Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Kursen kommer nok, tar noe tid :grinning:

Kommer til Ä vÊre mange missfornÞyde folk som har brent seg pÄ vei ned, som vil selge ved fÞrste skikkelige rally. Ligger endel volummotstand pÄ vei oppover.

2 Likes

Ikke noen god strategi. Selv har jeg “brennt meg” stygt det siste Ă„ret. Men jeg vil ha tilbake det tapte fĂžr jeg kaster kortene.

1 Like

Har trua pÄ close over 50,- og bud pÄ hele selskapet ila helgen pÄ 150 kr/aksjen og exit pÄ mandag


1 Like

150 .- er hjertelig velkomment

“Completing patient enrollment for the Phase III bridging clinical trial of Hexvix¼ marks a significant milestone for Asieris Pharmaceuticals.” said Dr. Linda Wu, Chief Development Officer of Asieris,” We are thrilled to have reached this stage in the development of a drug that has the potential to revolutionize the diagnosis of bladder cancer. Our goal is to provide healthcare professionals with a more effective and reliable way for patient with bladder cancer.”

FOMO pÄ salg :wink:

Hexvx/cysview
Regi PHO
30% EU
30% USA
Regi 3rd party
30% China
10% Rest

Meget bra đŸ«¶

SÄ fÄr vi hÄpe at dette er nyheten som kan snu trenden her
 Ikke rare reaksjonen sÄ langt.

Jeg blir meget forundret om ikke Cevira ogsÄ fÄr en slik positiv melding som den vi fikk i dag, etter over 4 Är med milestones og det hele. :sweat_smile:

1 Like

Litt leit at denne mld ikke kom for 2 dager siden.

Da ville nok kursen vÊrt Ä nikka pÄ 60 tallet. Men men, noen har vel gjort en potensielt veldig god deal 09 aug.

Blir spennende Ä se hvem, pÄ listene i kveld

Kommer like plutselig og er ikke innkalkulert heller :smirk:

Fin melding

Litt pÄ siden spÞrsmÄl: Photocure sponset jo denne studien. Noen som husker om de sponset mer enn bare kit?
En liten utgiftspost gÄr i alle fall bort nÄ.

Januar 2021:
Based on the Agreement, Photocure will receive an upfront payment of USD 750,000 from Asieris for the rights to Hexvix in the designated territories, as well as payments of up to USD 1.4 million for the achievement of certain regulatory milestones including market approvals in Mainland China and Taiwan.

The Company will manufacture and supply Hexvix, and receive a transfer price from Asieris representing a markup on product provided under the Agreement. Photocure will also receive royalties on product sales.

Asieris will fund all costs to secure regulatory approvals of Hexvix in Mainland China and Taiwan, and expects to begin the regulatory processes immediately. Given the current market approvals of Hexvix/Cysview in both the U.S. and Europe based on well-documented evidence of safety and efficacy,

Asieris plans to explore regulatory pathways for expedited approvals in Mainland China and Taiwan.

During the regulatory review and approval process for Hexvix, Asieris plans to initiate launch preparations including reimbursement applications and collaborations with blue light cystoscopy (BLCÂź) equipment providers. Asieris is responsible for all costs related to commercialization of Hexvix in the designated territories.

Photocure will provide regulatory dossier information to support the applicationand regulatory review process, and will also provide training to Asieris’ employees, global promotional materials, and commercial support.

4 Likes

OppkjÞpskurs pÄ 150? Samme kursen som for ca 2 Är siden? Med det potensialet som selskapet nÄ har? Du mÄ tulle, eller vÊre svÊrt kortsiktig
 :roll_eyes:

Som nevnt for et par dager siden, er det grunn til Ă„ tro at uttalelsene gjelder ytterligere data i tillegg til de vi fikk i dag.

“We’ll continue to present/publish additional data. I guarantee you you’ll be very excited about some of the data coming out later this year and into next year."

4 Likes

Det er forsÞkt skrevet med glimt i Þyet :wink: Mye har skjedd hva gjelder prising de siste 2 Ärene. Se bare pÄ Kahoot der styret anbefaler bud pÄ 35,- NÄr det er sagt mener jeg personelig at hele PHO er verdt betydelig mer enn 150,- og jeg har stÞrre tro pÄ et strategisk samarbeid mellom Asieris og PHO eller et bud pÄ deler av portefÞljen. Et bud pÄ 150 hadde dog sendt kursen opp over 300%. Det er ikke tull


Kan vi hÄpe pÄ en snarlig Radium pod?

Man hadde vel forventet en stÞrre oppgang pÄ denne svÊrt gode nyheten?

Kan ikke se det er nevnt noe sted enda : hegnar - medwatch - e24?

1 Like