Ser ikke ut som statestikk gjelder i markedet akkurat nÄ. Aksjene her og de fleste andre kan falle en god stund framover om ekspertene fÄr rett i en Corona vinter pÄ 2-3 mÄneder.
Ja, virker veldig solid denne stÞtten pÄ 60 kreinh, sÄlangt ser den nogenlunde like sterk ut som stÞttene pÄ 65 75 80 90 osv
SpÞk til side sÄ er det selvfÞlgelig altfor tidlig Ä si noe om dette nivÄet holder. Dess lengre bÞrsene blir her nede desto mere mÞrnet blir alle disse stÞttene og stadig flere kommer i pengeskvis og mÄ ut.
StÞtten pÄ 60 ryker. Hvor er neste stÞtte?
Det er jo et bredt gulv der det har gĂ„tt masse volum fra 55 og nedover, sĂ„ skal vill panikk til for Ă„ komme gjennom der. SĂ„ det er ikke voldsomt sannsynlig, selvom ingenting er umulig nĂ„r panikken rĂ„r. Fallet fra 80 og ned hit derimot var jo et âtomtâ omrĂ„de der det hadde gĂ„tt lite volum og var minimalt med volumstĂžtte.
Deler den observasjonen 100%. Vi ligger nÄ pÄ grensen mellom Ä trade i en +60 virkelighet og en 34-60 virkelighet.
Market cap er nÄ 1,45 milliarder ved kurs 60.
Det er jo noe Ä tenke pÄ nÄr man ser omfanget av Asieris avtalen alene.
Kan jo komme melding om CTA i China nÄr som helst med nye utbetaling. Det er stor risiko Ä selge her da plutselig kommer det gode nyheter.Derfor har jeg begynt Ä kjÞpe her, sÄ fÄr vi se.
Hmm, startet den nedtellingen pÄ 6-9 mÄneder fra 1. juli i fjor? Jeg har ikke tenkt sÄ nÞye pÄ akkurat det mÄ jeg innrÞmme.
Slik jeg leser det skal CTA Application vĂŠre klar innen 6 til 9 months. 9 til 24 months approval by Chines healt authorities.
Da kastet jeg meg ut. Avventer ny inngang 52-55
Tok igjen noe til longportefÞljen nÄ pÄ 55, fÞles ikke bra nÄr jeg ser pÄ markedet akkurat nÄ men planen var Ä ligge med noe pÄ 55 sÄ fÄr vel bare holde den
FÄr vel ikke grine uansett om det ser skummelt ut nÄ, siden de ble solgt pÄ 116-117, greit med over 60kr spart per aksje
Hva skjer med Pho egentlig? Dollaren har Þkt med nesten 9% pÄ en uke og Þkningen vil trolig Þke ytterligere etter at Norges Bank setter ned renten neste uke. Skulle det ikke komme noen milestones i Q2 iform av noen milloner usd?
Bahh, det var for tidlig Ä plukke tilbake noe tydeligvis for nÄ kom til slutt panikken. FÄr spre resten av kjÞpene utover lengre tid da for sikkerhets skyld.
Damn Hansson, du kunne ikke kommet med den meldingen 1 time tidligere da Nice timing Ä vente i 3 uker pÄ Ä plukke tilbake og sÄ kjÞpe tilbake litt rett fÞr storeier begynner Ä selge
Kastet det bare ut igjen nÄ nÄr det merkelig nok holdt seg sÄ godt etter at storeier har begynt Ä selge. SÄ da fÄr det bare gÄ opp uten meg, gidder ikke Ä risikere og fÄ 2 mill aksjer i huet.
Var nok Hansson sitt salg i dag som har presset kursen, helt utrolig at han ventet til i dag Ă„ selge.
FĂ„r man snart kjĂžpt photocure til 20 kroningen igjen?
Tror dette med salget til Hansson var et kjĂžps signal.
Du var tydeligvis ikke aksjonĂŠr sist Hansson solgte.
Klar til Ă„ plukke
Kan vĂŠre alle muligheters mor
Uten tvil, men jeg tror det er tidlig Ä plukke fremdeles. Fryktindeksen har skutt i vÊret og Hansson er pÄ tur Ä lempe ut aksjer, det er i sÄ fall en mulighet av uante proporsjoner.