Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Ja ser det men da kan Jack Ma komme inn på eiersiden i PHO, oppgjøret kan være i PHO aksjer

Har lest at han ligger lavt i terrenget

8 fot under torva teller som lavt i terrenget, enig i det

1 Like

MYK

Tak for link, der står Asiers vil bruge nogle af pengene til et Oralt produkt APL-1202 in first line NMIBC.
Er det et konkurrence produkt til Cyswiev/Hexvix ??

Forleden dag var der en skribent der lagde et summering/referat fra Twitter som Dan havde lagt ind
Er det muligt at en venlig person vil ligge det ind igen – kan ikke finde referatet som var en opsummering i punktform

En glad aktionær siden 2018

Dansken

Voleon reduserer shorten med 28 k
Arrowstreet capital øker med 142 k

ref finanstilsynet. oppdatert 06.01.21

d44

6 Likes

Tydelig det var en shorter der i dag og men han fikk kjørt seg litt

Litt om hvorfor jeg eier aksjer i både Photocure og IM, har lenge ment at IM kan være et oppkjøpscase .

2 Likes

Enig, har også et lodd i IM.

1 Like

Sier ikke at dette vil skje, men det er en overhengende mulighet såfremt IM lykkes nå.
Om jeg ikke husker alvorlig feil består IM seg i all hovedsak av personer som setter sammen noe som kan selges videre, altså deres filosofi er slik.

2 Likes

jeg har også en minipost i IM som en slags hegde for PHO. IM er jo så billig at man kan lett la %en tildels korrelere.
“i nest værste fall” om IM blir suksess og PHO kjøper dem, får jeg tilbake verdien PHO bruker på å kjøpe dem. tilsvarende “verdifall” i PHO som trenger kapital til kjøp og markedsføring.

Mener Schneider har kommentert noe på spørsmål om IMAGIN? Tar jeg feil?

Det er korrekt at han har.
Mailsvar fra DS til undertegnede 15.4.20 på spørsmål om hvordan han vurderte IM som en konkurrent. Stilte spørsmålet på bakgrunn av frykt for det rundt forbi.

"Does not see them as an competitor at all…in fact if Imagine system makes it to market they could potentially be an accelerator since their blue light system only works with imaging agent like cysview”

4 Likes

(Låst analyse)
4 Likes
6 Likes

Dette er vel litt uttafor TA, så jeg svarer heller her under “småprat”.
Det kan vel tenkes at det de strir med i USA kan påvirke? De er på langt nær ferdige med Covid og sykehusene er hardt kjørt med pasienter. Det kan nok gå langt inn i 2021 før situasjonen begynner å komme under kontroll. Og det vil nok påvirke Photocure også. Foreløpig er usikkerheten stor nok til at aksjen fremdeles shortes. Men aksjemarkedet er framoverskuende så før eller senere fyker den avgårde.

Det var bra volum på vei opp. Volumet som kommer nå er lite i forhold til opp. Siste dagene har vært ekstremt lite volum til lunsjtider.

I dag er det ikke omsatt mer en 35000 aksjer til nå. Langsiktig er opp. Kortsiktig er litt usikker. Per nå drifter den bare ned til kjøpsinteressen dukker opp igjen.

Voleon er ute av short. Det måtte være tapsprosjekt for dem.

4 Likes

Én ute, én igjen. Håper Arrowstreet ender opp i samme situasjon som Voleon

Gleden når det er børsmelding frå Photocure.

Skuffelsen når det er finanskalender.

1 Like