Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Mange slike personligheter bruker ikke profilbilde, lillebror Spetalen for eksempel som kom inn i Solstad gruppen i sin tid, det samme med Johannes Solstad, far av CEO Lars Peder Solstad.
Og hvem skulle tjene på å utgi seg for å være Dylan Hallerberg og inn i en fb gruppe?
Og nå har ikke jeg sjekket på lenge, men det sitter mange fra ledelse og styre i disse fb gruppene både fra Photocure, Huddlestock og Solstad som jeg har startet

1 Like

Helt ærlig - dette fremstår som harde ord og bærer preg av mye synsing.
Hvis målet er en konstruktiv dialog, så sliter jeg med å se at du når frem.

Hvordan ville du reagert på en sånn epost?

10 Likes

Hva ville du foreslå? Bør ikke ledelsen tåle harde ord etter en halvering av selskapets børsverdi initiert av nok en dårlig kvartalsrapport?

2 Likes

Man kan vel forvente endringer, som kan bli positive for oss aksjonærer fremover.

Hallerberg sitt kjøp i dag, kan vel tyde på at han har fått gjennomslag for et forslag i styret?

Blir utrolig interessant å se hvem selskapet foreslår som ny styreleder. Forhåpentligvis kommer forslaget, med innkalles til EGF i nær fremtid :crossed_fingers:t3:

1 Like

Hej Norge

Flot af Dylan :partying_face:
Ting kan komme til at ske :open_mouth:

Spørgsmål til Forum i forhold til MYKs indlæg:
Har Dylan forbindelse til Asieris — ud over det er gennem PHOs aftale med Hexvix og Cevira ??

Hvis Dylan har noget at gøre med Asieris uden om PHO er det ekstra interrasant

Spændende tider

Dansken

Nei?

:rofl:

Ja dere har det fra meg, Asieris kjøper PHO men må betale en premie på noen 100%.
Gikk en post på 50 000 aksjer 43,75. 20 største ligger i ro

Veldig stille 🥹🥹🥹

Utrolig kjekt å se at aksjen igjen stiger pent på formidabelt volum.
I og med dagens aktivitet mest sannsynlig kommer som en følge av insidekjøpet igår må man håpe at det positive momentum opprettholdes og fortsetter til man kommer ut av rød sone(insidekjøp/newsflow)

3 Likes

Akkurat samme antall som insidekjøpet. Sprek måte å gjøre det på.

1 Like

Han vet ikke noe om Cevira, da hadde han ikke hatt lov til å kjøpe. Det samme gjelder nedklassifiseringen :slight_smile:

4 Likes

Enig han vet ingenting.

1 Like

Ikke jeg heller. :wink:

1 Like

Sånt liker jeg, noe ganske annet enn å holde på med skjulte ordrer og algoritme greier :+1:

Har store forventninger til Hallerberg, regner med at han på en eller annen måte gir ledelsen klar beskjed om å få dette selskapet til å begynne levere overskudd på driften.

3 Likes

Med fare for å jinxe dette kraftig… Veldig hyggelig å se andre tendenser i både ordrebok og kursbilde idag. :pray: :cowboy_hat_face:

4 Likes

Eksklusiv liste å befinne seg på, når man har grønne tall :muscle:t4:

Tenk om vi kunne fått en sikkelig bullish børsmelding til denne uken. Da ville nok motstand på 50 tallet måtte takke for seg :crossed_fingers:t3::clap:t4:

Hva motstand er der på 50 tallet?

Ingen. Solgte traderpotten på 46,6 idag, så tipper den raser opp de neste dagene.

…evt så holder longposisjonen såpass igjen at vi går ned igjen. Kanskje selge den for alles beste

Brudd på SMA50 fra undersiden med brukbart volum er teknisk positivt, men det gjenstår å se om aksjen klarer å holde over dette nivået denne gangen.

Rundt 50 kr vil det være en del teknisk motstand.

3 Likes

Da får vi satse på at færrest mulig bryr seg med disse teknisk analyse greiene. Ellers kan de jo fort finne på å selge seg ut hvis det begynner å butte mot rundt 50 kr, og dermed bidra til å stoppe oppgangen.