Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Jeg har god dialog med Schneider. Har sendt han noen spÞrsmÄl om dette. Kommer tilbake med svar nÄr de foreligger.

5 Likes

Flott tusen takk.

Sluttet bare noen Ăžrer over Ă„rets laveste sluttkurs. Snur det her eller er det mer elendighet i vente?

Det er bare nitrist. Hvis ikke PHO fÄr det til nÄ fremover tror jeg det er fÄ som orker dette mer

Hva er det du mener de ikke fÄr til?

1 Like

For noen meningslþse innlegg


3 Likes

Holder vi 85 nivÄet mÄ det vel vÊre veldig bra.

Ikke lenge siden vi sa det samme om 100 nivÄet.
Det har ihvertfall ikke vĂŠrt mulig Ă„ selge en eneste aksje for 86,25 fĂžrste halvtimen av bĂžrsdagen. Lover ikke bra.

Jeg har fÄtt svar fra DS.

Jeg antok det fremdeles var en vei Ä gÄ fÞr denne metoden er verifisert godt nok, er tilstrekkelige dokumentert og har nÞdvendige godkjenninger , men lurte pÄ om de mÄ gÄ en lang vei hos FDA og tilsvarende, evt om bruk av laser til dette formÄlet allerede er godkjent.

Oppsummert:

  • Photocure prĂžver Ă„ fĂ„ innsikt i dette selv
  • Det er fremdeles en vei Ă„ gĂ„ for Ă„ teste denne prosedyren
  • Selskapet med lĂžsningen har, slik pho forstĂ„r det, intensjon om Ă„ sĂžke FDA for Ă„ fĂ„ nĂždvendige godkjenninger
  • “what isn’t certain is whether the laser is on or off label for bladder in EU”

Han kommer tilbake til meg nÄr han vet mer.

7 Likes

Flott tusen takk

NÄr vi ser hvordan det har gÄtt med de andre biotech selskapene og spesielt NYKD i det siste kan vel alt skje men holder fortsatt et hÄp om 85 nivÄet.

TrÞsta fÄr vÊre at oppsiden, som ikke var oppsiktsvekkende tidligere i Är, nÄ blir stÞrre og stÞrre :laughing:
NÄr den nÄ nÊrmer seg 100% vil det kanskje vekke fornyet interesse hvis markedet normaliserer seg igjen?

Jeg klarer ikke Ä se noe som skulle tilsi kursnedgang, nÄ som endelig ting begynner Ä lÞsne. Man skal jo egentlig prise aksjer etter fremtidig inntjening.

En ting til som jeg ikke har nevnt er at sannsynligheten for terapeutisk effekt ved bruk av Hexvix/Cysview og blÄlys (derav navnet Photocure) vil ogsÄ anspore til Þkt bruk og bane vei mot SOC.

Mener du at du ikke forstÄr dagens kursnedgang?

2 Likes

Ja, jeg er ikke blind. đŸ„ž Alt falt kraftig pĂ„ fredag. Til og med Nordic Semiconductor hadde vansker med Ă„ holde hodet over vann med knall spekulasjon. :sweat_smile: Greit Ă„ skrive i fra seg litt frustrasjon.
Du sliter vel med Observe og Huddel. Godt at jeg ikke mÄÄÄ gjÞre noe med aksjene. :grimacing:

Sitter ikke med Observe, kun trading der.
Huddlestock sliter jeg ikke med, en av de aksjene som forelĂžpig har kommet seg rimelig greit gjennom siste 30 dager sammenlignet med fryktelig mye annet.
Det var ikke poenget mitt hva man sitter i, jeg tenkte mer pÄ at man tilsynelatende syter mye for tiden og det kan man selvsagt gjÞre.
Men, det er ingenting selskapsrelatert dÄrlig som skjer hverken i Pho eller Hudl for tiden som fikser nedgangen, det skyldes makrobildet og at mange har fÄtt panikk og selger uansett kurs.
Dette gjÞres nÄ i stor stil godt hjulpet av at alle artikler som skrives i media kun fokuserer pÄ det negative, de sÄkalte ekspertene gjÞr det samme.
Vi er nÄ inn i en selvforsterkende negativ spiral.
ForÞvrig, pÄ tirsdag fÄr vi en etterlengtet opptur :grinning:

3 Likes

@Rodjer Hva skjer pÄ tirsdag?

Roger har sett i krystallkulen :joy: :joy:

1 Like

Skal vi nÄ tro at vi har nÄdd bunn for denne gang med Briarwood pÄ offensiven. De fÄr dessverre kjÞp aksjene alt for billig. De skal vel opp i minst 50% sÄ de er vel ikke interesserte i Ä fÄ kursen opp men ligger Ä tar imot det som kommer. HÄper der er noen med litt kraft som ser faren.

Briarwood vil ikke sitte i styret, selv om som stĂžrste aksjonĂŠr med over 15% av aksjene i selskapet kunne de ha hatt styreformann posisjonen.
SĂ„ lenge de ikke sitter pĂ„ “innsiden” kan de akkumulere aksjer akkurat nĂ„r det passer dem.
Man kan spekulere over denne strategien og mene at en overtakelse av selskapet legges til rette over tid. Og sÄ vet vi at det er 5 SEB kontoer med tilsammen tilsvarende mengde med aksjer.
Jeg mener nÄ at det kan bli spennende fremover Ä vÊre Photocure aksjonÊr. :thinking: