Da var den lille interessen etter Q-presentasjonen over for denne gang. Så siger det nok nedover på lavt volum til det evt. er noe nytt å melde.
Ja er det noen triggere før neste kvartalspresentasjon ? Hvis ikke så vurderer jeg å selge og heller gå inn igjen et par uker i forkant. Man blir så ekstremt lei av venteperioden uten noe action
Det er en farlig strategi plutselig kommer det en melding som snur opp ned på utsiktene fremover. Den tålmodige investor skal arve jorden.
Klarer ikke å selge, men det er fristende når det går så treigt. Er det en melding midt i kvartalet om at salget av cysview tar helt du tenker på ?
Det kan være hva som helst. Nyheter fra China angående både Cevira og Hexvix eller flaggemeldinger og oppkjøp. Helt uventede meldinger. De store investorene ligger og samler opp her, så lenge noen er villige å selge her er det bare å ligge å ta imot. Vil og tro at de er ikke interesserte i å la kursen skli altfor langt nedover.
Hvis vi ser på ULTI har de begynt å prise inn et godt resultat fra UV1 studien som kommer i løpet av H1 23. Cevira kommer i samme tidsrom.
Hvis man er langsiktig kjøper er vel lav pris absolutt av interesse?
Hva lav pris er vil nok variere fra investor til investor i går kjøpte SEB 100 000 aksjer til 100 kr. Blant de 20 største er det mulig andre som synes 100 kr er en ok pris eller blant oss Retail investors.
Unnskyld meg, men emisjonskurs i fjor høst var 125. Gode resultater fra r2p-programmet er på ingen måte priset inn, hverken da eller nå.
Det er sikkert riktig, mitt poeng er at ingenting av et godt resultat fra Cevira phase III er priset inn.
Har vært aggressive shortere på banen i dag men nå kom det inn noen kjøpere. Er det mulig at noen går fra ULTI til PHO?
Ikke dårlig av samarbeids konsernet til Photocure.
Jeg har sett på aksjonær bevegelser blant de 20 største aksjonærene siste måned, 21.10.2022 til 18.11.2022. De største bevegelser:
Nr.1 Briarwood +24.000
Nr.2 SEB konto +168.000
Nr.3 SEB konto -13.000
Nr.5 The Bank of New York +72.000
Nr.9 RBC Investor Services +50.000
Nr. 17 JP Morgan Chase Bank -24.000
Ned fra Nr. 5 og ut av lista: Goldman Sachs International som hadde 555.258 aksjer. (Siste plass på topp 20 har 262.409 aksjer). Salgspress fra Goldman Sachs siste måned med andre ord.
Info hentet fra:
https://photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information
Volumutviklingen er positiv og det gis nå signal om at Photocure innleder en stigende trend på kort sikt.
Ser at Jonas Einarsson forventer et oppkjøps rush i biotech aksjer, PHO er vel den første på den listen. Aldri skjønt at Asieris vil betale milestones og royalty når de kan kjøpe hele selskapet for det samme. Kan være de nøyer seg med å kjøpe ut rettighetene til Cevira.
Er det noen som følger med på Cysview nettsiden om det øker med installasjoner?
Ja tenk om vi kunne få en oppdatering hvordan det går med utplassering av de nye scopene, at det skyter fart og blir brukt dobbelt så ofte.
Er ikke utenkelig og hadde vært en fin jule klapp.
Ingen endringer siden forrige gang jeg skrev, sjekker daglig, men det skjer lite som er synlig.
Er Wikipedia linken helt korrekt? Hvor mange patienter finnes det per regio Europe/USA/Asia osv.?
- 10,1% Innsynsrett: Eier du over 10% av aksjene kan du kreve innsyn i dokumenter og saker, du har full innsynsrett. I tillegg kan du kalle inn til ekstraordinær generalforsamling og blokkere tvangsinnløsning.
Så denne tekst på NANOV, vet vi om Briarwood har hatt møter med DS?
Må bare regne med at Briarwood har full adgang til DS og får den informasjon de vil ha. Ser at de ligger rolig med sine 15,34% mens de 20 største øker litt hver dag, så hvorfor skal ikke vi gjøre det samme.