Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Totalt sett har vel det at Spetalen dukket opp som aksjonær her tidligere vært positivt for PHO (unntatt for dem som kjøpte på topp og ble med ned). Hadde aldri fått en så sterk oppgang uten, og interessen har blitt en helt annen for aksjen enn det var tidligere. Har lagt merke til at det er mange middels store investorer og tradere som egentlig var helt ferdig med Biotech som har fått PHO på radaren, og bevisstheten om at PHO er på et annet stadie enn PCIB,NANO og TRVX har blitt en helt annen rundt omkring.

1 Like

Dersom Spetalen er på vei inn igjen så betyr det bare at norges klokeste investor er positiv til Photocure. At han solgte da Corona begynte å få større oppmerksomhet i Europa bare demonstrerer den klokskapen.

6 Likes

Vil tro det vil gi aksjen ett etterlengtet løft. Verdien av aksjen ligger langt over dette nivået.
Tror forresten brødrene satser på å trene penger på kjøpet/kjøpene.

Sakset fra Facebook gruppa:

"Tycoon tok 299k i PHO på fredag da kursen var 51-59, Eigil spetalen økte med 50k. Kan kanskje bli pen oppgang når media skriver det. (eier PHO etter at jeg så den aksjonærendringen - disclosure).

Men husk at Hansson fortsatt har en del aksjer som sannsynligvis skal selges."

Han er trader og spekulant, ikke langsiktig investor.

Enig med den observasjonen! :ok_hand:

Det må du gjerne mene. Jeg mener han er norges klokeste investor og det er grunnen til at han er selfmade milliardær. Han leser også makrobildet bedre enn noen.

3 Likes

AH må nå ha fått ut alle sine aksjer og Spetalen brødrene på vei inn må gi eksplosivitet til aksjen

Eksplosivitet rett ned

følg med, ingen greier å finne bunn

Alt under 50 er bunn.

I disse tider tror jeg det er klokt å spre kjøpene over litt tid. Litt mer kurtasje men bedre snitt er kortversjonen. Jeg har cash nok til lett å kunne dobble på 25 for å ta et ekstremt eksempel skulle det gå den veien

1 Like

25 er og blir en våt drøm, når en aktør kan pøse ut over 2 millioner aksjer uten å presse kursen nevneverdig ned.

Tok tilbake litt til av det jeg solgte på 116 nå. Oppe på 60% av det jeg hadde nå med nytt snitt 46,82 :sunglasses: Likte at Spetalen var tilbake.

Tar de siste 40% om vi når ned til forrige bunn 42-43 eller om vi closer over 52.

Det ekstra jeg skal ha venter jeg og ser an børsene på.

2 Likes
2 Likes

Der kom meldingen i Finansavisen

1 Like

Ser en ny variant: Store poster paa stigende kurser. AH ferdigsolgt?

Får FA en liten cut av Spetalen eller?:wink:

I den grad den menige mann på gata har noe gjennomslagskraft sendte undertegne tips til både E24 og FA for et par timer siden om dette.

15 Likes

Står virkelig respekt av den jobben du gjør - og du gjør det både i medgang og motgang

3 Likes

Takk.
Vet selvsagt ikke om det er mine tips som fører fram, men de får hvertfall aldri fred i de lokalene så enten trykker dem “delete” når de ser navnet mitt eller så gjør dem noe med det :rofl:

4 Likes