denne teknologien selv.
Ja , flere land men tar en tyskeland så er det vel snakk om over 200 milioner mennesker.
Og hva med norden , hur er ståa her hjemme?
Klart at PHO ikke har kapasitet til å ta alt dette med dagens fremgangsmåte men synes det bør påpekes at fase 3 resultatene og lengre liv og færre dør er endret , også for disse gruppene.
PHO burde kanskje utlisensiert til canada , østen og andre steder med klare mål for å få beholde lisensene?
Canada er gjort, Biosyent.inc
Tror det er en partneravtale i canada allerede?