Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ah. “The rest” :moneybag: . HĂ„per de nevner noe om CTA sĂžknaden pĂ„ Q4 (om den er sendt etc) dette vil jo sparke igang deler av 18m$ milestones (China). :slight_smile:

2 Likes

Ipsen skuffet igjen dessverre. SÄ fÄr vi se hvordan det slÄr ut for Pho sin del.
Økning i «Other» pÄ 2% fra i fjor.

1 Like

Økning pÄ +9,% for hele Äret.

1 Like

Ipsen er lite Ä bruke energi pÄ.
Inntektene derfra har vĂŠrt mer eller mindre stabile de siste Ă„rene.
Det er i USA vi vil se oppsving og helst over 30 mill. i q4.

2 Likes

Tipper 33 fra US :+1:

Det hadde sannelig vÊrt noe, jeg tror ikke pÄ sÄ mye, men hÄper du fÄr rett.

1 Like

Ny aksjonÊrliste hentet ut idag viser at TYCOON INDUSTRIER(Øystein S. Spetalen) har Þkt med ca. 143k siden mandags listen og seiler nÄ opp pÄ 11.plass med 243,506 aksjer.

Hans lillebror Eigil S. Spetalen har Ăžkt fra 196,716 til 203,844 med sitt KRISTIANRO.

Myrlid har samtidig redusert sin beholdning med ytterligere 30k.

7 Likes

Hvis du ser pÄ gÄrdagens handel gikk det noen blokker pÄ 96,- sÄ det kan se ut som at det er noen som fortsatt Þker.

2 Likes

Det fikk jeg faktisk ikke med meg, men blokker er interressant.

1 Like

Jeg hadde gjerne sett at Myrlid Ăžkte i stedet for Spetalen, Myrlid har jo vist seg Ă„ ha innsikt i caset.

3 Likes

Husk at Spetalen brÞdrene har betydelige resurser og tilgang pÄ analyser og informasjon, sÄ de lukter noe her. Etter min mening er de veldig gode aksjonÊrer Ä fÄ med pÄ laget,

4 Likes

Vi fÄr se om de sitter over Q4 i fÞrste omgang. Har sett mange nok pump and dump fra den kanten, men overrask meg gjerne :slightly_smiling_face:

1 Like

Er naturlig at fÞrst kjÞper de alt det de vil ha, sÄ gÄr man ut i finanspressen og forteller hvilket fantastisk case dette er og sÄ selger man. Hvis man er kortsiktig.

Over 440k aksjer er for mye for det du kaller «dump».
De venter nok til industrielle aktĂžrer fra US skal tungt inn.

3 Likes

Enig! Det er alt for fÄ ledige aksjer i Photocure til at man kan komme ubemerket ut igjen uten at brÞdrene Spetalen vil tape pÄ det. Lurt Ä akkumulere for senere videresalg til Amerikanerne


2 Likes

Enig i at et stĂžrre antall aksjer gjĂžr det vanskelig Ă„ “lure seg ut”. Min kommentar ovenfor var basert pĂ„ hva jeg har sett i andre selskaper.

1 Like

2 posts were merged into an existing topic: Svinaktig fine aksjer - BjellegrisportefĂžljen (Bacon fra BĂŠrgen)

Det vil fÄ konsekvenser, mest sannsynlig forbigÄende.
Men for min del vet jeg ogsÄ at det ofte skjer saker og ting i Photocure i helgene, det gjÞr at jeg aldri kunne tenkt Ä lettet meg pÄ en fredag.

https://newsweb.oslobors.no/message/495589

4 Likes

Send noen varme tanker til pafo pÄ Hegnar-forumet.
Det blir en lang og sÞvnlÞs helg for ham nÄ. :sweat_smile: