Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Kanskje det finnes en agenda, man vet aldri.

1 Like

Det er tatt kontakt med megler idag, men avventer til vedkommende selv redegjør.
Vet ikke om det blir lagt ut her, men for de som er i fb gruppen vil en kunne lese det utover kvelden.

4 Likes

Dere tolker grafen feil, den viser vekst ikke årlig omsetning. Den stemmer godt overens med Photocure sin egen graf.

2 Likes

Da blir det mer forståelig ja🙂
Vekst, vekst :+1:t2::muscle:

Faktisk viser jo Norne et veldig positivt bilde med vekst helt frem til 2031.

Nei det stemmer ikke med teksten. Sjekk 2020 f. eks. 308 mill i teksten, stemmer med grafen, 2019 viser 218 i teksten, stemmer med grafen.

2 Likes

Euro 11.9 nå på tradegate. Omsatt for ca700tusen euro. :partying_face:

2 Likes

kan noen beskrive hvordan dette fungerer?

1 Like

Voldberg (Skøien AS) er inne igjen med 155.000 aksjer ser jeg. Voldberg pleier vanligvis å være mer langsiktig enn Spetalen.

4 Likes

Grafen viser årlig omsetning, ikke vekst. Grafen matcher tabellen på side 2 som har med årlig omsetning.
Screenshot_20200218-005904_Drive

2 Likes

Nytt fantastisk BLC intervju.

12 Likes

Tja, hvis alle de ble undersøkt med cysview ville det gitt intekter på ca 800 mill + oppfølging…

Ja, ikke vanskelig å se at markedet er enormt stort når man tenker på hvor mange mennesker worldwide som lever med denne sykdommen og som trenger jevnlig oppfølging.
Jevnlige reportasjer som dette bevisstgjør flere mennesker om hva de ønsker ved blærekreft, nemlig BLC.

1 Like

Kjøpt litt over halvparten tilbake igjen. Skal jeg vente med resten til vi får melding om at Spetalen og Voldberg har solgt seg ut igjen? Valgets kval…

1 Like

Tror den vil stige fram mot Q4 den 27/2. Kanskje riski å stå på utsiden, vi vet det kommer blå tall med påfølgende positiv omtale i div fora.
Men valget tar du selv, aksje er aksje.

2 Likes

Det går i alle fall strålende for våre største eiere, i tankmarkedet.

Nesten 120 millioner kroner i pluss, etter skatt, bare i Q4-2019.

«Herbjørn Hanssons tankrederi Nordic American Tankers fikk et resultat etter skatt på 12,7 millioner dollar i fjorårets fjerde kvartal, opp fra minus 10,5 millioner dollar i samme periode året før.

Det fremgår i selskapets kvartalsrapport lagt frem tirsdag.

Flåtens snittrate (time charter equivalent) var på 31.700 dollar dagen per skip i fjerde kvartal, fremgår det.»

Fra E24s aksjelive.

Med andre ord, ingen likviditetsproblemer der i gården lenger.

6 Likes

Det er flott, slikt kan vi like.

1 Like

Jeg kjøpte tilbake en fjerdedel i dag etter å ha tatt gevinst på fredag. Det har vært vonde dager uten PHO-aksjer, og seg merker at jeg tåler urealisert tap bedre enn å stå utenfor oppgang. Jeg tror det vil være mulig å kjøpe resten ned mot 100, og kanskje på 90-tallet, men jeg vet at jeg muligens må kaste meg på toget i fart.

Jeg har også kjøpt flere aksjer i dag. Selskapet har ett unikt produkt i ett enormt marked. Dette kan bare gå en vei!

1 Like
12 Likes