Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Hadde vĂŠrt kjekt om PHO leverte over forventninger ved neste Q.
PĂ„ tide med en skikkelig vitamininnsprĂžytning!

Det er verste er at det er ikke mye som skal til - hvis urologene bruker BLC en gang om dagen er vi godt pÄ vei til himmelen!

3 Likes

UforstÄelig torpedering av kursen pÄ slutten av dagen?

Ku vĂŠre shorten er Ăžget lidt var jo ikke ligefrem hĂžj omsĂŠtning

Pressemelding.

8 Likes

Har skumlest abstraktet hos Springer, men det var jammen ikke lett Ă„ se hva som var fortrinnet til BL i forhold til WL - annet enn at det over tid kostet ca det samme.

Ikke fĂ„tt lest den selv enda😀

Todenhöfer2021_Article_RetrospectiveGermanClaimsDataS.pdf (1,2 MB)

2 Likes

FrÄ konklusjonen:

“The application of a BL-TURB does not imply higher
initial and consecutive costs than the WL-TURB. In combination
with a higher tumor detection rate and consequently
lower recurrence risk, described in a variety of clinical trials
and publications, BL-TURB constitutes a valuable addition to
standard WL-TURB.”

SĂ„ eg antar fortrinnet til BL er at fleire overlever utan ekstra utgifter.

5 Likes

Det og at prisen er cirka det samme er ogsÄ hvad jeg fÄr ud af det.
SĂ„ helt sikkert en Bull udmelding.

Joda - med det tallfestes ikke, sÄ vist jeg kan se. Kanskje man mÄ ha tilgang pÄ hele artikkelen for Ä fÄ ut den type data

LĂŠser du fornybare link?

StÄr i introduksjonen

The detection rate of tumors is improved by BL-cystoscopy compared to WL-cystoscopy by 10–20% for non-invasive papillary carcinoma and by up to 40% for carcinoma in situ.

Furthermore, the recurrence rate is reduced and recurrence-free survival is prolonged when using BL- compared to WL-cystoscopy.

6 Likes

Takk! FĂ„r kjĂžpe briller med noe av gevinsten i PHO etterhvert :wink:

1 Like

HĂžres ut som en no-brainer Ă„ bruke Hexvix / Cysview, og det bĂžr vĂŠre grei skuring for Photocure Ă„ Ăžke salget betydelig av Hexvix i Tyskland, gitt det Schneider sa om hvordan salget av Hexvix var fordelt i Tyskland:
Mye stÞrre markedspenetrasjon i Bayern enn i nord. Disse dataene kommer til Ä gjÞre at man fort vil vÊre pÄ vei mot en mye hÞyere markedspenetasjon i nord-Tyskland.

Markedsandel i Tyskland lÄ vel pÄ rundt 40%, mens den i Danmark ligger pÄ 70%, mener jeg Ä huske. NÄr vi fÄr i gang nord-Tyskland bÞr det vÊre mulig Ä oppnÄ total markedsandel i Tyskland som i Danmark, samt at vi har flexiscop. Tror salget i Tyskland vil Þke vesentlig i kvartalene fremover.

18 Likes

Det gÄr unna om dagene gitt,
2 nye klinikker oppfÞrt pÄ Cysview.

CU Urology South Denver
9330 South University Blvd, 230,
Highlands Ranch, CO 80126

Cherry Creek Medical Center
100 Cook Street Suite 302 Denver,
CO 80206

19 Likes

Noen som har oppdatert graf? NĂ„ begynner det Ă„ svinge!

UC Health har i fÞlge hjemmesiden deres 11 klinikker (jeg har ikke gÄtt gjennom listen for evt. dobbeltfÞringer)


Edit: Jeg ser CU Urology South Denver er tilknyttet UC Health, sÄ de stÄr antakeligvis pÄ den listen.

Det har ikke jeg heller gjennomgÄtt.
Registrerer bare at det idag har Ăžkt fra 175 til 177 klinikker ysview og de to ovennevnte er de siste tillagte.