Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ift om det er 297 totalt som har blc?
Mulig

I sÄ fall er det 20 som har bare flexi (297-277) og
62-20=42 som har bÄde flexi og rigid.

Det kan godt vĂŠre, men blir bare ren spekulasjon. Har null grunnlag for Ă„ mene noe

Hvem er det som har ansvaret for Ä legge inn nye klinikker pÄ cysview, mÄ vÊre lett Ä fÄ avklart hva det er som har skjedd?

Det kan ikke vÊre at det er mer attraktivt Ä stÄ pÄ listen nÄr reimbursement gjÞr det mer lÞnnsomt med blue light enn white light?

AltsÄ at tidligere har man kun Þnsket Ä ha tjenesten tilgjengelig nÄr den fra et faglig stÄsted har vÊrt velbegrunnet, mens man fremover trenger mindre begrunnelse og kan vÊre Äpen for at pasienter finner behandleren pÄ bakgrunn av at de har teknologien tilgjengelig.

Store bullscenarioet er vel at dette betyr at det nÄ er blitt sÄpass kjent med blue light at dette etterspÞrres av pasienter og leger i sÄnn grad at det gjÞr det nÞdvendig for klinikkene Ä vÊre synlige. Jeg tror ogsÄ at dette hovedsaklig er publisering av eksisterende klinikker, et sÄnt lÞft mÄtte vÊrt bÞrsmeldt om de var nye.

1 Like

Gode hypoteser her, men hvem kan finne ut?
Sendte en mail til IR@photocure.com og ba om en avklaring.

1 Like

Jeg er pÄ ballen

4 Likes

Flott, hadde vÊrt OK Ä fÄ en bÞrsmelding fÞr slutt i dag.

Jeg er 99,9% sikker pÄ at det er en oppsamlet bolk av klinikker som ikke tidligere av ulike Ärsaker har latt seg oppfÞre pÄ Cysview.
Hadde det vĂŠrt 23 Kaiser samt resterende 64 klinikker innen 2-3 andre kjeder kunne dette vĂŠrt et stort gjennombrudd, men her er det en salig blanding av enormt mange forskjellige klinikker.

Derimot er det ikke utenkelig at flere av disse 87 er nye som kan ha kommet til siste par tre ukene.

Har et script som henter ned data fra cysview.com men ser at de ikke lengre sender ved dato for nÄr sitene er lagt til sÄ fÄr ikke plottet line chart lengre. Ikke sÄ nyttig da det allerede finnes pÄ siden men her er iallefall lokasjonene:

4 Likes

Responsen fra Schneider :

"You are correct. What you see is not just Q4 towers on website

We made a change in “listing” policy. No longer are we requesting permission to list a BLC acct. Rather the account must officially “opt out”. The amount of time we spent running around trying to get approvals through massive bureaucracy was (in my opinion) putting patients at risk seeking BLC and wasting account mgr “selling” time. Not to mention potentially “missed” business if patients didn’t find a BLC site near them.

So what you see in the listings is catchup of past (which goes back in time) and Q4 installs. "

23 Likes

Takk Hayen. Kjekt Ă„ se du tar ansvar og skaffer til veie fakta👍 Da slipper vi spekulasjoner.

Kanskje Cysview blir et bedre termometer pÄ faktisk antall klinikker med BLC fremover. Usikkerheten ligger vel litt i hvor lang tid det tar fÞr de legger inn nye klinikker i oversikten.
Smart endring av DS dette.

Spennende 2023 for Pho med mye bra greier pÄ gang ( i gang). MÄ kanskje snart vurdere ny inngang her.
Flott jobbet

3 Likes

Uansett, sÄ har det tilkommet en klinikk til ikveld, nummer 298 pÄ Cysview.

Premier Medical Group
50 Eastdale Avenue North, Poughkeepsie, NY 12603

13 Likes

Hej Rodjer

Tak for et fantastisk arbejde og opklaring. :clap:

God ide fra Dan og listning pĂ„ Cysview, men det giver et mindre godt overblik da vi ikke helt kan regne med nye registreinger – men det gĂžr vel mindre

Dansken

Jeg vil heller si motsatt.
cysview.com blir i mye stÞrre grad fasit nÄ pÄ nye utplasseringer

2 Likes

2 fra 300 :slight_smile:
Jeg er nu ganske godt tilfreds med den nye mÄde ogsÄ - det giver et mere retvisende billede tÊnker jeg.

Det har i lÞpet av natten blitt oppfÞrt ytterligere 5 klinikker til nÄ totalt 303.
Alle “Medical Center”

Baltimore VA Medical Center
10 N Greene St, Baltimore, MD 21201

OU Health Stephenson Cancer Center
800 NE 10th St, Oklahoma City, OK 73104

St. Luke’s Boise Medical Center
190 E. Bannock St., Boise, ID 83712

Lexington Medical Center
222 East Medical Lane, West Columbia, SC 29169

Harbor-UCLA Medical Center
1000 West Carson Street, Torrance, CA 90509

14 Likes

Det tar av nÄ.:+1::+1:

2 Likes

Pr. Utgang q3 2022 var det utplassert 339 scope



Kan se ut som de ventet med omleggingen til de visste at klinikker skulle legges til i stort antall.
Edit: Meisen avkler muligens denne teorien.

Omleggingen skyldes jo at det gir mer effektiv drift for pho, og at pasientene lettere finner aktuelt sykehus for sin egen del.

Det er ikke koblet mot suspekte (og uforstÄelige) baktanker om antall nye scope nÄ.