Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Liten fun fact som jeg nettopp sÄ nÄ.

Q3 i Ă„r har allerede passert FY 2020 med 10 mil i total revenue.

Med andre ord, hele Q4 vil da vĂŠre vekst i forhold til 2020.

8 Likes

Det inntrykket er det nok i hovedsak en skribent som har plantet. Han har daglig i mĂ„nedsvis “skitt i eget rede” og fĂ„tt andre til Ă„ skygge unna forumet. Diskusjonen om PHO pĂ„ “Hegnar” er nĂ„ nesten fravĂŠrende.
Dessto hyggeligere Ă„ se at den har tatt seg opp her, hovedsaklig initiert av nykommeren gapster som har mange interessante betraktninger.

4 Likes

Det er i det hele et litt blandet bilde for photocure - De har bakset veldig pga pandemien som stoppet en helt tydelig opptrend som fantes, og nÄ er det visst rett fÞr de kommer nye produkter, sÄ vi trenger snart en skikkelig sterk kvartalsrapport for Ä vekke ny entusiasme.

Men samtidig sÄ er Asieris en enorm joker.

1 Like

De har jo klart seg bedre enn man kunne frykte gjennom pandemien. Og nÄr man lytter til siste presentasjon er Schneider tydelig entusiastisk for tiden som kommer. ( og jeg tror ikke han er noen skuespiller) :slight_smile:

1 Like

Ja med bÄde Hexvix og Cevira. Det er nÄ gÄtt 15 mnd. siden fÞrste pasient ble behandlet med Cevira og planen var at phase III skulle vare 15 mnd. Hadde vÊrt flott Ä fÄ bekreftet at alle 300 pasienter som var planlagt i China er nÄ behandlet.
FÞrste pasient er undersÞkt med Hexvix men hvor lang tid det tar med godkjenning har vi ikke fÄtt klart svar pÄ. HÞrte DS sa det var en liten studie som mÄtte gjÞres.
Vellykket phase III med Cevira skulle doble kursen. Skulle tro at noen flere begynte Ă„ kjĂžpe den opsjonen.

1 Like

Er det noen her som har en pÄlitelig oversikt over pandemistatus og tiltak i de viktigste geografiene i USA ? Ref Äpning og bedre tilgang til sykehus og klinikker.
Dersom vi ser tilsvarende som vi nÄ ser i Norge ila de neste ukene, tipper jeg vi vil kunne fÄ en veldig positiv atmosfÊre pÄ q4 presentasjonen om drÞye 3 uker. Resultatene som sÄdan er det neppe grunn til Ä ha store forventninger til, dog en fortsatt vekst i USA ?
Bra om noen kan bidra med fakta her.

3 Likes

Screenshot_20220202_065549_com.android.chrome

Konkurrerende produkter?

Tror og hÄper han mener sÄrt tiltrengt oppgradering av BLC-scopes som er veldig utdatert!

NYTimes gir veldig god oversikt hver dag, bare Ă„ klikke seg inn. Smittetallene faller kraftig, spesielt i NY og Ăžstkysten.
United States â€ș
Avg. on Feb. 1 14-day change
New cases 424,077 –44%

2 Likes

Ja, DB sin reportasje var det jeg Þnsket Ä lese :slight_smile: HÄp om lettelser i USA ila vÄren !!

Blir vel fÊrre av at folk slutter Ä teste seg ogsÄ.

Vil gjerne se en bekreftelse i nedgang pÄ denne grafen. Ser ut som den kan tegnes de neste dagene.

2 Likes

Frea NYTimes idag;

U.S. Has Far Higher Covid Death Rate Than Other Wealthy Countries

Some of the reasons for America’s difficulties are well known. Despite having one of the world’s most powerful arsenals of vaccines, the country has failed to vaccinate as many people as other large, wealthy nations. Crucially, vaccination rates in older people also lag behind certain European nations.

The United States has fallen even further behind in administering booster shots, leaving large numbers of vulnerable people with fading protection as Omicron sweeps across the country.

1 Like

NÄ har Photocure steget hver dag siden jeg kjÞpte meg inn igjen pÄ snitt 86. Vi har vel motstand ved 100 og igjen ved 110?

Er det noen som har en bra kilde hvor man kan lese om historien til PHO? AltsÄ pre Dan Scheider.

Her er historien.

1 Like

Takk for link. Leste denne faktisk for noen dager siden ettersom du la den ut pÄ fundamental trÄden og tror jeg (?). Men tenkte egentlig enda mer detaljert enn dette. Men er kanskje ikke sÄ veldig mange gode kilder pÄ dette, som gÄr inn i detalj pÄ historikken. Jeg fÄr bare gjÞre hard jobben med Ä gÄ igjennom alle rapporter og lese langt tilbake her pÄ forumet osv, hehe.

Er litt moro Ă„ hĂžre de eldste radforsk podcastene

https://www.evaluate.com/vantage/articles/interviews/ep-vantage-interview-photocure-sees-light-new-strategy

3 Likes

Er store poster som gÄr nÄ en pÄ 225000 noen vi ut og andre overtar. Tolker dette som positivt da disse postene blir lett tatt pÄ samme kurs.