Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Ja er dessverre seigt å få den opp men å se en positiv utvikling i inntektene hadde gjort seg. VP for Europa har vært ansatt nå i to år, kan vi se en økning i inntektene der. Som sagt skulle gjerne se at vi knuste 400 mill målet.

Så får vi se om ledelsen denne gang våger seg på en guiding.

Jeg mener at de kommer til å gjøre det. DS ga guiding i des. hos DNB Health.

Hej Norge

MYK skriver: De har og holt på i Canada i et år kommer det noe positivt derfra, samme med Chile og Australia.
Lige nøjagtig disse 3 lande som du nævner er jeg overbevist om at vi ikke får meget drahjælp fra i regnskabet – tilsammen Max 1mill NOK hvis vi er heldige.
Håber selgfølgelig lige som dig at vi tager Equinor.
Meget at det som skal hjælpe på regnskabet ser vi først i q1 og Q2 – Nye Scope, høj refusion, flere udplaceringer, og ikke mindst brugerfrekvensen som SKAL vise markant øgning grundet det nye blå lys.
Ellers er jeg dybt forundret over at Aseris stiger så meget på Ying-Yang børsen – det lugter af insiderinfo og de store poster der er gået bare i år Offbook – tankevækkende :thinking:

Hvis der fra det Norske hold er deltagere på Q4 præsentationen kunne det være rart at vide.
Udplaceringer Januar
Ser vi fremgang i Januar og Feb 2023 efter højere refusion.
Cevira 1. resultat – bliver det forår eller sommer vi hører noget (forventninger)

Dansken
Spændende tider – liker godt fuglene og kalkunen på tager – i sjove Nordmen

1 Like

Det er superseigt å få kursen oppover, handelen ble totalt styrt av ALGOer mot slutten i dag. Like etter åpning i NY slo de til og tradet kursen ned 2 NOK. De har en agenda som vi kan bare spekulere i, volumet er også så ubetydelig at en aktør kan styre dette helt.

Ny klinikk oppført på Cysview ikveld.

Robert Wood Johnson University Hospital; Rutgers Cancer Institute of New Jersey
1 Robert Wood Johnson Place, New Brunswick, NJ 08901

21 Likes

Skal bli interessant å se hvor mange scope som er plassert ut i q4. Jeg mistenker at det havner på 20-25, men ikke gått veldig i dybden på tilgjengelig tallmateriale.

Takk for at du alltid holder oss oppdatert selv om du ikke nødvendigvis eier aksjen selv!

4 Likes

Cevira…

@Snoeffelen vet du hva forventet salgs verdier $$$ er 2024-2025-2026?

Hvis DS kan komme igjen med en guiding på Hexvix for 23-24-25 , så kommer tallknusere kanskje til konklusjon at PHO blir kjøpt opp.

Sinopharm kommer til å kjøre Cevira og antatt Hexvix China, my quess de tar seg en ¨Volvo¨,
Så får de kontroll globalt Hexvix og Cevira.

Eller sier Briarwood og rest av stor eiere nei til en bid på 10-12 mrd NOK?

Studie-protokollen på Cevira ble publisert i mai 2022 i BMJ open access, og er en fin kilde til detalj-informasjon for de som er spesielt interessert.

Info om det kliniske studiet finnes selvsagt på clinical trials dot gov

Og siste vi har hørt av nyheter om Cevira var 9. august 2022 da det ble meldt at Asieris hadde fullført rekrutteringen

https://photocure.com/news/photocure-partner-asieris-announces-completion-of-patient-enrollment-in-cevira-phase-iii-clinical-trial-4325653

4 Likes

Morsomt inneblant å følge med pre-market

idag
Screenshot 2023-02-10 at 08.23.58

igår
Screenshot 2023-02-09 at 08.42.02

Selv om Photocures fase 2b-studie hadde 262 pasienter var de fordelt i placebo, HAL 0,2%, HAL 1% og HAL 5% (HAL = API = virkestoff = hexylaminolevulinate = samme virkestoff som i Hexvix).

Som betyr at kun 68 pasienter ble behandlet med konsentrasjon 5%, dosen i fase 3 APRICTY-studiet, og dosen som ga klart bedre resultat i 2b-studien enn placebo, 0,2% og 1%.

Videre ble 190 av 262 pasienter i fase 2b “verified by central blinded review (efficacy
population)” og av de 190 var det 103 CIN 1 pasienter og 87 CIN 2 pasienter.

Når vi da vet at forstadier til livmorhalskreft nå defineres som HSIL (CIN2 og 3) og LSIL (CIN 1), targeting group i APRICITY er HSIL, og at de 87 pasienten skal fordeles over 4 konsentrasjoner, så endte man opp i fase 2b med at kun ca 20 pasienter (av 262 innrullerte) hadde et resultat på målgruppe og konsentrasjon man skulle bruke som grunnlag for å vurdere om det var hensiktmessig å gå videre med et fase 3 studie.

Det var sikkert grunnen til at det var litt seigt å få til en avtale med noen som ønsket å gjøre det.

Men det finnes mer data, så for de som tok seg tid til å kikke litt nærmere fant man nok ut at dette hadde potensialet til å bli bra, og det gjorde nok Asieris.

Sjekker man BMJ open access linken og feks referanse nr 26

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/lsm.22041

Så har man andre studier som viser gode resultater på det som nå er HSIL

“We included eight patients with CIN1, 23 with CIN2, and 36 with CIN3. Treatment was well tolerated. HAL 40 mM with 3-hour application turned out to be the most-effective group with 67% (10/15) complete response rate. The combined complete and partial response for patients with CIN2 was 83% (20/24).”

7 Likes

https://register.epo.org/application?number=EP18737504&lng=en&tab=doclist

1 Like

@solskimm , fint om du skriver en liten kommentar om hva det gjelder når du poster en link, slik at leseren skjønner hva det dreier seg om. Ellers er det fort gjort å misforstå.

Siden temaet på PHO-tråden i det siste har vært Cevira, og du legger ut en link som har med en medical device, PDT, Photocure, og hexylaminlevulinate å gjøre så tror jeg noen kan misforstå.
For hva annet kan det være når det står “device” sammen med all andre ordene, enn nettopp Cevira !

Men dette er altså et kateter for bruk i urin-blæren, bare så det er klart.

4 Likes

Dette er relatert til patenter i et selskap jeg ikke følger eller er investert i lengre, så får det heller være opp til de som har interesse i selskapet å følge opp.

Jeg kan, om ønskelig, slutte å poste endringer i patenter her.

1 Like

Nei for all del, kommer det opp interessante nyheter så må du absolutt poste dem her. Og egentlig er det et generelt tips, eller kanskje oppfordring til alle som skriver noe; en liten setning om kontekst.

5 Likes

Takk for posting.

DS har snakket lenge om å se etter flere type inntekter, en ny device i samme felt kan vel ikke skade? Kanskje han har noe å si mer om dette på Q3?

Har PHO flere patenter i vent der ute?

1 Like

Screenshot 2023-02-10 at 12.40.32

Hvorfor synlig?

Enten en klovn eller en med agenda :sweat_smile:

etter en fantastisk reise fra 2018 til 2021 så valgte jeg å selge meg ut på et fordelsaktig nivå. Nå med alt det spennende som skjer i Kina følte jeg virkelig det var på tide å kjøpe seg inn igjen her. :smiley:

2 Likes