Press release
Total number of shares owned by top 20
13,867,811
51.13%
Er smertegrensen nådd? Alle som selger på dette nivået må vel oppleve tap.
Gikk en post på 48 000 aksjer nå, mulig den har ligget å presset kursen vi får sjå.
Det var en offbock handel, muligens vår venn?
De der postene ser ikke jeg. Takk for at du opplyser oss når du ser større bulker som skifter hender.
Syns ikkje at det er vits å kritisere PHO eller leiinga iallefall som nokon her ofte gjer. Iallefall ikkje for Cevira. Syns det var vore ekstremt tydelig heile tida på kva som er forventa og tidslinjer
Jeg tenker at nå får vi la tiden gå til resultater Cevira er klare.
For alt vi vet, så blir bruken “utydelig”, dvs at noen pasienter har god effekt, mens andre ingenting.
Det er uansett kort tid ( rundt 9-10 mnd) før vi har konkrete svar.
Når de foreligger, vet er det lettere å spekulere i potensiell bruk, fremdrift utbredelse, inntjening osv.
I beste fall er Cevira en gamechanger som hjelper så godt som alle , men det vet vi ikke enda.
Hvis en bruker resultatene fra phase II studien hva kan en da si om;
I beste fall er Cevira en gamechanger som hjelper så godt som alle , men det vet vi ikke enda.
Har du sett på det og gjort dine betraktninger?
Jeg vil ikke anta eller tro så mye om Cevira, rett og slett fordi det er vanskelig å synse om resultatene i fase 3, det var i juli 2019 ( da avtalen med Asieris ble meldt) lenge til 2023 og resultatene ‘kommer når de kommer’.
Jeg har ikke gått inn i dybden på konsekvenser hvis data er veldig gode, men med medvind på alle fronter ( partner dyktig på å komme inn i markedet, prisen er attraktiv nok til å sikre stor utbredelse, vaksiner eller andre kreftmedisiner tar ikke knekken på problemet osv, så er det jo klart at dette kan bli en gullgruve for Pho. Behovet og markedet er der, Cevira er skånsom for pasientene osv.
Det er endel medikament som ikke klarer steget fra fase 2 til fase 3. Klok av skade har jeg derfor forholdt meg veldig nøytral til Cevira. Jeg er ikke kompetent nok til å vurdere hele risikobildet.
Ja, best å tenke cevira som ren bonus.
Hvor mye kan en forvente verdien blir ved oppkjøp av PHO nå?
Hej Norge
Ufo: holder mine til de når minimum 300 NOK.
Har tidligere opfordret Rojder til at samle aktier ind på Tekforum og andre fora.-- håber på den måde at vi kan samle min. 10,01% af alle aktier ved et evt. bud på selskabet.
Skulle så være muligt at få max ud af vores investering og tålmodighed
Dansken
Regner med at både vi her og Briarwood ønsker en pris som ligger betydelig over dagens.
Om et oppkjøpsforsøk skulle komme inneværende år ville vi nok ikke akseptert noe under 150?
Utviklingen neste år vil forhåpentligvis bygge opp under en enda høyere pris.
Hva er grensen for å gi bud på selskapet? Briarwood har 15.23%
5 SEB kontoer har 12.8% (Ikke at det er noen sammenheng mellom disse kontoene)
Briarwood øker jevnt i dag 15,24%, 27 000 aksjer, meldeplikt er 33%. Det er den største faren at ikke Briarwood ønsker høyere aksjekurs de vil ligge å ta imot alt som kommer, håper svenskene er våkne.
Angående Cevira phase III i China forsto jeg det slik at det var en viss utvelgelse av pasienter. Bare de som viste det beste resultatet fra phase II skulle inkluderes i phase III. Vet ikke om det stemmer.
Sitat fra ULTI tråden: Det beste er nok å være maks optimistisk, det har funket helt konge i de andre selskapene:p
Hvilken meldeplikt ?
Det stemmer ikke!
Det var en viss selection hva har du av opplysninger fra?
Kanskje du skulle underbygge påstanden din først.
Link?
Det er flaggplikt på flere grenser før 1/3.
På 1/3 utløses for øvrig tilbudsplikt på resterende aksjer i selskapet
Takk for svar. Vi får følge med fremover. Photocure blir en vinner fremover og betryggende at de har et produkt i salg og etterspørselen øker skal vi tro Dan Schneider.