Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Han har ikke skuldre! Ai generert CFO

Økonomisjef av den gamle skolen :slight_smile:

“Expected in the near future”

7 Likes

Ja, dette kan vÊre det perfekte tidspunkt Ä kjÞpe PHO, han virker veldig selvsikker idag og det er nÄ veldig mange ekstremt viktige triggere som kan komme nÄr som helst.
Betydelig bedre presentasjon denne gangen enn q1.
Unner virkelig dere som har vÊrt med pÄ siste 10mnd nedtur en heftig rekyl opp igjen.

Idag Þdelegges nok veldig mye av tror jeg SEB, jeg antar de har pÊlmet ut mest mulig pÄ dette volumet og at aksjen snart vil snu oppover.

9 Likes

Svart ut pÄ Q2 pres:
48 mnd tidsbasert Milestone payment. (Ikke klinisk eller regolatorisk)
Svarte videre at de neste er “sĂ„nt som” filing & approvals and launch

1 Like

Jeg bemerker meg at de har lagt ekstra fokus pÄ Cevira i denne rapporten og presentasjonen, ref. bl.a. screenshot som @Hayen deler.
Det er ogsÄ fÞrste gang, sÄvidt jeg vet, at de nevner spesifikke sales milestones i rapporten:
image
screenshot fra siste setning pÄ side 7 i Q-rapport.

Opptil USD 100M i sales milestones.
Er enig med @Rodjer at DS virket veldig selvsikker i dag nĂ„r han snakket om Ă„ vĂŠre obs pĂ„ “nĂŠr fremtid”. Det i kombinasjon med at de nĂ„ brĂ„tt begynner Ă„ nevne sales milestones, syns i hvertfall jeg kan tyde pĂ„ at de er confident pĂ„ en bra read-out. Dog noe spekulativt, innrĂžmmer jeg.

4 Likes

Venter pĂ„ “wet ink” jeg

1 Like

den mest positive kvartalsrapporten jeg noen gang har sett.
fÄr meg til Ä lure pÄ om der er noe nytt innen abscopal effekt???

Er pÄ samme linje. Hvorfor dra frem dette, og dermed bygge fallhÞyde, hvis de ikke er relativt trygg pÄ resultatene?

3 Likes

Nettopp!

Ble det kremtet eller blunket noe underveis ogsÄ?

3 Likes

Av den enkle grunn av at det er relevant?

Relevant har det vel alltid vĂŠrt.

1 Like

SelvfÞlgelig, men nÄ er man uker/mÄneder unna avlesning og potensielle neste steg


Ble det sagt noe pÄ webcasten om hvorfor man hadde holdt tilbake informasjonen om milepÊlen pÄ 27 millioner?

Den ekstraordinĂŠre inntekten burde vel blitt kommunisert til markedet med en gang den var en realitet?

2 Likes

Alle som fĂžlger caset godt (nok) kjenner disse detaljene,
Han bygger fallhĂžyde med Ă„ trekke frem positive elementer

Han kunne fint sagt at “Vi venter Cevira-resultater i H2” og stoppet der.

Royalties og videre prosess kunne blitt trukket frem fĂžrst i bĂžrsmelding med cevira-data

1 Like

En bĂžrsmelding om dette hadde hatt stĂžrre virkning nĂ„r det skjedde enn en fotnote i kvartals presentasjonen. De mĂ„ lĂŠre seg “bĂžrsteknikk”. :sweat_smile:

1 Like

Vel, nÄ gjorde det ikke det. Betyr det at man automatisk skal legge altfor mye i det? Hva er det du insinuerer?

HĂ„per “storselgeren” fĂ„r unna mesteparten i dag slik at vi slipper det porsjons salget vi har opplevd gjennom lengre tid


Har nok aksjer nÄ. Selv pÄ en dag med Oslo bÞrs i kjempeform er det selgerne som herjer og PHO er pÄ 44 tallet. Hvis det blir helt stille frem til neste Q sÄ klarer jeg ikke helt se at det haster Ä kjÞpe mer nÄ

2 Likes