Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Det betyr at det er 50 nye systemer installert i Q4, 30 OPP, 15 nye rigid og 5 fexible systems

Mitt inntrykk er at DNB sine analyser veier mye tyngere i aksjemarkedet enn analyser fra andre, og i alle fall Norne. SÄ jeg er enig med deg myk; vi fÄr et run mot 120 mot Q4-tallene, og sÄ tar man det derfra.

1 Like

Ja og mer fra DNB; Cevira could become a larger success
than we assume. Til nÄ zero.

3 Likes

Source: DNB Markets
Upside risks to our investment case
:black_medium_square: Photocure could achieve higher penetration in markets with low current usage of BLCs than we forecast – mainly Europe excluding the Nordics.
:black_medium_square: Value-accretive acquisitions in product areas also addressing the bladder cancer market.
:black_medium_square: Cevira could become a larger success than we assume.

med full klaff 185 ?

1 Like

PHO har bygget et solid fundament rundt 100-110.
Gode nyheter vil kunne gi betydelig oppmerksomhet, positivt fokus og medvind for kursen

Med full klaff er min mening at kursen kan gÄ lenger enn 185 i Är.
(Jeg liker for Þvrig Ä gjette pÄ kurser, og har ved Ärets start tippet pÄ 172,- 3112)

1 Like






5 Likes

Conclusions

Modeled results suggests that the Medicare program will incur increased costs, due to the gap between added costs per cystoscopy due to BLC. The current discrepancy in reimbursement disincentivizes community-based ASCs from adopting BLC, resulting in suboptimal patient care while increasing downstream treatment costs to Medicare, necessitated when missed disease progresses to higher stage/grade disease. The findings have important clinical implications for the optimal management of NMIBC and should inform healthcare policies that promote cost-effectiveness and enhanced patient outcomes.

1 Like

Denne kom vel i Januar? Men, jeg og fikk den merkelig nok pÄ mail i dag

Litt irriterende handel i dag, fra sÄnn fra 4-tida gikk noen hundre aksjer ut som dro ned kursen til 108,30 NOK/ aksje.
PÄ oversikten ser det ut som det 22 300 aksjer i dag og omsatt 2,5 millioner, men i tillegg gikk en post pÄ 37 073 aksjer til 110,20 NOK/aksje, eller 4 085 444 kroner.
Kan ikke alle triksa jeg, men ser litt ut som det er noen som vil ha seg flere smÄpene poster til en fin pris.

Enig med deg @Snoeffelen , pÄ en annen side av interesse at noen synes det er verdt Ä prÞve seg. :slight_smile:

1 Like

Ser for meg ut som listen pÄ Cysview igjen er korrigert noe.
2 klinikker er fjernet og en ny har kommet til sÄvidt jeg kan se.

University of Texas Medical Branch (UTMB) – League City
2240 Gulf Fwy S, League City, TX 77573

DNB har estimert 15 nye klinikker og 5 flex, hvordan sammenfaller det med dine observasjoner?

Pga den store endringen som kom kom for noen uker siden er det helt umulig denne gangen Ă„ vite hvor de ligger i rute til det.

Asieris steget ytterligere til 16.64 pr. nÄ.

Ser man pÄ pipelinen til Asieris og bruker konvensjonell visdom at produkter har stÞrre verdi jo lenger de er kommet i det kliniske forlÞpet, sÄ er det ganske sannsynlig at aksjekurs-Þkningene har noe med hvordan markedet ser pÄ Cevira.

Tror ogsÄ det kan pÄvirke, men tar ogsÄ hÞyde for at det er en naturlig utvikling mtp bÞrsklimaet kombinert med at de gikk public i et helt grusomt klima hvor noen av investorene kanskje hadde tenkt seg ut av aksjen koste hva det koste ville. Syns Ä huske at den falt voldsomt da. Men uansett Ärsak, sÄ fÄr vi i Är svaret pÄ PHO sin store joker, og det er det som betyr noe :slight_smile:

Hej Norge

Rodjer:

Det er netop det scenarie som jeg beskrev da alle klinikker kom pÄ listen
Jeg fik lidt juling for mit regnestykke — men det viser sig nu som jeg beskrev at listen kan gĂ„ i minus :open_mouth:
Bliver lidt svĂŠrer at gennemskue frem over hvis flere trĂŠkker sig fra listen :smirk_cat:

Kan se at flere skribenter har gode forventninger til de kommende kvartaler , kan tilslutte mig koret :joy:

Helt vildt spĂŠndende nĂ„r vi ser resultatet af fase3 — nogle i Kina har da store forventninger hvis man skal tolke Aseries aktiekurs siden 10. Januar med snart 60% Ăžgning pĂ„ godt 20 dage.

Det gode spÞrgsmÄl er om nogen i Kina tÊt pÄ patienter og resultatadgang har lÊkket viden eller det bare er store forventninger og positioneringer i forkant Cevira resultat vi ser :open_mouth:

God weekend

Dansken

Det er ikke nytt at det skjer endringer pÄ listen, altsÄ at det ogsÄ trekkes ut enkelte klinikker innimellom.
Det kan ha flere Ärsaker at en klinikk trekkes bort fra listen, selvsagt ogsÄ at de ikke lenger tilbyr blc.
Men, akkurat denne gangen blir det litt vanskelig Ă„ ha en cirka feeling med hvor mange som gjelder q4 siden det kom et helt lass av klinikker over natten.
Av alle de nye som ble lagt til kan man selvsagt ogsÄ regne med at noen var utplasserte skop i q4, men det vet man ikke.
SĂ„ snart q4 er presentert vil man igjen kunne danne seg et cirka bilde over utviklingen i utplasseringer tenker jeg

2 Likes

Hej Rodjer

Gode refleksioner :+1:

Dk

Just nu, nice catch igjen :slight_smile:

En til : med vel 3 st som pusher ned til 111 :slight_smile:

En til:

Er dette nÄ bra eller ikke?

2 Likes