Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ja, viss de tror det er realiteten sĂ„ vil de fĂ„ en kraftig oppvĂ„kning pĂ„ Q1🙂

1 Like

Det er vel bare et par skribenter(pasienter?) pÄ HO som har troa pÄ det

1 Like

At rutineundersÞkelser nÄ utsettes er vel opplagt.
Vi kan fÄ et svakt Q2 grunnet dette.
Hva betyr egentlig utsettelse?? :
At masse undersþkelser “hoper seg opp”.
Inntjeningen forsvinner altsÄ ikke, den vil bare komme mye kraftigere tilbake.

5 Likes

Ja Q2 blir svakt, q1 er nesten uendret, men veldig mye her er opphopning som du sier.

Dette er ikke som restaurantbesĂžk, der er tapt omsetning faktisk tapt omsetning, kreftkontroller er ikke det samme.

3 Likes

Flere selskaper pÄ Oslo BÞrs har gittoppdateringer til markedetpÄ hvordan q1 og q2 antas Ä bli pÄvirket, Photocure bÞr vurdere Ä gjÞre det samme.
Er det noen som vet hvor Hexvix/Cysview produseres og om produksjonen kan bli pÄvirket?

1 Like

De produserer det hos partner vet jeg, ikke pÄ egen kjÞl.

Man mÄ nok pÄregne at det blir forstyrrelser pÄ verdikjede hos photocure som hos alle andre, men det vil jo vÊre temporÊrt.

Sykehusene kjÞper inn i batcher sÄ de har lager for en periode.

1 Like

lurer pÄ nÄr AH fÄr ut sin siste mill aksjer og at noen tar hele potten, mulig en av amerikanske banker.

1 Like

Omsetningen startet friskt i dag, men sÄ ble den litt mindre frenetisk. 581 925 omsatt hittil.

1 Like

Kan Hansson ha fÄtt en pause fra bankene? Eller dekket seg inn?

1 Like

Tipper HS er ferdig med nedsalget og har dekket inn “overbelĂ„ningen”.
Da slipper de taket og kursen kan gÄ i fritt sprang nordover igjen

1 Like

Tror du kan forvente en oppdatering den nĂŠrmeste tiden.

1 Like

Hvis han ikke har noe positivt Ä si hÄper han holder kjeft. Ser nÄ at antall smittede i Norge gÄr ned dag for dag. Var max over 200, i gÄr 89 og 14 i dag sÄ langt. Om en mnd er dette over. Apple stengte ned sine butikker i China 9. feb. Äpnet alle igjen for noen dager siden, tok litt over en mnd.

1 Like

Tror HS egentlig har ligget som en klam hÄnd over aksjen i flere Är.
Ny tid tidsregning dette.

Vi kan sikkert fÄ inntrykk av at sykehus worldwide ikke gjÞr annet enn Ä behandle Corona. Gjennom bombardementet fra media etc.
Tror nok ikke det er det fulle og sanne bilde. Kreftbehandling har ikke stoppet opp.

3 Likes

Kan ikke akkurat pÄstÄ at det lÄ noen klam hÄnd rundt aksjen i fjor, jeg tror markedet til slutt hadde akseptert high seas og stolte pÄ at de kom til Ä vÊre langsiktige.

At ting nÄ har endret seg for alle bÞr ikke holdes mot dem.

1 Like

Ser ut til Ä vÊre tunge investorer som nÄ gÄr inn

Hvordan ser du det?

ser at forholdsvis store poster blir spist opp

Og man ser det pÄ Þkningen fra banker i US pÄ listene.

Sikkert mange som har sympati, og syntes synd pÄ AH.
For meg er det litt motsatt. Tapte endel penger pÄ hans uttalelser og bruk av media (og falskspill) i NEL i sin tid. SÄ for meg er det paybacktime. Har midler til Ä kjÞpe billige aksjer pÄ tvangssalg.

Virker ikke Ä vÊre sÄ veldig aggresiv kjÞperside.

vi sÄg i gÄr at postene til AH pÄ 100k og 200k gitt lett