Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Der rÞyk den psykologiske sperra pÄ 120. :partying_face:

3 Likes

Utrolig volum. NÄ rykker taxisjÄfÞrene inn. Se frem til flere nye medlemmer som hauser/baiser i trÄden vÄr :wink:

2 Likes

Ser ut som alle verdens taxisjÄfÞrer skal ha 50 aksjer hver


2 Likes

Redd for at Spetalen selger seg ut igjen gjemt inni dette hþye volumet
 “Spetalen har solgt seg ut i Photocure”. Dreben for enhver aksje


Neida, gikk fint forrige gang, duppa bare litt da

1 Like

Ikke noe Ă„ bry seg med, dersom han har en kortsiktig plan vil det skje fĂžr eller senere uansett.
Mye vÊrre med meglerhus som opptrer sÄ drepende useriÞst som Norne.
NÄ er mcap pÄ et hÞyere nivÄ enn tidligere og blir spennende Ä se om stÞrre fond kaster seg pÄ, mange av dem putter ikke penger i papirer med mindre mcap enn 2mrd og nÄ har de endelig sjansen Ä gjÞre det i Pho.

4 Likes

Kursen gÄr berserk.
Da gjenstÄr det Ä levere ved Q4.
Det virker som Spetalen for mange er den nye profeten blant investorene.
HĂ„per han har luktesansen iorden :wink:
Godt jeg byttet ut noen PCIB aksjer med PHO for noen uker siden

Jeg har gevinstsikret. Man kan nÄ risikere at Edison kommer ut med en like teit analyse som Norne. Solgte ikke sist og ble med ned fra 101 til 80


NÄ skal vi sannsynligvis konsolidere litt rundt dette nivÄet kan det virke som, men tror neste topp blir 150-160 en plass. Hvor lang tid det vil ta blir spennende Ä se.

2 Likes

Det nye patentet Äpner opp for en helt ny indikasjon og potensiell anvendelse av Hexvix som innebÊrer at Hexvix gis pasienter fÞr de skal gjennomgÄ cystektomi.

Patentet er et resultat av Photocures pÄgÄende fokus pÄ Ä sikre immaterielle rettigheter for sine forskningsresultater og produktutviklingsaktiviteter, sier Hogstad.

https://www.healthtalk.no/alle-artikler/photocure-fÄr-nytt-patent-i-usa-Äpner-muligheter-for-ny-indikasjon/

6 Likes

Flott og
Patentet ble utstedt 11. februar 2020 og varer til desember 2036 og dekker bruken av Photocures unike blÄlyscystoskopi med Hexvix.

3 Likes

Rodjer: Hvorfor syns du Norne er sÄ useriÞse? Jeg synes analysen med 70 target ser edruelig ut. WACC pÄ 10% er ikke uvanlig, lav prising pÄ Cevira pga hÞy risiko er forstÄelig.
Caset PHO er inntakt, men kortsiktig syns jeg Norne har vedlig mye Ă„ fare med.

NÄr de beregner peak sales til Ä vÊre i 2024, og at salget skal gÄ ned etter det, da syntes jeg det virker lite edruelig

2 Likes

Patentet gjelder en utvidet bruk av PHO sin teknologi, og er utelukkende positivt. Det neste spÞrsmÄlet er selvsagt om dette ogsÄ sikrer den nÄvÊrende bruken av teknologien for en lengere periode, den er jo ikke patentsikret sÄ mange Är fra nÄ.

1 Like

Skrev de egentlig at salget skulle gÄ ned? Jeg kikket bare raskt over og fant ikke noe om dette.

Ja, det gjĂžr dem. Nedgang fra 2025 og i 2032 er det kroken pĂ„ dĂžra​:joy::joy:
Sjekk den sexy pyramiden dem har laget.

2 Likes
1 Like

Er det noen som har kontakter i Norne og som kan fÄ avklart hvorfor man opererer med nedgang i salget etter 2024? Selv om salget av scoop flater ut pÄ et eller annet tidspunkter det vel fortsatt potensiale i brukerfrekvens i mange Är etter 2024?

1 Like

Skulle nesten tro folk sluttet Ă„ fĂ„ kreft i 2032😂

3 Likes

Kan Norne ha misforstÄtt og trudd Potocure selger scoop, og ikke legemiddel/medisin som brukes i sammenheng scoopene?
I sÄ tilfelle bÞr sÞylen deres gÄ videre til himmels.
Og Norne burde lage egen sĂžyle for Cervira for Ă„ vise potensialet!!

1 Like