Kaiser kan være en kjempetrigger
Til dels priset inn allerede, men alltid deriskende å se det svart på hvitt
Kaiser kan være en kjempetrigger
Til dels priset inn allerede, men alltid deriskende å se det svart på hvitt
Overveiende sannsynlig, nesten garantert for det kinesiske.
Litt redd for at det kan bli problemer mellom Usa og Kina, ihvertfall på kort sikt. Men ekte klinisk kommersiell bruk i Kina vil nok fikse det meste.
En stund siden jeg har kikket på cysview.com men har fått med meg at det har kommet litt nye sites i det siste. Kjørte kodesnutten min på nytt. Husk at siter som er modifisert får “ny” dato slik at kurven er litt brattere enn originalt.
Per 3. august 2020
Per 20. oktober 2019
5% ned fra dagens topp. Ny short?
Hvem “tester”?
Man trenger ikke alltid bestå testen
Markedet.
Ingen grunn til å øke pris, hvis man fremdeles kan kjøpe på lavere kurser.
Supply vs Demand
Elementært.
Men hvem forsyner så villig kjøperne med aksjer idag?
Er det nye shorts eller bare gavmilde tradere?
Pust med magen og sett din lit til 20/100 ema bullish crossover på hourly. Var på bakgrunn av at den traff samtidig med norne sin 150nok jeg flesket til skikkelig
Ser det samme og kjøpte litt i dag selv.
Ca. 60 000 aksjer ble dekket inn i går.
De har det ganske travelt, supersynd og latterlig at de får såpass hjelp fra villige aksjonærer, men sånn er det.
Har en sterk mistanke om at de ønsker å dekke seg inn før q2.
Ja - det virker som shorterne på død og liv skal dekke seg inn før Q2, og de har fått overraskende enkelt jobb med å dekke seg inn…
6 ganger overtegnet. Hvor ble de av?
The cost-effectiveness analysis showed that use of BLC with hexaminolevulinate HCl in conjunction with white light at the time of initial transurethral resection of bladder tumors (TURB) lowered costs by $4,660 over 5 years compared with use of white light cystoscopy alone.
The investigators also observed that patients receiving BLC had a lower overall cancer burden compared with those receiving white light alone.
Hentet fra facebookgruppen i aften.
15% kostnadskutt faller nok i smak hos både forsikringsselskaper og nasjonale refusjonsnemnder.
Tipper det er mange som har sett at aksjen var veldig stabil i flere uker. Når de så kunne gå ut med en liten gevinst nå, så er det mange som velger å kaste kortene.