Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

De 20 største aksjonærene har økt til 52,03%, tror det er briarwood til 15,34%.

1 Like

Jeg tror ikke alle har forstått hvor viktig denne meldingen på mandag er for PHO. I istedenfor å måtte kjempe i mot lønnsomheten til sykehusene og klinikkene har de nå økonomien med seg. Veldig lett for et sykehus og klinikk å velge bort BLC og si at white lys er bra nok, Tror det var DS eller Einarson som sa det i en podcast.

2 Likes

Var veldig lett, mener du vel?

Ja. Tror og at for mange kom denne meldingen for raskt.

Ikke for tidlig, heller ikke for sent, men endelig endres refusjonstakstene slik at kjøp av scope blir en lønnsom investering samt bruk av BLC blir lønnsomt for urologene i tillegg til pasientene.

2 Likes

CMS Improves Medicare Reimbursement for Blue Light Cystoscopy with Cysview and Expands Access in the Surveillance Setting (urotoday.com)

4 Likes

Det er lenge til neste presentasjon. Volumet faller igjen, og kursen vil nok sige nedover som vanlig. Den teknisk analysen har som vanlig en helgardering:“Dette kan gi en reaksjon opp, mens et brudd ned gjennom 100 kroner vil utløse et salgssignal.” (=Hvis det ikke går opp, så går det kanskje ned.)

BLADDER CANCER PODCAST MED SIMA PORTEN, MD, MPH SOM ER VELDIG POSITIV TIL BLUE LIGHT CYSTOSCOPY OG HAR VÆRT DET LENGE.
Snakker om BLC fra 09:00

https://www.medscape.com/viewarticle/970416?src=

Tror du kan ta å velge denne: Dette kan gi en reaksjon opp

På sidelinjen;
Når en ser hvordan Egberts har turet frem i NANOV hadde jeg vært Pho-aksjonær hadde jeg vært skeptisk til å fortsatt ha han som styreleder…

5 Likes

Jasså? Hvordan mener du han har “turet” frem i NANOV?

Du får lese i NANOV-tråden - det hører ikke hjemme her i Pho-tråden.
Jeg mener det er et makkverk for NANOV’s aksjonærer.

Det er du som brakte det på banen. jeg er veldig oppdatert på NANOV.

Vel, han hadde nok en finger med i spillet om at forrige CEO gikk ut ( helt klart riktig grep), og han var styreleder da DS ble ny CEO ( som virkelig har gjort en god jobb)

2 Likes

Det er det ingenting å si på - DS har gjort en formidabel jobb som CEO, men det er ikke Egberts som har gjort den jobben. Nå bør Egberts måles på det han har gjort i NANOV.

1 Like

Egberts må vel i PHO måles på det han har gjort for PHO.

2 Likes

Der er jeg uenig, men jeg har ikke aksjer i Pho - så jeg skal ikke dvele mer ved dette.

Hjelper lite hva man “velger” eller ønsker. Dessverre.

Fra Pareto topp 10 økte med 230.000 aksjer den siste uka.

2 Likes

Regner med vi må vente til closing i dag for å bekrefte om støtten på 100,- blir brutt eller ikke?