Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

1 Like

Jeg blir ikke overrasket om de har kjĂžrt en oppdatering som har feilet med fĂžlgende konsekvens:
Alle som tilbyr BLC er nÄ listet opp pÄ cysview.com, inklusiv de som har reservert seg mot Ä bli fÞrt opp.

FremstÄr som den klart mest plausible Ärsaken at noe sÄnt har skjedd.

Som @Rodjer skriver, sÄ er det endel klinikker som har valgt Ä ikke vÊre synlig pÄ cysview,com.

Man kan snu pÄ det:
Hvis antall nye klinikker med BLC hadde “eksplodert” i desember ( registrering pĂ„ cysview lagger med 2-5 uker), sĂ„ burde PHO sendt ut en bĂžrsmelding siden dette er kurssensitiv info

1 Like

Uansett hvordan man forklarer det sÄ mÄ det vÊre en kraftig Þkning i antall klinikker.

Det er lite sannsynlig av det er en kraftig Ăžkning ( se innlegg over)

87 klinikker lagt til siste 24 timerr.

Men, igjen, jeg antar de fleste av disse er eksisterende klinikker med bruk av BLC som ikke tidligere har stÄtt oppfÞrt, jeg vet selvsagt ikke.

Men, dersom det var slik at dette var brenn nye burde det vĂŠrt bĂžrsmeldt.

Beklager litt rotete oppsett. Virker som det er endel kjeder som gÄr igjen her. Kaiser med en ny klinikk, mener de hadde en fra tidligere.

Viktig at man her tar forbehold om at det kan ha skjedd en genererings feil pÄ Cysview og at klinikkene forsvinner derfra igjen like plutselig som de kom inn.

Klinikkene er delt pÄ Pho Investors

Dog sÄpass spennende for egen del at jeg kjÞpte litt aksjer, hovedsaklig fordi uansett fÄr vi nÄ et betydelig bedre innsyn i hvilke klinikker som tilbyr BLC og det er flere kjeder her som skiller seg ut etter hva jeg kan se i farten.

1 Like

Hva tenker du @Hayen , tror du alle de som har rigide skop ogsÄ har flexi?

Ingen formening.

Nei, tenkte bare pÄ 277 opp mot 297

Ift om det er 297 totalt som har blc?
Mulig

I sÄ fall er det 20 som har bare flexi (297-277) og
62-20=42 som har bÄde flexi og rigid.

Det kan godt vĂŠre, men blir bare ren spekulasjon. Har null grunnlag for Ă„ mene noe

Hvem er det som har ansvaret for Ä legge inn nye klinikker pÄ cysview, mÄ vÊre lett Ä fÄ avklart hva det er som har skjedd?

Det kan ikke vÊre at det er mer attraktivt Ä stÄ pÄ listen nÄr reimbursement gjÞr det mer lÞnnsomt med blue light enn white light?

AltsÄ at tidligere har man kun Þnsket Ä ha tjenesten tilgjengelig nÄr den fra et faglig stÄsted har vÊrt velbegrunnet, mens man fremover trenger mindre begrunnelse og kan vÊre Äpen for at pasienter finner behandleren pÄ bakgrunn av at de har teknologien tilgjengelig.

Store bullscenarioet er vel at dette betyr at det nÄ er blitt sÄpass kjent med blue light at dette etterspÞrres av pasienter og leger i sÄnn grad at det gjÞr det nÞdvendig for klinikkene Ä vÊre synlige. Jeg tror ogsÄ at dette hovedsaklig er publisering av eksisterende klinikker, et sÄnt lÞft mÄtte vÊrt bÞrsmeldt om de var nye.

1 Like

Gode hypoteser her, men hvem kan finne ut?
Sendte en mail til IR@photocure.com og ba om en avklaring.

1 Like

Jeg er pÄ ballen

4 Likes

Flott, hadde vÊrt OK Ä fÄ en bÞrsmelding fÞr slutt i dag.

Jeg er 99,9% sikker pÄ at det er en oppsamlet bolk av klinikker som ikke tidligere av ulike Ärsaker har latt seg oppfÞre pÄ Cysview.
Hadde det vĂŠrt 23 Kaiser samt resterende 64 klinikker innen 2-3 andre kjeder kunne dette vĂŠrt et stort gjennombrudd, men her er det en salig blanding av enormt mange forskjellige klinikker.

Derimot er det ikke utenkelig at flere av disse 87 er nye som kan ha kommet til siste par tre ukene.

Har et script som henter ned data fra cysview.com men ser at de ikke lengre sender ved dato for nÄr sitene er lagt til sÄ fÄr ikke plottet line chart lengre. Ikke sÄ nyttig da det allerede finnes pÄ siden men her er iallefall lokasjonene:

4 Likes

Responsen fra Schneider :

"You are correct. What you see is not just Q4 towers on website

We made a change in “listing” policy. No longer are we requesting permission to list a BLC acct. Rather the account must officially “opt out”. The amount of time we spent running around trying to get approvals through massive bureaucracy was (in my opinion) putting patients at risk seeking BLC and wasting account mgr “selling” time. Not to mention potentially “missed” business if patients didn’t find a BLC site near them.

So what you see in the listings is catchup of past (which goes back in time) and Q4 installs. "

23 Likes

Takk Hayen. Kjekt Ă„ se du tar ansvar og skaffer til veie fakta👍 Da slipper vi spekulasjoner.

Kanskje Cysview blir et bedre termometer pÄ faktisk antall klinikker med BLC fremover. Usikkerheten ligger vel litt i hvor lang tid det tar fÞr de legger inn nye klinikker i oversikten.
Smart endring av DS dette.

Spennende 2023 for Pho med mye bra greier pÄ gang ( i gang). MÄ kanskje snart vurdere ny inngang her.
Flott jobbet

3 Likes

Uansett, sÄ har det tilkommet en klinikk til ikveld, nummer 298 pÄ Cysview.

Premier Medical Group
50 Eastdale Avenue North, Poughkeepsie, NY 12603

13 Likes