Jeg er pÄ ballen
Flott, hadde vÊrt OK Ä fÄ en bÞrsmelding fÞr slutt i dag.
Jeg er 99,9% sikker pÄ at det er en oppsamlet bolk av klinikker som ikke tidligere av ulike Ärsaker har latt seg oppfÞre pÄ Cysview.
Hadde det vĂŠrt 23 Kaiser samt resterende 64 klinikker innen 2-3 andre kjeder kunne dette vĂŠrt et stort gjennombrudd, men her er det en salig blanding av enormt mange forskjellige klinikker.
Derimot er det ikke utenkelig at flere av disse 87 er nye som kan ha kommet til siste par tre ukene.
Har et script som henter ned data fra cysview.com men ser at de ikke lengre sender ved dato for nÄr sitene er lagt til sÄ fÄr ikke plottet line chart lengre. Ikke sÄ nyttig da det allerede finnes pÄ siden men her er iallefall lokasjonene:
Responsen fra Schneider :
"You are correct. What you see is not just Q4 towers on website
We made a change in âlistingâ policy. No longer are we requesting permission to list a BLC acct. Rather the account must officially âopt outâ. The amount of time we spent running around trying to get approvals through massive bureaucracy was (in my opinion) putting patients at risk seeking BLC and wasting account mgr âsellingâ time. Not to mention potentially âmissedâ business if patients didnât find a BLC site near them.
So what you see in the listings is catchup of past (which goes back in time) and Q4 installs. "
Takk Hayen. Kjekt Ă„ se du tar ansvar og skaffer til veie faktađ Da slipper vi spekulasjoner.
Kanskje Cysview blir et bedre termometer pÄ faktisk antall klinikker med BLC fremover. Usikkerheten ligger vel litt i hvor lang tid det tar fÞr de legger inn nye klinikker i oversikten.
Smart endring av DS dette.
Spennende 2023 for Pho med mye bra greier pÄ gang ( i gang). MÄ kanskje snart vurdere ny inngang her.
Flott jobbet
Uansett, sÄ har det tilkommet en klinikk til ikveld, nummer 298 pÄ Cysview.
Premier Medical Group
50 Eastdale Avenue North, Poughkeepsie, NY 12603
Hej Rodjer
Tak for et fantastisk arbejde og opklaring.
God ide fra Dan og listning pĂ„ Cysview, men det giver et mindre godt overblik da vi ikke helt kan regne med nye registreinger â men det gĂžr vel mindre
Dansken
Jeg vil heller si motsatt.
cysview.com blir i mye stÞrre grad fasit nÄ pÄ nye utplasseringer
2 fra 300
Jeg er nu ganske godt tilfreds med den nye mÄde ogsÄ - det giver et mere retvisende billede tÊnker jeg.
Det har i lÞpet av natten blitt oppfÞrt ytterligere 5 klinikker til nÄ totalt 303.
Alle âMedical Centerâ
Baltimore VA Medical Center
10 N Greene St, Baltimore, MD 21201
OU Health Stephenson Cancer Center
800 NE 10th St, Oklahoma City, OK 73104
St. Lukeâs Boise Medical Center
190 E. Bannock St., Boise, ID 83712
Lexington Medical Center
222 East Medical Lane, West Columbia, SC 29169
Harbor-UCLA Medical Center
1000 West Carson Street, Torrance, CA 90509
Det tar av nÄ.
Pr. Utgang q3 2022 var det utplassert 339 scopeâŠâŠ
Kan se ut som de ventet med omleggingen til de visste at klinikker skulle legges til i stort antall.
Edit: Meisen avkler muligens denne teorien.
Omleggingen skyldes jo at det gir mer effektiv drift for pho, og at pasientene lettere finner aktuelt sykehus for sin egen del.
Det er ikke koblet mot suspekte (og uforstÄelige) baktanker om antall nye scope nÄ.
Det merkeligste i dette synes jeg og det har vi diskutert mang en gang tidligere, hvorfor alle disse klinikkene ikke ville la seg oppfĂžre fra starten av?
Med stigende interesse for BLC og gode resultater ville opplagt mange av disse klinikkene hatt stÞrre pÄgang fra pasienter og derav fÞlgelig hÞyere skopbruk.
Men, fÄr hÄpe nÄ at med dette sÄ blir det enda mer fokus og at flere av klinikkene oppnÄr hyppigere bruk.
Hej Hayen
Vi er ikke uenige â men det jeg mener er fĂžlgende regnestykke
297 klinikker â 5 klinikker fravĂŠlger listen + 5 nye pĂ„ listen
297 + 5 -5 status quo 297
Med mindre man holder Ăžje med lokationer
Ikke sĂ„ lidt med 5 nye klinikker i dag â det gĂ„r vejen med de nye scope
Tillykke til PHO
Danske
Jeg tror der har en enkel og praktisk forklaring.
Sykehusene mÄ samtykke (opt in) til Ä bli fÞrt opp. Dette gjÞres av andre enn de som bestiller og tar i bruk scopet.
Dette krever energi fra pho, sikkert tregt og motvillig hos relevant instans internt pÄ sykehus, gir ikke noe direkte salg for pho osv.
Kort sagt - en oppgave det er lett Ă„ prioritere ned.
I stÞrre system er det ofte at det Äpenbart positive er vanskelig Ä gjennomfÞre i praksis. Det har jeg (dessverre) mye erfaring med fra egen arbeidssituasjon.
Hvordan i all verden kommer du frem til 5 fĂŠrre?
Det var det Dan skrev at klinikker kunne fravÊlge sÄ derfor dette teoretiske regnestykke.
0g 5 styk var bare et tĂŠnkt tal.
Jeg er total enig med Dan om den nye beslutning om at det er op til de nye klinikker at fravĂŠlge, det alt andet lige et lang bedre billede af antallet af klinikker.
Der har vÊret mange indlÊg om gennemskueligheden af den gamle model pÄ diverse fora.
Syntes at Dan har gjort et godt scoop her
Dansken