hehe , face book gruppen er en massiv aksjonær, så pleie den kan hjelpe han mye.
Jisus, nå er det hvertfall noen som er på KJØPERN
Dahl kan jo kutte ut lesing av tall og bare fokusere på kommentarene han har bak talla.
Bortkasta tid å les opp tall alle kan se i regnskapet.
Da blir det mye mer tid til QA
Shorten, kanskje?
Edit: Nå er alle shortaksjene i minus!
100% enig.
Selskap kan forklare viss det er noe spesielt i forhold til regnskapet. Eller gå fort igjennom som PCIB
Tror du er inne på noe der. Men for noen er nok dette viktig. Og Dahl snakker godt “nynorsk” så da blir det ihvertfall ikke en lidelse å høre på av den grunn.
Men han har for lett for å avslutte Q&A etter eget forgodtbefinnende. Det er ikke første gang. Han kunne i det minste oppgitt en grunn til at han hadde det så travelt.
Noen som vet om det har kommet ut noen reaksjoner fra ABG og eller Edison idag ift q2?
Planen var at PHO skulle kjøre en ny fb session i første kvartal, men så inntraff Covid19 og køddet til det hele.
Sett i lys av dagens q&a passet det bra å ta dette opp igjen med DS om det er teknisk mulig å gjennomføre en slik session nå selv om han sitter i Princeton, jeg mener, tror og håper det.
Vi får avvente hvordan han vurderer det.
Lesing av tall er jo mer relevant i et selskap som faktisk er kommersielt.
Men synes fremdeles de kan scale back en smule
Jeg ser Edison oppdaterte i går, altså før dagens tall.
Her er deres estimater:
Her er Photocure’s tall:
Så med et kjapt overblikk ser det ut som at Photocure kan knuse estimatene Edison hadde beregnet.
Forresten
Voldsomt salgspress i sluttauksjonen.
Virker som gevinstsikring .
Ja, det kan være en mulighet, en annen er at shorterne dumpet litt på slutten, eller kanskje var det noen større som ikke var ferdigkjøpt som bevisst trykket den ned i håp om å få den billigere imorgen.
Satser på at den kan bryte 83 imorgen, slett ikke helt utenkelig.
Transcript fra Q2.
Hørte at ABG tok PHO opp til 125 fra 120 er det noen som har en link?
Bra, det vil nok fortsette å høynes framover tenker jeg.
Kursmålet til ABG tangerer da “ATH” (neida, den var høyere i veldig gamle dager, men 16+ year high er bra det og) ganske så pent:
Er det noen motstand på oppsiden nå?
Close over 84 på fredag, og spesielt ved månedsskift, så begynner det å tynnes.
Takk, hva gjør shorterne nå venter de bare på en reignværsdag eller kjøper de å dekker seg inn?