DS ble quotet pÄ at «de»(Imagin og Pho) konstant kikket over hverandres skuldre, sÄ det er ikke umulig Ä se for seg at noe er pÄ G.
Edit; en liten fugl plystret meg i Ăžret og sa det var motsatt, det var CEO i Imagin som sa dette.
DS ble quotet pÄ at «de»(Imagin og Pho) konstant kikket over hverandres skuldre, sÄ det er ikke umulig Ä se for seg at noe er pÄ G.
Edit; en liten fugl plystret meg i Ăžret og sa det var motsatt, det var CEO i Imagin som sa dette.
GU Cancers 2020 | Blue light cystoscopy for bladder cancer
Sima Porten
Sima Porten, MD, MPH, FACS, University of California, San Francisco, CA, discusses a study on blue light cytoscopy with cysview (BLCC) at the UCSF (NCT02660645). This interview took place at the 2020 Genitourinary Cancers Symposium, held in San Francisco, CA.
Myrseth tar nÄ inn Photocure i Dovre portefÞljen ref. morgendagens FA
Herlig!
Har ikke PHO noe gjeld i det hele tatt?
Nei. De har bare masse cash.
https://lmgtfy.com/?q=photocure+ir+results+q4+2019
Edit:
Som gjengs over er hva jeg har valgt Ä holde hovedfokuset pÄ i min portefÞlje for tiden:
Gull verdt i disse tider. Selskaper uten gjeld kan vanskelig gÄ konkurs
Norne og Edison mener 150 omrÄdet stemmer bedre enn dagens 70 tall. Simply Wall Street har over 500. Stig Myrseth ser muligheter. Utlendingene fatter interesse ogsÄ. Ikke minst penger i kassa.
Mulighetene er jo ganske store for at Photocure pÄ dagens nivÄ er et godt kjÞp.
HÄper pÄ nytt angÄende sykehus kjedene Kaiser og 21st.
Partner avtaler, reforhandla avtaler i Europa, Cevira fase 3, nye ting angĂ„ende AI. Det er nok i venteâŠ
Vel, viser til tidligere innlegg fra meg. Da glapp Photocure for meg⊠Som jeg pekte pĂ„ sĂ„ er det kjipt for meg, men hyggelig for dere som er inne. Skulle kjĂžpe 60 000 pĂ„ 50,00 blank, men missetâ:pensive:. Har aldti baisset en aksje og kommer aldri til Ă„ gjĂžre det. Lykke til videre dere som er inne og Ăžnsker dere en skikkelig rakettferdâ:+1:
Hva kan vi forvente av Ärsrapporten i morgen? Skal det vÊre en presentasjon ogsÄ?
Endte bra denne gangen ogsÄ!
Beholder mye cash over pÄskehelga
hÞy aktivitiet pÄ insidertrÄden idag gitt uten at jeg har tilgang. lukter ikke grÞnt imorgen, men da fÄr men plukke litt rabatterte aksjer imorgen. trodde man hadde en en viss forstÄelse at er utsatt i disse tider. fÄr lÞpe Ä pante noen flasker for panikkfiske imorgen:)
Anbefaler insider abonnement, tekdudeđ
Spesielt topp50 oversikten og chatten gjĂžr det verdt det for min delđ
er det sant at bare insidere kan se chatten?
mÄ bare pante flaskene fÞrst;)
Solid oppdatering fra Photocure i bĂžrsmeldingen.
Stusser over hvilke beregninger som lÄ til grunn for Myrseths anbefaling om Ä ta Photocure i sin portefÞlje med den begrunnelse at selskapet vil gÄ med overskudd i 2020.
SÄsant de har kontroll pÄ opex bÞr de ha veldig gode sjanser til Ä bli profitable i Är
Veldig bra for Photocure at KS nÄ tilbyr leasing av scope, det senker barrieren kraftig i forhold til Ä investere i BLC!
Hvor har du funnet informasjon om at Storz leaser scope til sykehus?