Har dere sett noe fra DNB enda?
DnB bekreftet 19.05.21 sitt kursmål på kr 170,-
Positive nyheter fra Cevira nå, så løftes nok samtlige kursmål godt over 200 kroner.
Er ingen smågutt Asieris har fått på laget for å distribuere og pushe ut Hexvix i Kina. Sinopharm er Kinas største distributør av medisiner innen Kina. Bør vel går rimelig kjapt å ta markedsandeler her vil jeg tro så snart det regulatoriske er på plass. Antar det ikke er noen hindring for det regulatoriske å ha det Statseide SinoPharm på laget , for å si det sånn
Kan virke som Photocure virkelig har skutt gullfuglen med samarbeidet med Asieris!
Som Sinopharm sier om seg selv:
the largest wholesaler and retailer of pharmaceutical and healthcare products and medical devices, and a leading supply-chain service provider in the PRC.
Jeg føler tyrens nærvær
Ny, spennende uke for PHO i morgen. Bryter vi gjennom 140, og rett opp til 150 (før shorterne omsider har fått dekket seg inn) ?
Er det oppgitt noe konkret, utover upfront på 750 000 dollar, samt inntil 1,4 millioner dollar for regulatoriske milestones, for hvilke inntekter dette kan generere for Photocure?
Fra børsmelding 26.01: “The Company
will manufacture and supply Hexvix, and receive a transfer price from Asieris
representing a markup on product provided under the Agreement. Photocure will
also receive royalties on product sales.”
Noen som kan tolke dette?
Jeg tolker det som lav upfront og ditto høyere royalties. Hva det vil utgjøre i % og etter hvert kr er jeg usikker på.
EDIT. vil også legge til, konkret det de sier her, er at de selger produktet til Asieris med fortjeneste på hvert salg. I tillegg så får de ytterligere en % etter at Asieris har solgt produktet. Usikker på om det har noe spesiell betydning, men det gjør jo noe med cashflow og likviditet.
Se der ja, gikk litt fort der.
Synes det er rart aksjen ikke stiger mer. Avtalen Asieris har skaffet med Sinopharm betyr enorme inntekter fra Kina de nærmeste årene. Det er ikke børsmeldt engang. Min eneste frykt for Photocure for øyeblikket er at selskapet blir kjøpt på billigsalg. Og det tror jeg er uungåelig hvis kursen holder seg på disse nivåene…
Jeg synes kursutviklingen i Photocure er helt prima, sakte men sikkert oppover er bedre enn kraftige jukk opp for så å falle tilbake igjen.
Er ganske overbevist om at vi vil oppleve øyeblikk framover nå hvor vi vil se betydelige utslag på kursen.
Absolutt, helt enig i at denne typen oppgang er den beste. Men jeg er fortsatt redd selskapet blir kjøpt opp mye lavere enn jeg har tro på kursen er om noen år…
Og igjen, jeg ser betydelig større verdi i avtalen med Sinopharma enn resten av markedet…
Oppkjøp kan nok ikke utelukkes og enig i at det dessverre kan komme for tidlig.
Hej Norge
Er selv tilfreds med udviklingen
Photocure skal ikke børsmeddele at Asieris har indgået en distributions aftale med Sinopharm
Shinoparm en Kinas største leverandør af medicin og udstyr
Så derfor ikke mere fyr på kursen
Er ikke bange for at Pho bliver solgt for småmønter — vi er vel så mange på forskellige fora der kan mønstre 10,1 % af aktierne og forhindre billig køb
Rodjer kan vel samle aktierne
Dansken
Dansken
Antar at om det skulle bli aktuelt vil vi være i posisjon til å samle et meget høyt antall stemmer.
Skal vi op og lukke i ATH?
Det syntes jeg!
Mcap er vi vel der, men aksjekurs er vel ett stykke unna.
For en dag