Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Haha hysterisk. :smiley:

4 Likes

NĂ„ ble det fest!

1 Like

Herlig avslutning pÄ uka :heart_eyes:

1 Like

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/02/14/7498136/photocure-aksjen-stiger-etter-nyhet

3 Likes

“Biotekselskapet Photocure har fĂ„tt patent i USA som dekker bruk av Hexvix som neoadjuvant terapi i behandling av blĂŠrekreft hos pasienter med planlagt cystektomi”

Kan noen forklare hva dette betyr ?
Jeg tolker det som at det ikke gjelder TURBT, men bare for de som skal fjerne hele blÊra. Muligens en behandling som kanskje kan forhindre at man mÄ fjerne hele blÊra (?)

Noen som vet ?

1 Like

Ja, man tenker seg Ä benytte HAL som neoadjuvant terapi i behandling av blÊrekreft hos pasienter planlagt for cystektomi (fjerne hele blÊren). I dag brukes allerede kjemoterapi neoadjuvant. HAL vil benyttes vesentlig pÄ muskelinvasive blÊrecancere (MIBC), men ogsÄ ikke-muskelinvasive cancere (NMIBC) man ikke fÄr kontroll pÄ. Det er mulig at cystektomi vil kunne utsettes noe dersom man benytter Hexvix. Det er feks ikke helt uvanlig at cystektomi utfÞres pga utbredt, residiverende Cis. Patentet omhandler ikke bruk av Hexvix neoadjuvant/terapeutisk til brukt ved TURBT.

4 Likes

I det store bildet er vel dette en del av arbeidet med Ä fÄ beskyttet rettigheten rundt Hexvix/Cysview sÄ godt som mulig.

2 Likes

Vanskelig Ă„ overdrive hvor bullish dette chartet er.

Ukeschart for mange Ă„r tilbake, vi dundrer gjennom “ATH” pĂ„ kjempehĂžyt volum.

6 Likes

Meldingen fikk meg til Ä tenke pÄ om Myrlid har peiling?
Begriper ikke at folk tĂžr sitte utenfor PHO jeg.

7 Likes

Denne meldingen var vel uventet? Blir spennende Ä hÞre med pÄ radforsk / q4

1 Like

Myrlid sitter vel ikke akkurat utenfor :wink:

Kjedelig for de som lempet ut pga artikkelen for et par dager siden :sweat_smile:

2 Likes

Der gikk toget, ja.
Tut-tut. :steam_locomotive:

1 Like

Hehe, nei, ble litt feil i all skriving overalt her.
Riktig det, de sitter pÄ 340k pr mandag.

Uansett hvor god tro en har pÄ selskapet sÄ ble selv undertegnede litt satt ut.

1 Like

Hva tror dere videre, er det for sent?

Vi har sÄvidt startet pÄ reisen.

6 Likes

ja, men det var nÄ fÊlt sÄ travelt dere hadde det ; ) :joy:

1 Like

FÞlges nydelig opp pÄ mandag med en melding om Kaisers-kjeden.
20 rigide og 25 Flexi i fĂžrste omgang. :crossed_fingers:

3 Likes

Den dagen den meldingen kommer gÄr vi i taket. Jeg tipper innen slutten av april :slightly_smiling_face:

1 Like

Enig, jeg tror definitivt at vi nÊrmer oss nÄ.
Tror pÄ 21st Oncology fÞrst og deretter Kaiser.

3 Likes