Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Lurer pÄ det samme
Det er vel nÄ og fremover det burde ta ganske sÄ bra av

Svar pÄ spÞrsmÄlet ditt er at informasjon om utplassering kan komme nÄr som helst. Ikke som bÞrsmelding, tror jeg, men som info. Photocure er ikke kjent for Ä slÄ pÄ jungeltrommer i hytt og vÊr. Saklig info er ok det.

6 Likes

Noen som har hÞrt pÄ som kan gi kort ref?

Etter 14 dager er vi tilbake til 101, som har vÊrt ca stÞttenivÄ i lengre tid. Vi har vÊrt opp i 120 og tilbake, og nÄ 110 og tilbake. Dette til tross for stÞrre sannsynlighet for terapeutisk effekt pÄ bruk av BLC og Hexvix enn tidligere (les artikkel). PÄ tross av sikker utrulling av Cevira i en ikke for lang tidsperspektiv. Og pÄ tross av snarlig utrulling av de nye scopene og dermed stÞrre forbruk av Cysview/Hexvix.

Selskapet er ikke belÄnt, sÄ renteoppgang skader ikke. Ikke behov for emisjon, pengene i kassa bÞr dekke frem til lÞnnsom drift og milepÊl utbetalinger og royalties kan ventes fra Asieris. SOC blinker i det fjerne for BLC med Cysview/Hexvix.
Ingen grunn til Ă„ miste nattesĂžvnen om du er investert i Photocure.

1 Like

SÄ lenge de kan vise til solid vekst fremover sÄ er jeg enig med deg

6 Likes

Det blir spennende i dag om stĂžtten ved 101 holder, utrolig med ivrige algoritmer i dag og som kjĂžrer kursen nedover. Vi er nok avhengig av hva de store aksjonĂŠrene bestemmer seg for at nok er nok.
Hvis det er noen som har god kontakt med DS eller informasjonssjefen i US hadde det vÊrt flott om dere kunne spÞrre om nÄr denne felles lanseringen skal finne sted.

Kjenner at jeg begynner Ă„ bli lei denne berg-og-dale-bane kjĂžringen nĂ„. Hver gang det ser ut til Ă„ “gĂ„ likar” sĂ„ dundrer den ned igjen

1 Like

En blir lei nÄr en ikke klarer Ä utnytte svingningene. Kunne ha gjort noen kroner pÄ det ja. I stedet sÄ blir man bare sittende. :thinking:

1 Like

Ja fÞler det samme, men vil forundre meg mye om vi ikke snur her. Ser ut for at PHO er et yndet short objekt. Det er helt tydelig at det er algoritmer som kjÞrer dette og selger pÄ kjÞp hele tiden. Tydelig og at de har midler til Ä gjÞre det.

Det var den rÄeste slutt handelen jeg har sett i PHO, nÊr 100 000 aksjer gikk. Det var vel det som skulle til for Ä forsvare 101. som sist. Her er det bare Ä vÊre med pÄ fortsettelsen. God helg.

2 Likes

skjedde mye kursmessig i pho i dag.
Hvordan tolke dette?

Stopp loss raid?
annet?

Nothingburger

Trolig pga. innlĂžsning/opprettelse av opsjoner i dag 17.juni.

PHO blir ikke med pĂ„ noe som helst om dagen. Helt dĂždt😡 Klarer ikke la vĂŠre, men frustrerende Ă„ ha lĂ„st opp masse cash her som det er nĂ„

Ja enig med deg, men tror at her er det bare Ä ha tÄlmodighet. Ser at de 50 stÞrste Þker nÄ 68,51%. Er nÄ snart 2 Är siden signeringen med Asieris mÄ komme noe derfra om ikke altfor lenge.

PHO er opp 270% pÄ 5 Är. En knallinvestering - intet mindre!! Ha tÄlmodighet


3 Likes

Ja, dette er som forventet (ref mine tidligere innlegg). TÄlmodighet er stikkordet, og utover senhÞsten er det store muligheter for at aksjen skyter fart igjen, men det er bare min personlige vurdering. Men, alt kan skje - nÄr som helst :wink:

@Netromo , vet ikke om man skal se pÄ de siste 5Är. Siste 2Är har de en hyggelig avkastning, men !! 
 har ogsÄ hatt 2 Är med tap. DS fÄr problemer med dagens inflasjon til Ä fÄ kostnader dekket.

Jeg tror med dagens markedet om det er fair eller ikke 
 tror jeg at vi kommer pÄ stÞtte i 80tallet fÞr vi snur opp.