Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Om du tenker på registreringer på Cysview, 171.

172 nå faktisk :slight_smile:

Stamford Hospital/Dr. Michael Karellas
29 Hospital Plaza, Suite 604, Stamford, CT 06902

9 Likes

Blir bra dette, var vel på 150 sist jeg fulgte med

Ser ut til å ha løsnet skikkelig på utplasseringer av skop i US nå etter en lang stilleperiode.
Enda en idag, 173 totalt(registrerte på cc):
HCMC
301 Tyson Ave, Paris, TN 38242

14 Likes

:ok_hand: :mantelpiece_clock: :mantelpiece_clock: :mantelpiece_clock:

Det virker at vaksinering kommer på plass i 2020. PHO har sitt kommersielle produkt i markedet og gjort mye siste år. Dan og team har gitt PHO en best make-over-ever!!

Q4 skal gi en meget bra pekepin hvor PHO skal. TP135 av DNB 18.des skulle positivt være justert med alle siste nytt fra selskapet. For 2021 kan jeg se for meg samme økt 2019-2020 tilsammen.

Screenshot 2021-02-06 at 06.56.05

Svenske Affärsvärlden setter kjøp Photocure.
(Bak betalingsvegg, har ikke tilgang selv) men likevel interessant :slight_smile:

2 Likes

Det har jo ofte kommet i grupper før og, kanskje en aktivitet de har med å samle opp og publisere?

Jepp, ikke utenkelig at man nå administrativt “closer” q4.

Regner dere på noe årlig revenue per skop eller? Hvor mye er en utplassering verdt?

Det er bruken per skop som har vært problemet for PHO i US. Til nå har bruken per skop vært litt over en gang per uke. Det ligger derfor en mulig stor oppside i inntektene hvis denne bruken kommer opp i en gang hver dag for ikke å snakke om mange ganger bruk per dag. Blir interessant å se nå ved presentasjonen Q4 om brukerfrekvensen har kommet opp. Mulig corona epidemien har fremskyndet bruken.

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Hälsovårdsbolaget Photocure förbättrar diagnostik och uppföljning för urinblåsecancer, som är en av de mest kostsamma cancerformerna. Under 2020 köpte bolaget tillbaka de europeiska distributionsrättigheterna från Ipsen Pharma. Lyckas Photocure accelerera tillväxten finns lockande kurspotential.

Det skriver Affärsvärlden, AFV, i en analys publicerad på söndagen.

Photocure värderas en bra bit lägre jämfört med andra snabbväxande nordiska hälsovårdsbolag. Bruttomarginalen är hög, precis som marginalpotentialen. De långsiktiga tillväxtmöjligheterna är lockande. För den lite mer riskvillige investeraren blir rådet köp, skriver AFV.

2 Likes

Ja det må være svenskene som kjører kursen i dag.

9 Likes

:ok_hand: Dette blir spennende, Dan & Team har jobbet veldig hardt for å få kontrakter av forskjellig art på plass og til å være klar for past-covid!

I års oppgang har derfor mye mer fundament enn ifjors. (Mye tull med Spektalen da.)

Så hva skjer denne gang >120 og uten stopp før 140-150… hva sier shorter da? Gøy!.

Hvilket nettsted henter du det charte fra?

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=PHOTOCURE&land=norway

2 Likes

Lidt sært der gik en post på 250000 i dag og det højeste der er øget i top 50 er 50000.
Kunne det være shorte der blev dækket ind?
Top 50 er nu oppe på 58,7 % hvilket er det højeste jeg har set i nyere tid.

Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener her og beklager det.
Men, de daglige aksjonærlistene er 2 dager gamle, dagens liste er fra torsdag eller fredag forrige uke.
Dagens transaksjon vil du eventuelt først kunne se førstkommende fredag.

1 Like

Tak for at oplyse mig :slight_smile:

2 nye klinikker oppført på Cysview.

Houston Methodist West Hospital
18500 Katy Fwy., Houston, TX 77094

Houston Methodist Hospital
6565 Fannin Street, Houston, TX 77030

19 Likes