Sjelden bud på selskap notert på OSE tar helt av, vanligvis ligger vel premien på 40-70%.
Personlig håper jeg at DS får tid til å videreutvikle prosjektet sitt for dette selskapet og da snakker vi andre kurser enn en hundrelapp om et par tre år.
Enig i det, men som regel er det bedre samsvar mellom Mcap og potensiale de neste 10 år enn hva tilfelle er med PHO for tiden.
Ser vi 5-10 år frem i tid ser jeg årlig utbytte potensiale som nærmer seg dagens kurs.
Mulig jeg er optimist. Jeg forventet utbytter allerede i år, men det var før DS varslet at han skulle ta over verden. Da skjønte jeg med en gang at man må vente lenger. Litt bekymret for at vekst er viktigere enn profitt for DS.
Vedr eierskap i Asieris
2014 Wanchuan Pharmaceutical and Taifu Funds invest in Asieris.
2017 Completed Round B fund raising led by Lapam Capital, and jointly invested by Kaitai Capital, Qihang Funds, Phoenix Investment, and other investors.
2018 - Asieris Pharmaceuticals Co. Ltd. (Asieris Pharmaceuticals, or Asieris) announced follow-on investment toits B round funding. Additional investors includeXizang Hongling、 Beijing Jinggong Hongyuan and Beijing Biossom Investment Management Co. Ltd.
2020 series C: Interchina Venture Capital and Yifeng Capital. Round B investment institutions Beijing Longpan and Kaitai Capital continued to invest in this round through cooperative funds.
Høres ikke ut som Asieris er ett datterselskap.
Asieris is a subsidiary of the China- based Jiangsu Yahong Meditech Co
Hvor har du det fra, samsvarer ikke med det jeg skriver over, med mindre kinesiske selskaper operer på helt andre premisser.
Edit, Google søk på dette linkes hele tiden tilbake til Photocure. Er det en Photocure melding som er på villspor ? Noe som er lost in translation ?
Som jeg skrev, informasjon i den første linken stammer fra pressemeldingen.
Den andre er selve pressemeldingen.
Jeg er fortsatt på at noe er lost in translation, gitt den informasjon man finner om at diverse andre fond og investerings selskaper har investert i selskapet gjennom “Series A/B/C” finansiering.
Series C finansiering er gjennomført i år, og godt mulig at PHO avtalen er deler av grunnen til det, da de skal ut med en god slump penger til PHO i år.
Jeg er enig i at det er litt vanskelig å forstå hvem som står bak Asieris og deres finansiering.
Jeg velger å stole på DS som selv har sagt at Asieris har svært dype lommer. Regner med det ble gjort en due dilligence av begge parter før avtalen.
Vi nærmer oss igjen siste emikurs på stigende omsetning.
Merker også økt pågang av nye medlemmer i fb gruppen, mulig vi nå står ovenfor en periode med vedvarende kursøkning.
Ser bra ut.
Og fortsatt over 600k aksjer å dekke inn. Gjør det dyrt for dem folkens
Det virker å være et “taktskifte” - og tendensen med at kursen stiger på et mye høyere volum (ennå den synker) er veldig bra. Taktikken til shorterne (min teori), om å legge ut små salgsposter for å presse kursen nedover, ser ikke lenger ut til å fungere - og jeg tror de vil slite med å dekke inn de resterende 630 000 aksjene på lavere kurser enn i dag.
Det er sånne triks som funker utrolig bra i et bilde der stemningen er litt småsur og kursen synker.
Det at aksjen trader under emikurs 76 er sånt som er med og skape et bearish narrativ a la “her må noe være galt når kursen ikke stiger”.
Helt riktig - og når omsetningen er lav. Merker at de større salgspostene også “forsvinner” når kursen stiger oppover… Blir spennende å se utviklingen fremover.
Vil uansett bli vanskeligere for shorterne å “kneble” kursen nå som omsetningen ligger mellom 3-4 høyere enn hva den har gjort i ferien.
Shorten ned med ca 82k på fredag.
POSITION HOLDER | SHORT POSITION | SHORT PERCENT | POSITION DATE (DD.MM.YYYY) |
---|---|---|---|
WORLDQUANT LLC | 295 463 | 1,11% | 31.07.2020 |
VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP | 258 415 | 0,97% | 31.07.2020 |
SUM | 553 878 | 2,08% |
Historical Positions
POSITION HOLDER | SHORT POSITION | SHORT PERCENT | POSITION DATE (DD.MM.YYYY) |
---|---|---|---|
VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP | 291 979 | 1,09% | 30.07.2020 |
WORLDQUANT LLC | 344 392 | 1,29% | 29.07.2020 |
Nå begynner de å få hastverk…
Ja, dette ble en aldeles DEILIG dag sett med PHO øyne.
La oss få flere av disse nå framover!
Ny klinikk oppført på Cysview.
VA San Diego Healthcare System3350 La Jolla Village Dr. San Diego, CA 92161
Såvidt jeg kan se i farten var dette VA nummer 20.
Sikkert andre enn undertegnede som da lett tenker på hvordan det vil utvikle seg når Kaiser Permanente, 21st Oncology m.fl følger etter.
Og i tillegg vil jeg anta at bruksfrekvensen fort kan gå hurtigere opp på tvers av klinikkene i samme kjede. Når en klinikk opplever suksess med bruk, vil det kunne spre seg hurtig til de øvrige