Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Da fÄr vi tolke det som om at det er ikke nye utsettelser hvis vi ikke hÞrer noe, men jeg synes det er en elendig informasjons strategi.
Å skrive en slik bþrsmelding vil ta max 30 min.

Da fÄr vi bare vÊre enig om at vi er uenig.

For Ăžvrig:
Selskapet ser kruttsterkt ut.

1 Like

Det er jeg enig med deg om, men det som er svakt er aksjekursen og omsetningen. Med det potensialet som PHO har skulle kursen nÄ vÊre det dobbelte. Med en slik lav kurs er aksjonÊrene og utsatte for oppkjÞp. Spesielt er Briarwood en farlig kandidat kontrollerer allerede 15% og kan komme med et skam bud.
Da er vi solgte og Briarwood ligger Ă„ hĂžster fruktene “forever” som de sier.

Det de er veldig pÄ hugget pÄ nÄr det gjelder bÞrsmeldinger er opsjonsprogrammet. Hvor mange ganger har man ventet pÄ meldinger fra selskapet pÄ ting som bÞr informeres om til utÄlmodige smÄ aksjonÊrer og ikke minst markedet, og sÄ kommer det evinnelige opsjonsprogrammet. :poop:

1 Like

Farlig?
“Briarwood’s objective is to, over time, build a diversified portfolio of businesses that generate outsized returns on capital by partnering with successful entrepreneurs and assisting management in increasing the value of the collective investment in the business.”

Det som er interessant er at de har kastet sine Ăžyne pĂ„ Photocure tiltross for at de hovedsaklig “invests in middle-market companies across the United States”. Det er et kvalitetsmerke for Photocure.

Ja la oss hÄpe at de har Êrlige hensikter. De skal over 50% eierskap i henhold til investerings filosofien og de aksjene vil de sikker prÞve Ä fÄ sÄ billig som mulig. Ikke la de lykkes med det.

Det er vel nok proffesjonelle aksjonĂŠrer i Photocure til Ă„ hindre et billigsalg. Men smĂ„aksjonĂŠrene ser ut til Ă„ vĂŠre lett Ă„ “stjele billige aksjer fra”.

Savner at Briarwood gĂ„r mer aktivt inn i styret og “assist management”. Makan til passivt styre. Aldri noe innsidekjĂžp. Har medlemmene i styret aksjer i det hele tatt? Kunne nok undersĂžkt dette selv, men regner med noen av dere andre vet noe om dette?

De vil ikke inn i styret da sitter de pÄ inside informasjon og kan ikke gjÞre strategiske grep. De vil operere i det skjulte sÄ vi smÄ aksjonÊrer holdes in the dark.
MÄ legge til at de sikkert likevel sitter pÄ informasjon som vi ikke har. De vet nok sikkert om situasjonen i US angÄende nye scope. Derfor beklagelig informasjon fra PHO. NÄ hÄper jeg de holder tett til de har gode nyheter Ä servere oss, ellers fÄr Briarwood flere billige aksjer.

Oversikt styre og ledelse, antall aksjer stÄr pÄ hver enkelt.
Kun styreformann med aksjer i styret.
I ledelsen sitter man med stort antall aksjer.

Leadership (photocure.com)

Photocure har aldri vĂŠrt kjent for Ă„ “hause”, heller motsatt. Alltid svĂŠrt nĂžkterne. I motsetning til visse andre biotek aksjer som har tryna sĂ„ det holder nĂ„r fĂžrst sannheten kommer frem, fremfor svĂŠrt optimistiske og rosenrĂžde uttalelser underveis for kunstig Ă„ holde aksjekursen hĂžy slik at emisjonene gir mest mulig penger i kassa for Ă„ dekke noen eventyrlige lĂžnninger.
Dette har nok Þdelagt en del for sektoren pÄ Oslo BÞrs.
Photocure kommer. :wink:

Takk Roger. Takket vére opsjonsprogrammet har ledelsen aksjer, det kjenner jeg til
 :poop:

Styreformann i PHO sitter ogsÄ som styreformann i NANOV som er kjÞrt helt i grÞften og hvor han har gjort en for en si aldeles dÄrlig job. Har og opptrÄdd veldig arrogant. NÄ ser jeg det er flere styremedlemmer som fratrer med umiddelbar virkning. Skulle tro det var noe Ä se pÄ for Briarwood.

1 Like

Er klar over det, men Egberts hadde vĂŠrt styreleder i Pho lenge fĂžr han ble spurt om Ă„ ta vervet i Nanov.
Vanskelig Ä fÄ til noe seriÞst med Nanov tydeligvis, selskapet har sikkert vÊrt dÞdsdÞmt veldig lenge.
Uansett, Egberts som ansatte DS

Han gjorde en god job der.
I dag viser min platform i Pareto et volum omsatt pÄ 42 252
i DNB 32 690
INFRONT 16 238
Utroligt, men fornĂžyd med dagen.

Hva betyr denne meldingen.
Dersom det betyr bare litt slik jeg tolker den sÄ er det jo en sensasjon og det er noe Ä tenke litt over at forumet ikke koker.
Hvordan tolker du denne meldingen Snoeffelen?

Det er jo som kjent artikkelen pÄ den meldingen selskapet kom med 20. september:

https://photocure.com/news/new-study-demonstrates-that-tumor-removal-in-the-outpatient-setting-is-as-good-as-turbt-under-general-anesthesia-4355043

Og jeg tenker at det mÄ vÊre veldig positivt Ä fÄ Hexvix ut i poliklinikk mtp Þkt bruk

" Outpatient Photodynamic Diagnosis–guided Laser Destruction of Bladder Tumors Is as Good as Conventional Inpatient Photodynamic Diagnosis–guided Transurethral Tumor Resection in Patients with Recurrent Intermediate-risk Low-grade Ta Bladder Tumors. A Prospective Randomized Noninferiority Clinical Trial"

2 Likes

Intet om BLC, men det er en lei diagnose.

Er den nye leser konkurranse for PHO?

Hadde du brukt 1 minutt pÄ Ä lest artikkelen sÄ hadde du funnet ut at Photocure er en viktig del av hele opplegget.

pho

Skal denne metoden gjennom en FDA approval prosess eller kan klinikkene begynne Ă„ bruke den med det samme med litt opplĂŠring?
Snoeffelen har du noe formening om dette?