Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Det var litt av et innsidekjøp😎

Hurra Hurra Hurra

Innsidekjøpet sendte faktisk aksjen i pluss noen minutter

Shorterne fikk litt å tenke på det gleder meg.

2 Likes

Ikke et lite innsidekjøp heller, fyren handlet for 6.5MNOK.

1 Like

Dylan Hallerberg is a seasoned private equity and investment executive with extensive experience operating and improving businesses. He started his career in investment banking at Moelis & Company, after which he worked at The Carlyle Group from 2010 to 2017, where he invested in European public and private markets. Following Carlyle, Mr. Hallerberg continued his investment career as an Analyst/PM at GoldenTree Asset Management before transitioning to leadership roles at Arcturus UAV and Fortress Marine Anchors. He has extensive board experience, having served on seven boards as a member, observer, or an executive. Dylan Hallerberg currently serves as the President and Owner of Fortress Marine Anchors and is an active real estate and private equity investor and family office advisor. He graduated Summa Cum Laude with Highest Honors from University of California, Santa Barbara with a degree in Business Economics.
Dylan Hallerberg is Member of the Audit Committee.

Ganske bull at han er amerikaner

6 Likes

Det var sannelig litt av et insidekjøp, herlig!

This is the way.

Her snakker man kvalitet, å et individ man ønsker i styret.

Spent på om frk «im a shareholder myself» følger opp her :crossed_fingers:t3:

3 Likes

:grinning:

1 Like

Er han en god kandidat som ny styreformann, ser slik ut.

Mangler kanskje bransjeerfaring, kommer an på hva de vektlegger
Men det at han er amerikaner burde veie tungt

Vet ikke om detter er korrekt men fikk det opp med AI;

According to the web search results, Hallerberg is a board member of Photocure, a Norwegian pharmaceutical company that specializes in bladder cancer solutions. He has recently acquired 150,000 shares of Photocure at an average price of NOK 43.33, which is a sign of confidence in the company’s future prospects1. Hallerberg is also involved in the company’s partnership with Asieris, a Chinese biotech company that is conducting phase III clinical trials for Hexvix, Photocure’s flagship product for bladder cancer diagnosis and treatment2. Some investors on Finansavisen Forum have speculated that Asieris might be interested in acquiring Photocure, given its potential in the Chinese market and its innovative technology2. However, this is not confirmed by any official sources.

According to the first web search result1, Mark Hallerberg is a Californian, so he is an American citizen. However, he has lived and worked in Germany for many years and is currently the Acting President of the Hertie School of Governance in Berlin. He is also a former non-resident fellow at Bruegel, a European think tank2. Dylan Hallerberg, who is a board member of Photocure, a Norwegian pharmaceutical company, is his son3. He recently bought 150,000 shares of Photocure at an average price of NOK 43.33.

3 Likes

Det var et veldig pent kjøp, mer av det

Ha, ha, :sweat_smile: De trykker mye heller opp nye aksjer gjennom det suspekte opsjonsprogrammet de har. Hadde vært mye bedre børsmessig å kjøpe egne aksjer og heller dele de ut til ledelsen eller til ansatte. :wink:

3 Likes

Ja, det er jo lov å håpe. Men kjenner jeg ledelsen rett kommer de fortsette å vente til de kan cashe inn risikofri gevinst fra sine gratisopsjoner.

1 Like

Hold op vi skal være negative her. Aktieoptioner er en del af deres aflønning.
PHO bliver købt op. Ikke i morgen. Jeg tipper 2024!
DS sagde vel på kvartalspræsentationen, at han glædede sig til at gennemgå gode resultater både i løbet af 23 og næste år…? Haps!! Selvfølgelig for billigt… Alle skal tjene lidt. Andre mere :slight_smile:

3 Likes

“Oslo, Norway, 30 August 2023: Board member Dylan Hallerberg has on 29 August
2023 acquired 150,000 shares at an average price of NOK 43.33.”

Litt kult, den karen ble nettopp medlem i fb gruppen nå.

17 Likes

Fyren gikk fra Associate til Vice President i Carlyle Group på 4,5 år.
Carlyle Group har 376 milliarder dollar i assets under management. https://www.carlyle.com/

CV’en hans taler for seg selv, og fyren har nå skin in the game! Ganske mye skin in the game også, skal sant sies.

9 Likes

Seems legit……

1 Like

Jeg synes det var saklig og treffende det du fikk med her.
Jeg har selv skrevet til DS, ikke like profft som det du leverer, men der jeg har foreslått bl.a. tilbakekjøp av aksjer, eller innsiderkjøp for å komme frustrerte aksjonærer i møte i en vanskelig tid.
Jeg har ikke fått svar.