Baller av stål og/eller Farlig overmot
Synes dog trackrecord til DS hittils har vært tillitsvekkende. Faller det mye i morgen kommer jeg nok til å benytte meg av anledningen og vekte meg litt opp
Baller av stål og/eller Farlig overmot
Synes dog trackrecord til DS hittils har vært tillitsvekkende. Faller det mye i morgen kommer jeg nok til å benytte meg av anledningen og vekte meg litt opp
Tror ikke det blir særlig fall av dette. Signaler tyder på liten rabatt i emi og det lover særdeles bra.
Ser faktisk ikke bort fra at disse signalene heller vil gi oss en push nordover.
De kjøper tilbake rettighetene for mindre enn et års omsetning og så er det noen prosenter som henger ved i ettertid. Med samme salg vil investeringen være tjent inn på mindre enn to år.
Men I tillegg kommer det økte salgs og markedsføringsutgifter “with NOK 30-35 million increase for 2020”.
Det fremstår jo som en no-brainer, men elefanten i rommet er hvordan de skal greie å få dette til.
Overtar de ansatte fra Ipsen, eller skal de ut og hente folk? Det er jo ikke bare-bare å selge legemidler i mange Europeiske land, med forskjellige språk og regelverk.
Lurer på om de overtar kundelister og lignende fra Ipsen?
Regelverket er nok ganske samkjørt innad i EU (hele poenget med EU )
At vi nå doblet pasientgrunnlaget på mellomlang sikt er megabull hos meg. Ikke minst mtp at vi får et vanvittig marked på Flexi/overvåkning.
Det burde jo være i Ipsens interesse å legge best mulig til rette for Pho mtp Royalties i 10 år framover…
Det er jo ikke Cysview i det asiatiske markedet enda, noen som vet om Ipsen hadde lisens i Asia også?
Kanskje Schneider har enda et ess i ermet…?
Tar nok lengre enn 2 år. Som du også sjølv skriv kommer det ekstra kostnader med salg og spesielt starten. Og så må ein også ta med i regnstykke at vi no mister ca 60 mill som vi fekk betalt fra Ipsen årlig. Vi tar også no ein større del av risikoen.
Det andre positive er at selskapet kan selges lettere.
Emi ble 65. (fra facebook)
Selvsagt overtar de kontakter inn mot alle sykehus som i dag benytter Hexvix. Salget inn mot de vil gå som nå, men her er det som i US store muligheter for å øke utnyttelsgraden,
Ringte DNB emisjonen er fulltegnet, er det noen som har emisjonskursen?
Vil tro det er i Ibsen sin interesse at PHO lykkes. De vil jo få royalties i mange år fremover og dess mer PHO selger, dess mer penger blir det til Ibsen.
Det er noen som nevner 65 kr, men kan ikke garantere at den summen er riktig…
Burde ikke de heller prøvd å tjene penger selv?
Rettes emisjonen mot Asieris er det megabull, Rettes den mot Spettet er jeg mer tvilende.
Haha snakk om himmel og helvete scenario. Nei la oss håpe det er folk med interesse for selskapet som kommer inn
Jo, helt klart. Men da må de gjøre en innsats, noe de ikke har gjort så lenge de har hatt rettighetene. Når de nå overlater rettighetene til PHO, vil de først få en engangsutbetaling og deretter penger for hvert salg PHO, og det uten å løfte en finger. Så hvorfor i huleste skulle de bruke kalorier for å gjøre det vanskelig for PHO?
Nei, dette blir bra for PHO!
Spettet, sissener og ABN AMRO Nyenburgh
Hahahaha.
Litt citibank og så vet man at shorty er på plass og
Kom plutselig på at dette skyter alle regnearkene og fremskrivingene mine til helvete
US CEO’s ambisjoner og ypperste ledelse satt opp mot norsk ANGST for emisjon , hvem vinner , hehe.
Det er den samme gamle historien om at og om at
PHO kan virkelig bli noe ekstremt stort.
Forelsket igjen , ikke mye traderblod her nei.
Ser en på side 5 i årsrapporten for 2019 så er “runding nr 2” på toppen
“Potential treatment effect:
Results of a study presented at BLADDR 2019 indicate for the first time that a treatment effect of BLC™* with Hexvix® may be related to immunogenic cell death responses and anti-tumor immune cell activation*BLC: Blue Light Cystoscopy”
Blir dette punktet det neste store?
At DS klarer å få PHO bort fra bare diagnostikk til sykdoms-behandling med mye høyere behandlingsbetaling?
Sissener er ikke interessert i PHO, for lite selskap og for lite likvid i hans øyne
Fra årsrapportene 2018 og 2019 (lik eller relativ lik tekst):
"Photocure is commercializing Hexvix®/Cysview® directly in the
U.S. and the Nordic region and has a strategic partnership with
Ipsen for the commercialization of Hexvix® in Europe, excluding
10
the Nordic region, and with Juno Pharmaceuticals and BioSyent
Pharma for Australia/New Zealand and Canada respectively. "
Basert på dette fremstår det for meg som at Photocure nå har kjøpt tilbake rettighetene på Asia.
Igjen, har Schneider enda et ess i ermet?!
Kilde: nederst på side 10 / øverst side 11: https://photocure.com/globalassets/investor-relations/annual-reports/photocure_annual_report_2019_single.pdf