Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Vi er i Pho-trÄden nÄ, PCIB er og har vÊrt min hÞyrisikodel av portefÞljen :slight_smile:

Riktig, var litt kjapp der.

Ser pÄ PHO, som en trygg havn.
PHO er nÄ min stÞrste plassering

1 Like

Da er vi to.
Solgte litt Pho i gĂ„r i tilfellet PW skulle overraske med noe “wet ink” i dag, men nĂ„ er de tilbake i Pho :slight_smile:

SÄ vi shortinndekning pÄ slutten av dagen?
Forholdsvis stort fall i slutthandelen.
Fullstendig ulogisk

  1. Listeelement

Da ville jo kursen gÄtt opp, ikke ned i slutthandelen.

2 Likes

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.
Urology of Indiana
8240 Naab Road, Suite 200 Indianapolis, IN 46260

17 Likes

Det ser ut som at det kan vére et stort potensiale i Indiana

I fÞlge nettsiden deres har de 15 lokasjoner, snakker vi en liten hval pÄ kroken?

Merket i gult er de som er pÄ listen til Cysview.com sÄ langt, altsÄ one down 14 to go!

6 Likes

Pent!

Geografien der er jo ikke vanskelig som i norge, en kjapp kjĂžretur mellom.

Men burde vĂŠre potensiale for et knippe ihvertfall. :slight_smile:

1 Like

Man kan vel trygt si at det tok fyr i omsetningen siste 10-15 min :rofl:

Kom kjÞpere pÄ banen nÄ, hÄper vi er nede pÄ interessant kjÞpsnivÄ her.

NĂ„r du refresher fra 33000 til 291000 omsatt etter bare en kort telefonsamtale :flushed:

Oi, skikkelig volum!!

25 mill omsatt fÞr 50 minutter gÄtt

Kan vi anta at det er lagt et skikkelig gulv pÄ 85, med dagens omsetning pÄ det nivÄet?

Ja jeg har hvert fall kjÞpt mer her sÄ nÄ er det rett vei mot 100+

Det har hvertfall blitt omsatt store volum over 83/84, sÄ man kan vel anta at dette nye nivÄet begynner Ä bli rimelig stÞdig.

Ny klinikk pÄ Cysview.

UCI Urology Newport Beach

CA20350 SW Birch Street, Newport Beach, CA 92660

16 Likes


image

De menger seg med fiffen av sykehus!

9 Likes
11 Likes

Hva er status pÄ distribusjonsavtalen med Combat Medical for deres HIVEC produkt? FÄr de solgt noe? Har ikke funnet noe mer om det siden Ärsrapporten for 2019

In 2018 Photocure signed an exclusive distribution agreement for the Nordic area with Combat Medical (www.combat-medical.com). The device is designed for the delivery of Hyperthermic Intra-Vesical Chemotherapy (HIVECÂź) for non-muscle invasive bladder cancer and has a strong strategic and synergistic fit with our current business and customer call points. Photocure leveraged the extensive HexvixÂź infrastructure in the Nordic area for implementation of the Combat Medical distribution agreement. The product was launched in 2019.

DNB er litt kÞdde Ä se omsetning pÄ, men ser ut som det gikk 125k i 2 handler kl. 16:03 og 16:04!!