Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Oversikt styre og ledelse, antall aksjer stÄr pÄ hver enkelt.
Kun styreformann med aksjer i styret.
I ledelsen sitter man med stort antall aksjer.

Leadership (photocure.com)

Photocure har aldri vĂŠrt kjent for Ă„ “hause”, heller motsatt. Alltid svĂŠrt nĂžkterne. I motsetning til visse andre biotek aksjer som har tryna sĂ„ det holder nĂ„r fĂžrst sannheten kommer frem, fremfor svĂŠrt optimistiske og rosenrĂžde uttalelser underveis for kunstig Ă„ holde aksjekursen hĂžy slik at emisjonene gir mest mulig penger i kassa for Ă„ dekke noen eventyrlige lĂžnninger.
Dette har nok Þdelagt en del for sektoren pÄ Oslo BÞrs.
Photocure kommer. :wink:

Takk Roger. Takket vére opsjonsprogrammet har ledelsen aksjer, det kjenner jeg til
 :poop:

Styreformann i PHO sitter ogsÄ som styreformann i NANOV som er kjÞrt helt i grÞften og hvor han har gjort en for en si aldeles dÄrlig job. Har og opptrÄdd veldig arrogant. NÄ ser jeg det er flere styremedlemmer som fratrer med umiddelbar virkning. Skulle tro det var noe Ä se pÄ for Briarwood.

1 Like

Er klar over det, men Egberts hadde vĂŠrt styreleder i Pho lenge fĂžr han ble spurt om Ă„ ta vervet i Nanov.
Vanskelig Ä fÄ til noe seriÞst med Nanov tydeligvis, selskapet har sikkert vÊrt dÞdsdÞmt veldig lenge.
Uansett, Egberts som ansatte DS

Han gjorde en god job der.
I dag viser min platform i Pareto et volum omsatt pÄ 42 252
i DNB 32 690
INFRONT 16 238
Utroligt, men fornĂžyd med dagen.

Hva betyr denne meldingen.
Dersom det betyr bare litt slik jeg tolker den sÄ er det jo en sensasjon og det er noe Ä tenke litt over at forumet ikke koker.
Hvordan tolker du denne meldingen Snoeffelen?

Det er jo som kjent artikkelen pÄ den meldingen selskapet kom med 20. september:

https://photocure.com/news/new-study-demonstrates-that-tumor-removal-in-the-outpatient-setting-is-as-good-as-turbt-under-general-anesthesia-4355043

Og jeg tenker at det mÄ vÊre veldig positivt Ä fÄ Hexvix ut i poliklinikk mtp Þkt bruk

" Outpatient Photodynamic Diagnosis–guided Laser Destruction of Bladder Tumors Is as Good as Conventional Inpatient Photodynamic Diagnosis–guided Transurethral Tumor Resection in Patients with Recurrent Intermediate-risk Low-grade Ta Bladder Tumors. A Prospective Randomized Noninferiority Clinical Trial"

2 Likes

Intet om BLC, men det er en lei diagnose.

Er den nye leser konkurranse for PHO?

Hadde du brukt 1 minutt pÄ Ä lest artikkelen sÄ hadde du funnet ut at Photocure er en viktig del av hele opplegget.

pho

Skal denne metoden gjennom en FDA approval prosess eller kan klinikkene begynne Ă„ bruke den med det samme med litt opplĂŠring?
Snoeffelen har du noe formening om dette?

Jeg har god dialog med Schneider. Har sendt han noen spÞrsmÄl om dette. Kommer tilbake med svar nÄr de foreligger.

5 Likes

Flott tusen takk.

Sluttet bare noen Þrer over Ärets laveste sluttkurs. Snur det her eller er det mer elendighet i vente?

Det er bare nitrist. Hvis ikke PHO fÄr det til nÄ fremover tror jeg det er fÄ som orker dette mer

Hva er det du mener de ikke fÄr til?

1 Like

For noen meningslþse innlegg

3 Likes

Holder vi 85 nivÄet mÄ det vel vÊre veldig bra.

Ikke lenge siden vi sa det samme om 100 nivÄet.
Det har ihvertfall ikke vĂŠrt mulig Ă„ selge en eneste aksje for 86,25 fĂžrste halvtimen av bĂžrsdagen. Lover ikke bra.

Jeg har fÄtt svar fra DS.

Jeg antok det fremdeles var en vei Ä gÄ fÞr denne metoden er verifisert godt nok, er tilstrekkelige dokumentert og har nÞdvendige godkjenninger , men lurte pÄ om de mÄ gÄ en lang vei hos FDA og tilsvarende, evt om bruk av laser til dette formÄlet allerede er godkjent.

Oppsummert:

• Photocure prĂžver Ă„ fĂ„ innsikt i dette selv
  • Det er fremdeles en vei Ă„ gĂ„ for Ă„ teste denne prosedyren
  • Selskapet med lĂžsningen har, slik pho forstĂ„r det, intensjon om Ă„ sĂžke FDA for Ă„ fĂ„ nĂždvendige godkjenninger
  • “what isn’t certain is whether the laser is on or off label for bladder in EU”

Han kommer tilbake til meg nÄr han vet mer.

7 Likes