OK beklager. Trodde du mente Photocure
Slenger ut denne her også, kan jo hende at noen nye har kommet til her også som ikke er kjent med gruppen.
Vil bare minne om eller informere til de av dere som måtte ha interesse for Photocure, at dere er hjertelig velkommen inn i vår Facebook gruppe “Photocure Investors” Denne gruppen deler utelukkende og kun informasjon om Photocure sine aktiviteter, Cysview/Hexvix og Cevira.
Kun et supplement til denne flotte gruppen og på ingen måte noen konkurrent.
Photocure er med i anbefalingen
Men idag stimler “flokken” til Softox. Tror bl.a. PHO taper på det midlertidig.
Noen som kjenner til dette studiet? Har utfallet her stor betydning for Photocure vider mtp på prising, oppnå status som SoC osv?
Det har vært endel diskusjoner om dette tidligere om Cysview kan oppnå status “A” - must use, der skal det visstnok være et møte i 2022 om jeg ikke husker feil.
Argumentene mot har vært at Cysview er for lite utbredt (kun 1 tilbyder, altså monopol) til å få “must use”, eller påtvunget SoC om du vil. Men indikasjonene er jo at produktet er fullstendig overlegent alt annet, så om de får “A” er det bare forberede seg på en bankkonto som oversvømmes for all overskuelig fremtid…
Kanskje den devicen fra Imagin Medical kan endre på det? CEO mente jo at deres device kunne øke markedet ‘‘dramaticcly’’. Devicen kan jo brukes på eksisterende scope fra alle leverandører mener jeg han sa.
Kanskje @Rodjer, @Snoeffelen eller andre som kjenner Photocure bedre enn meg har noen utfyllende kommentarer her?
Det er jo en utrolig spennende diskusjon, for hvis de lykkes med både devicen og ‘‘A’’ så vil det som du sier øke verdien noen formidabelt på Cysview.
Jeg kan ikke uttale meg veldig spesifikt om dette annet enn hva som allerede er nevnt i diskusjonene.
Selv er jeg krystallklar på at Imagin Medical kan få fram et produkt som kan generere betydelig mer bruk av Cysview.
Rundt sommertider, tidlig høst tror jeg vi vet betydelig mer om dette såfremt det ikke blir utsettelser grunnet pandemien.
For de som sjekker porteføljene her vil man se at jeg har investert en liten post i Imagin for en tid tilbake. Men det er kun for å være med om de får et virkelig gjennombrudd, kan selvsagt like gjerne falle gjennom, helt klart et risiko foretak, men samtidig uhyre spennende.
Har lest igjennom web siden til Imagin hvor det står følgende:
Imagin intends to build on the i/Blue technology, which currently works with hexaminolevulinate hydrochloride (HAL), and adapt it to other FDA-approved contrast agents, such as Indocyanine green (ICG). These additional products will expand Imagin’s market potential, facilitating entry into multiple endoscopic procedures, such as laparoscopic (general and gynecology), colorectal and thoracic.
Er dere sikker på at Imagin vil bruke Cysview?
Det de snakker om her er vel andre former for kreft, og ikke blærekreft.
Indocyanine green ( ICG ) is a [cyanine] dye used in medical diagnostics. It is used for determining cardiac output, hepatic function, liver and gastric blood flow, and for ophthalmic angiography
Hva mener du egentlig?
Imagin levere en device til alle scope slik at de kan se med blått og hvitt lys samtidig i sanntid.
Det står følgende, Imagin intends to build on the i/Blue technology, hva er det ?
og følgende;and adapt it to other FDA-approved contrast agents er det cysview?
Er det en software pakke de selger eller er det hardwarw også?
Fra 13 minutter her så snakker han om at de er klare til å gi videre med andre imaging agents, for andre typer kreft.
Utstyret har to objektiver. Ved aa skifte fargen paa lyset faar de to identiske omraader paa skjermen med resultatet av to lyseffekter. Letter arbeidet for kirurgen til aa lete seg frem til vevet han vil diagnostisere/fjerne. Dette er ikke spesifikt et system for urinblären.
Cysview er et amerikansk kommersielt merkenavn på Hexaminolevulinate hydrochloride (HAL)
Men Cysview har jo kun godkjenning i blærekreft. Så de må bruke andre midler i andre indikasjoner.
De plukker det lavest hengende eplet først, fordi det er Cysview som er nærmest å bli ny standard of care. <- Min tolkning.
Flott det avklarer min usikkerhet om de er en konkurrent eller en enabler. Hørte også på presentasjonen til Imagin, veldig interessant. Forstår nå hvorfor det er vanskelig for PHO og selge inn sin cysview med Scope som de er FDA godkjent med. Det koster mye mer enn denne teknologien til Imagin. PHO burde med en gang samarbeide med dette firmaet. Teknologien til Imagin kan brukes på alle Scope og dermed øke markedet til PHO med 60+% og slippe å konkurrere med Olympos(?) som har stor andel av markedet.
Hvis dette er tilfelle burde Schneider ha nevnt dette. Eller er det derfor han velger å ikke nevne det fordi noe er på gang her… Hadde vært fint å slippe å være avhengig av KS.
Det kan finnes plausible grunner for at han ikke å kommentere dette.
ja skjønner det. Det vil hvert fall være banebrytende nyhet for PHO hvis denne teknologien blir godkjent av FDA. Siden det er ikke noe forbindelse med menneske kroppen med denne teknologien skulle en tro at FDA godkjenning gikk raskt.