Min fornemmelse er at det godt kan vise sig og ha vĂŠret en fejl og sĂŠlge fĂžr Q2, men til gengĂŠld vil det ikke vĂŠre fĂžrste gang mine fornemmelser tog fejl
Antar de fleste her inne er medlemmer i fb gruppen, men legger ut resultatene fra vÄre meningsmÄlinger likevel.
NĂ„r det gjelder avstemningene er de som fĂžlger:
Inntekter fra Cysview (264 stemmer avgitt)
17 - 20 mill. 50,4%
21 - 24 mill. 35,6%
Andre 14%
Antall skop utplassert (192 stemmer avgitt)
4 - 7 skop 46,4%
8 - 11 skop 42,7%
Andre 10,9%
Har brent meg tidligere pÄ Ä handle PHO i forkant av Q tallene.
Er imidlertid mer spent enn noen gang pÄ hva de vil levere denne gang.
Jeg slipper heldigvis Ä tenke pÄ slikt, har en langsiktig plan med mine Pho aksjer hvor hverken mÄlet er kurs 120 eller 160 og da oppleves q-resultatene som en positiv eller negativ dump i veien.
Den plan er jeg med pÄ - trods siger vi 160 december sÄ kommer jeg nok til at sÊlge
Jeg har ogsÄ en plan, fÄr vi et resultat som skuffer markedet og aksjen faller markant kjÞper jeg mer da jeg har stor tro pÄ DS og fremtiden for PHO. FÄr vi et resultat som overraker positivt og aksjen bykser oppover da selger jeg noe. Er veldig spent pÄ resultatet for Q2 men tror at Ds kommer med overbevisende argumenter for PHO sin fremtid slik at om aksjen faller pÄ resultatet kommer den fort opp igjen nÄr DS kommer pÄ banen kl 1400.
Er veldig spent pÄ hvor imponerende de klarer Ä formidle Europa
Ja Europa er spennende fÄr hÄpe den nye sjefen er sammen med DS pÄ presentasjonen og gir sin versjon av strategien for Europa.
Synlig short er snart borte vekk, samtidig er det besynderlig at shorterne ogsÄ nÄ som forrige gang skal fÄ dekket seg inn sÄpass enkelt.
Fryktelig irriterende og unÞdvendig, samtidig som shorterne hverken nÄ eller forrige gang har tjent seg feite pÄ dette, Lov Ä hÄpe at dem skygger banen for en stund nÄ.
Her kan kanskje fase-4 studien som er ferdig senere i Ă„r kunne spille innâŠ
Q2 blir spennende !
Lurer pÄ om dagens problem hos nordnet har hatt pÄverknad pÄ kursen. Tipper det er mange som handlar pho gjennom dei.
Tenkte pĂ„ det samme, men tankevirksomheten har ikke gitt noen krystallklare svar er jeg reddâŠ
SÄ mÄ vi hÄbe der er styr pÄ Nordnet i morgen nÄr vi skal opover
Nordnet ser ut for Ä vÊre i orden igjen nÄ.
Forventningene til PHO ser ut til Ă„ vĂŠre lave for tiden.
âSell before newsâ er et begrep som kanskje har passet godt for PHO tidligere. Men kan man like sikkert regne med det tradisjonelle fallet etter presentasjonen denne gangen? Det kan virke som om forventningene er lave, skal man dĂžmme etter kursutviklingen den siste tiden da inndekning av shortaksjer har kunnet pĂ„gĂ„ ganske smertefritt.
Den tradisjonelle avstemningen pÄ FB gruppen viser ogsÄ at det er lave forventninger til Q2.
Lykke til i morgen
Tallene blir vel sannsynligvis ganske dÄrlige i morgen, men en bra presentasjon av Schneider kan kanskje bÞte pÄ det.
Er det jeg som ikke har fÄtt det med meg, eller har de alltid leid IR-tjenester?
Media and IR enquiries: Geir BjĂžrlo Corporate Communications (Norway) Tel: +47 91540000 Email: [geir.bjorlo@corpcom.no]
https://www.corporatecommunications.no/