S&P500 er ned 11% på fem dager, det jeg lurer på er hva photocure har gjort som fikk S&P til å falle så mye?!? Hmm.
Noen må gå
S&P500 er ned 11% på fem dager, det jeg lurer på er hva photocure har gjort som fikk S&P til å falle så mye?!? Hmm.
Noen må gå
Hehe, jaaa men samtidig er det jo faktisk et ganske interessant og legitimt spørsmål! Hvordan ligger det an mtp utrulling av de nye skopene? Ble vel sagt at PHO og KS skulle kjøre en felles launch av disse hvis jeg ikke husker feil?
Lurer på det samme
Det er vel nå og fremover det burde ta ganske så bra av
Svar på spørsmålet ditt er at informasjon om utplassering kan komme når som helst. Ikke som børsmelding, tror jeg, men som info. Photocure er ikke kjent for å slå på jungeltrommer i hytt og vær. Saklig info er ok det.
Noen som har hørt på som kan gi kort ref?
Etter 14 dager er vi tilbake til 101, som har vært ca støttenivå i lengre tid. Vi har vært opp i 120 og tilbake, og nå 110 og tilbake. Dette til tross for større sannsynlighet for terapeutisk effekt på bruk av BLC og Hexvix enn tidligere (les artikkel). På tross av sikker utrulling av Cevira i en ikke for lang tidsperspektiv. Og på tross av snarlig utrulling av de nye scopene og dermed større forbruk av Cysview/Hexvix.
Selskapet er ikke belånt, så renteoppgang skader ikke. Ikke behov for emisjon, pengene i kassa bør dekke frem til lønnsom drift og milepæl utbetalinger og royalties kan ventes fra Asieris. SOC blinker i det fjerne for BLC med Cysview/Hexvix.
Ingen grunn til å miste nattesøvnen om du er investert i Photocure.
Så lenge de kan vise til solid vekst fremover så er jeg enig med deg
Det blir spennende i dag om støtten ved 101 holder, utrolig med ivrige algoritmer i dag og som kjører kursen nedover. Vi er nok avhengig av hva de store aksjonærene bestemmer seg for at nok er nok.
Hvis det er noen som har god kontakt med DS eller informasjonssjefen i US hadde det vært flott om dere kunne spørre om når denne felles lanseringen skal finne sted.
Kjenner at jeg begynner å bli lei denne berg-og-dale-bane kjøringen nå. Hver gang det ser ut til å “gå likar” så dundrer den ned igjen
En blir lei når en ikke klarer å utnytte svingningene. Kunne ha gjort noen kroner på det ja. I stedet så blir man bare sittende.
Ja føler det samme, men vil forundre meg mye om vi ikke snur her. Ser ut for at PHO er et yndet short objekt. Det er helt tydelig at det er algoritmer som kjører dette og selger på kjøp hele tiden. Tydelig og at de har midler til å gjøre det.
Det var den råeste slutt handelen jeg har sett i PHO, nær 100 000 aksjer gikk. Det var vel det som skulle til for å forsvare 101. som sist. Her er det bare å være med på fortsettelsen. God helg.
skjedde mye kursmessig i pho i dag.
Hvordan tolke dette?
Stopp loss raid?
annet?
Trolig pga. innløsning/opprettelse av opsjoner i dag 17.juni.
PHO blir ikke med på noe som helst om dagen. Helt dødt😡 Klarer ikke la være, men frustrerende å ha låst opp masse cash her som det er nå
Ja enig med deg, men tror at her er det bare å ha tålmodighet. Ser at de 50 største øker nå 68,51%. Er nå snart 2 år siden signeringen med Asieris må komme noe derfra om ikke altfor lenge.
PHO er opp 270% på 5 år. En knallinvestering - intet mindre!! Ha tålmodighet…