Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Så jo ut i går som noen hadde en plan ja, og selvsagt kult at de gjennomfører. Noen som har tro som har litt penger å bruke. Kan tyde på at de har gjort litt research. Synes dette over ganske bra.

2 Likes

Litt morsomt detajl, vi er på second best volumn siden 28 sept.22

Screenshot 2023-02-03 at 15.53.02

Så vi regner med at konvensjonell drift går i pluss?

Her er børs verdien pr. i dag på:

Nykode…9013 MNOK
ULTIMO…4148 MNOK
Medistim…4126 MNOK
Photocure…2959 MNOK

Så kan man gjøre seg litt refleksjoner.

1 Like

Det hadde vart noe for Q4 :muscle::muscle::hugs:

Guidingen kommer tilbake på Q4 tenker jeg.

Bestem selv :flushed::flushed:.

1 Like

God morgen. Hvem har quidingen med datoer av Asieris? Har kursøkning å gjøre med Cevira® (APL-1702) eller Vesique® (APL-1202) eller …xxxxx… ?

Cevira og Vesique har kommet langst i PhIII.


Screenshot 2023-02-04 at 07.19.54

Hej Lion

Tak for link og info
Er Vesique en konkurrent til Hexvix eller kan de komplentere hinanden ??

Undre mig at Hexvix fase 3 ikke er kommet længere i følge tidsplan i link :open_mouth:

Dansken

De skal stå for seg selv :slight_smile: se link til video. Begge blir vist frem.

Hexvix, det kunne ha vart mye være enn det. Hexvix ligger nå godt an, de har spart flere år med å få godkjent tidligere resultater og en begrenset studie. Asieris har prestert hele veien foran schedule forventninger er her etter.

Dette er vel i tråd med info fra DS. Mindre fase 3 og godkjenning tidlig i 24

1 Like

Resultatet fra phase II cevira er 95% friske etter behandlet med cevira og 60% friske med placebo.
Hva er sannsynligheten for å få tilsvarende resultat for nå phaseIII? Noen som med kunnskaper innen statistiske og sannsynlighets beregninger som kan belyse dette.
Mange på ULTI tråden har store kunnskaper her mulig de kan hjelpe?

Du kan tagge folk med å skrive @ og så kallenavnet deres dersom du ønsker.

Du kan begynne med å forklare hva du lurer på og så finne frem kilder til tidligere publiserte studier, studieoppsett osv.

Man gidder sjeldent gjøre veldig mye research selv for en aksje man ikke eier.

1 Like

Hvor lenge etter behandling var det at man leste av resultatet? Et annet relevant spørsmål er hvor stor prosentandel blir normalt frisk av seg selv av disse celleforandringene. Dette tallet kan være både høyere og lavere enn 60%, men finnes sikkert i en statistikk.

Det er snart 10 år siden Cevira fase 2B resultatene ble konkludert, de finnes på Photocure sin hjemmeside

Jeg satte meg godt inn i de resultatene, og også andre studier med Cervira.

Den gangen var klassifiseringen CIN 1, 2 og 3, mens det nå er HSIL (CIN2 og 3) og LSIL (CIN1)

Min vurdering av resultatene er at de kan ta ca 1500$ per behandling i US i 2023-dollar, men litt usikker på hva de kan ta i Kina. Jeg er også ganske overbevist om at de får et godt resultat, dvs både i nedklassifisering etter behandling fra HSIL til LSIL, som jo betyr å unngå kirurgisk inngrep, eller bedre, og jeg husker at jeg mente at HPV-clearance i tillegg var overraskende god for de aggressive HPV16 og 18.
Jeg er derfor ganske overbevist om at både vurdert verdi og aksjekurs skal betydelig opp når Cevira-resultatene kommer.
Enn så lenge er de vurdert til ingenting, og jeg tror uansett at fart på Cysview/Hexvix kan dra dette godt videre alene.

13 Likes

Forrige uka 2.best volum.

23.02.2023 - Quarterly Report - Q4, 13 børsdager igjen…

Let see what happens :slight_smile:

1 Like

Dette høres betryggende ut. Med slike gode resultater i phase II vil jeg tippe at sannsynligheten for samme resultater i phase III er over 90%.
De 20 største øker nå opp i 53,27%.
Ser og at Asieris er opp 6% i dag til 17,4%

1 Like

Sant nok @myk at Asieris er opp er helt sikkert good news for Photocure.

Asieris har ingen produkter på markedet men 2 av 3 produkter i pivotal fase har direkte med Photocure å gjøre, Hexvix for Kina og Cevira, og Asieris sitt siste produkt i pivotal fase har indirekte noe med Photocure å gjøre siden det har med NMBIC treatment å gjøre, mao plassert midt i Photocure sin strategi på behandling av blærekreft; “Photocure, the Bladder Cancer Company”.

Så når Asiers sitt market cap har steget fra 8,0 mrdNOK til 14,2 mrdNOK ( 64% stigning i aksjekurs og 8% styrking av Yuan) siden julaften 2022 er det vel ikke utenkelig at det skyldes noe som er bra for Photocure.
Regner med at det kinesiske aksjemarkedet er bedre orientert om hva som skjer i Kina enn det norske aksjemarkedet er.

6 Likes

https://stock.finance.sina.com.cn/stock/view/paper.php?symbol=sh000001&reportid=728583825988

En liten kjapp analyse av Yahong, ser det ut til

Etter antall innlegg å dømme på biotek trådene er folk mer opptatt med de ti fuglene på taket enn en fugl i hånda. :roll_eyes:

Nå er jo biotek, i alle fall i Norge, per definisjon “fugler på taket”, siden det ikke er så mange selskap som har produkt i marked.
Cevira , og også Hexvix i Kina er i den kategorien, men det er teknologi (hexylaminolevulinate) som allerede er godkjent, og i marked, så kanskje en kalkun på taket?
Cevira-kalkunen regnes jo heller ikke inn i noen analyser, men siden den er i Kina er det kanskje ikke så lett å få øye på den?

3 Likes