Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Photocure - BUY NOK 155 (prev. BUY 150) - Growth to accelerate as the pandemic ebbs

5 Likes

ABG Sundal Collier Þket sitt kursmÄl til 180 i gÄr.

5 Likes

Er dette ditt kursmÄl? Legg i det minste ved kven som stÄr for kursmÄlet.

GlĂžmte Ă„ ta det med. Norne sitt

1 Like

Har dere sett noe fra DNB enda?

DnB bekreftet 19.05.21 sitt kursmÄl pÄ kr 170,-

Positive nyheter fra Cevira nÄ, sÄ lÞftes nok samtlige kursmÄl godt over 200 kroner.

4 Likes
29 Likes

Er ingen smÄgutt Asieris har fÄtt pÄ laget for Ä distribuere og pushe ut Hexvix i Kina. Sinopharm er Kinas stÞrste distributÞr av medisiner innen Kina. BÞr vel gÄr rimelig kjapt Ä ta markedsandeler her vil jeg tro sÄ snart det regulatoriske er pÄ plass. Antar det ikke er noen hindring for det regulatoriske Ä ha det Statseide SinoPharm pÄ laget , for Ä si det sÄnn :slight_smile:
Kan virke som Photocure virkelig har skutt gullfuglen med samarbeidet med Asieris!

Som Sinopharm sier om seg selv:
the largest wholesaler and retailer of pharmaceutical and healthcare products and medical devices, and a leading supply-chain service provider in the PRC.

24 Likes

Jeg fĂžler tyrens nĂŠrvĂŠr

2 Likes

Ny, spennende uke for PHO i morgen. Bryter vi gjennom 140, og rett opp til 150 (fÞr shorterne omsider har fÄtt dekket seg inn) ?

1 Like

Er det oppgitt noe konkret, utover upfront pÄ 750 000 dollar, samt inntil 1,4 millioner dollar for regulatoriske milestones, for hvilke inntekter dette kan generere for Photocure?

Fra bþrsmelding 26.01: “The Company
will manufacture and supply Hexvix, and receive a transfer price from Asieris
representing a markup on product provided under the Agreement. Photocure will
also receive royalties on product sales.”

Noen som kan tolke dette? :slight_smile:

Jeg tolker det som lav upfront og ditto hÞyere royalties. Hva det vil utgjÞre i % og etter hvert kr er jeg usikker pÄ.

EDIT. vil ogsÄ legge til, konkret det de sier her, er at de selger produktet til Asieris med fortjeneste pÄ hvert salg. I tillegg sÄ fÄr de ytterligere en % etter at Asieris har solgt produktet. Usikker pÄ om det har noe spesiell betydning, men det gjÞr jo noe med cashflow og likviditet.

1 Like

@rosk82 feil produkt.

Se der ja, gikk litt fort der.

Synes det er rart aksjen ikke stiger mer. Avtalen Asieris har skaffet med Sinopharm betyr enorme inntekter fra Kina de nÊrmeste Ärene. Det er ikke bÞrsmeldt engang. Min eneste frykt for Photocure for Þyeblikket er at selskapet blir kjÞpt pÄ billigsalg. Og det tror jeg er uungÄelig hvis kursen holder seg pÄ disse nivÄene


2 Likes

Jeg synes kursutviklingen i Photocure er helt prima, sakte men sikkert oppover er bedre enn kraftige jukk opp for sÄ Ä falle tilbake igjen.
Er ganske overbevist om at vi vil oppleve Þyeblikk framover nÄ hvor vi vil se betydelige utslag pÄ kursen.

6 Likes

Absolutt, helt enig i at denne typen oppgang er den beste. Men jeg er fortsatt redd selskapet blir kjÞpt opp mye lavere enn jeg har tro pÄ kursen er om noen Är


Og igjen, jeg ser betydelig stþrre verdi i avtalen med Sinopharma enn resten av markedet


OppkjĂžp kan nok ikke utelukkes og enig i at det dessverre kan komme for tidlig.

1 Like

Hej Norge

Er selv tilfreds med udviklingen
Photocure skal ikke bÞrsmeddele at Asieris har indgÄet en distributions aftale med Sinopharm
Shinoparm en Kinas stĂžrste leverandĂžr af medicin og udstyr
SÄ derfor ikke mere fyr pÄ kursen
Er ikke bange for at Pho bliver solgt for smĂ„mĂžnter — vi er vel sĂ„ mange pĂ„ forskellige fora der kan mĂžnstre 10,1 % af aktierne og forhindre billig kĂžb

Rodjer kan vel samle aktierne

Dansken

Dansken

5 Likes