Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

57.60 ble prisen på 62.000 aksjer i slutt auksjonen.

Det må ha sittet noen klar til å fange opp den svære blokken der, sykt sterk slutt.

2 Likes

var sterk i hele dag solgte på vei oppover men kjøpte tilbake i sluttauksjonen.

WORLDQUANT som oppgir sin short? Det begynner nok å svi.

3 Likes

Siste presentasjon fra Imagin

4 Likes

Altså, de lager en device slik at man kan få to bilder samtidig, BL og WL?

Han Imagin fyren sier deres produkt ‘‘dramatically expands the size of the market’’.

Så de kan oppgradere alle typer scpoes? Noe av Photocure-junkiene som vet hva dette vil betyr for Photocure?

Det er det jeg også tror de kan, slik at inngangsprisen blir mye lavere enn å kjøpe Stortz sitt system. Og bedre i tillegg.

Inndekning igår 21.630 aksjer. Rest 135.452. Går resten idag?

Er dette noko meir enn shortinndekning? Hadde det ikkje vore mulig å dekke seg inn uten å køyre kursen så voldsomt?

Om det dekkes inn samtidig som det begynner å bli overvekt av kjøpere så kan vi få slike utslag. Det virker jo også veldig uproffesjonelt å sette en short i bunnen av et dypt fall. Kursen har steget over 30% siden shorten ble satt. Burde være oppsigelsesgrunn for vedkommende.

Ja jeg har hele tiden sagt at den shorten der fremsto ekstremt lite logisk.

15 min forsinket under auksjonen

auksjonen
image

image

1 Like

Snublet over selskapet för jul. Konklusjonen min var at produktet ikke var salgbart i USA siden Pho er bundet paa hender og fötter til Storz der. Siden da er kursen halvert. Overveide om Schneider kunne väre interresert i aa overta selskapet for aa faa kombinasjonen godkjent i USA, men resonerte med at det ville bli et alt for langt lerret aa bleke.

Det vart ein ruglete tur over 60. Burde vore 36k i pluss på oversida av 60, men vart berre 23k etter at eg solgte og så vart springande etter igjen to gongar. Er viss meir grådig enn høgderedd. Trading er noko drit…

Aksjen er ikke halvert fra før jul, men er nesten halvert fra ATH i februar, men det er den ikke alene om.

1 Like

Er det mulig vi har hatt 3 faktorer i dag som har satt fart i kursen;

1. Short indekning
  2. Rent teknisk med å tette gapet fra 60 til 65
  3. Denne nye teknologien til Imagin som på en måte kan revolusjonere bruken av Blue light og totale markedet.
2 Likes

Beklager. ATH var ikke i februar 20, men i februar 18. Den gang ti ganger saa höy kurs som dagens.

Pkt.3 har vært kjent i markedet lenge, men det er en spennende greie, ingen tvil om det.
Jeg kjøpte en post i Imagin for en tid tilbake, ingen nevneverdig kurs suksess foreløpig :rofl: :rofl:

Med det sagt så er det overhengende sjanse for at det kan bli en grei investering.

Du får ta på deg brillene og se en gang til.

Sitter klar med lupen saa snart du sier naar ATH var og hvilken kurs. Mitt chart gaar tilbake til 1/1-18.

Og det er Imagin dere snakker om begge to? :thinking: Januar/februar 2018 ja…