Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

jeg har også en minipost i IM som en slags hegde for PHO. IM er jo så billig at man kan lett la %en tildels korrelere.
“i nest værste fall” om IM blir suksess og PHO kjøper dem, får jeg tilbake verdien PHO bruker på å kjøpe dem. tilsvarende “verdifall” i PHO som trenger kapital til kjøp og markedsføring.

Mener Schneider har kommentert noe på spørsmål om IMAGIN? Tar jeg feil?

Det er korrekt at han har.
Mailsvar fra DS til undertegnede 15.4.20 på spørsmål om hvordan han vurderte IM som en konkurrent. Stilte spørsmålet på bakgrunn av frykt for det rundt forbi.

"Does not see them as an competitor at all…in fact if Imagine system makes it to market they could potentially be an accelerator since their blue light system only works with imaging agent like cysview”

4 Likes

(Låst analyse)
4 Likes
6 Likes

Dette er vel litt uttafor TA, så jeg svarer heller her under “småprat”.
Det kan vel tenkes at det de strir med i USA kan påvirke? De er på langt nær ferdige med Covid og sykehusene er hardt kjørt med pasienter. Det kan nok gå langt inn i 2021 før situasjonen begynner å komme under kontroll. Og det vil nok påvirke Photocure også. Foreløpig er usikkerheten stor nok til at aksjen fremdeles shortes. Men aksjemarkedet er framoverskuende så før eller senere fyker den avgårde.

Det var bra volum på vei opp. Volumet som kommer nå er lite i forhold til opp. Siste dagene har vært ekstremt lite volum til lunsjtider.

I dag er det ikke omsatt mer en 35000 aksjer til nå. Langsiktig er opp. Kortsiktig er litt usikker. Per nå drifter den bare ned til kjøpsinteressen dukker opp igjen.

Voleon er ute av short. Det måtte være tapsprosjekt for dem.

4 Likes

Én ute, én igjen. Håper Arrowstreet ender opp i samme situasjon som Voleon

Gleden når det er børsmelding frå Photocure.

Skuffelsen når det er finanskalender.

1 Like

Nærmer vi oss støttenivå? 100?

Ja ser slik ut, veldig fornøyd med utviklingen i dag.

1 Like

Kjekt å se at Norne har listet Photocure opp under deres favorittaksjer på sin nettside :smiley:

7 Likes

Ny klinikk oppført på Cysview.

CMG Urology 8200 East Bellview #100E, Greenwood Village, CO 80111

20 Likes

Er litt overrasket over den lave entusiasmen blant 20 på topp.
Kun 3 økte litt sist uke.
Virker som engelske/amerikanske investorer selger seg ned.
Svenske øker noe.
Det er vel fasit

Vet ikke om noen har fulgt med på utviklingen til Imagin Medical i det siste, opp nesten 40% ikveld, ca 200% siste ukene.
Idag er omsetningen i IM ca. 25X snittet de siste 65 dager.
Lykkes de blir det helt konge for både IM men også for Photocure. Tror det kan være smart å sitte med aksjer både her og der.

Som sagt mener DS at dersom IM lykkes med dette vil det kunne gi PHO en betydelig boost. IM sitt produkt funker bare med Cysview.
Legg også spesielt merke til hvem som blant annet er oppgitt under “management”, Ashis Kamat, alle med Pho interesse kjenner til hva han står for ift BLC og PHO.

15 Likes

Alle monner drar.
Håper det går veien

Gidder ikke lage en egen tråd for BLC/Imagin Medical.
Jeg mener at dersom IM lykkes vil det kunne få enorme konsekvenser for Photocure, positive konsekvenser.
Dersom noen mener dette ikke bør publiseres under en PHO tråd så får dere flagge det og eventuelt lage en egen tråd for IM.
Dette er kun ment som et BLC supplement fra min side.
Samtidig har jeg aksjer i begge selskaper selv.
Men, husk hvem sin bilder IM bruker…

3 Likes

Hvis det blir FRYKTELIG mye Imagin så kan jeg heller flytte alle innleggene over i en ny tråd, det er no sweat. :slight_smile:

1 Like

Flott @Savepig.
Men skal ikke blir FRYKTELIG mye, men viser igjen nå når det er rimelig stille på Pho tråden generelt. :grinning:

BioPub.co Presents: Imagin Medical – Blue is the Winningest Color
When: Jan 22, 2021 12:00 PM EST

Please click the link below to join the webinar:

4 Likes