Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Det må jo være tidenes mest komfortable akkumulering for briarwood dette

1 Like

men det må da være flere enn oss som ser faren
Noen her som kjøper jeg kjøpte på auksjonen på fredag litt til 81,85

Mange mener jo krakket på børsene såvidt er i gang så ikke sikkert det er så komfortabelt

For de aktører som har tørt krutt, så er et krakk bare en velkommen mulighet til å kjøpe på salg

1 Like

Jo da, men hvis det er masse nedside igjen i markedet så hadde det sikkert ikke gjort noe å vente litt heller.

Det som er farlig med å vente for lenge er at som dere vet kan det komme meldinger som fører til at kursen tar helt av.
Jeg lurer på hva er status i US med de nye scopene, vi er nå i slutten av Q3 hvor de varslet lansering. Hadde vært flott å fått en melding om at utplassering er i full gang.

Det er triggere så det holder fremover…

Imponerende innsikt her. Kan tilføye at for å tjene penger i aksjemarkedet så må man selge dyrt og kjøpe billig, så har vi et komplett bilde.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Vi er på 70 tallet nå…

Vi må få en positiv oppdatering fra PHO om scopene i US før dette snur. Når vi ikke har hørt noe regner vel alle med at det er nye utsettelser.

Hadde tatt seg ut hvis det kom negative nyheter fra selskapet nå midt i makro krakket

Er det ingen som kan få skrudd av den algoritmen som selger 18 aksjer omgangen. Skulle jeg gjøre det hadde det kostet 65 NOK per handel.

Ikke noe i veien med den krystallkulen

Dagen er ennå ung.
Ett (muse)skritt fram og to tilbake er det vi har blitt vant med i år.

Hvor har du kjøpt krystallkulen, Roger? Må jeg ringe prinsessen og sjamanen?

Positivt at vi fikk en gladnyhet for denne ulykksalige sektoren idag. (Trvx)
Vi trenger mer av den sorten nå.

Haha, kun et wild guess, måtte komme en dag med innslag av grønt så ingen hokus pokus.
Har hyppig kontakt med sjamanen ja :joy: :joy:

1 Like

Nærmeste støtte er ca 74kr. Videre vil den fallende hvite trendlinja også fungere som en ok støtte. Motstand ved 85kr. Ser ikke akkurat så positivt ut fra et TA-perspektiv, men vi får håpe det fundamentale kan hjelpe til litt de neste månedene.

1 Like

Photocure-utstyr tilgjengelig i USA | Finansavisen

4 Likes