Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Var nok bare “þretrillere” som var aktive i dag. Omsetningen ble jo bare omtrent halvparten av min beskjedne beholdningđŸ€Ł

Hva synes dere. Skal innenforPHO CEO, CFO mediadirektÞr vÊre mer aktiv pÄ X, Linkedin, Facebook, en form som slik her. Bare spÞr fordi jeg ser mange selskaper tar det i bruk, men gir det ekstra verdi? Blir man satt pÄ feil bein hvis bare positive meldinger nÄdd en del av aksjonairer.

Hvordan ser dere pÄ det? TilfÞyed verdi?

Litt helge mat, tanker hvorfor profilering kan vĂŠre en mulighet?

De mÄ fokusere pÄ butikken. De har en robust forretningsidé og to mulige hovedinntekskilder. Kurspleie er for selskaper som trenger emisjoner.

Jo mer pho gÄr ned jo fler billige aksjer kan man kjÞpe.

Lenge siden sist, men dukket opp en ny klinikk pÄ Cysview idag.

Beaumont Hospital, Dearborn
18101 Oakwood Blvd. Dearborn, MI 48124

6 Likes

Fits to the summertime
 driving season in the USA

Americans hit the road en masse for summertime travel each year starting Memorial Day weekend. (27-29 mai), pumping up gasoline sales through Labor Day in early September.

Jeg lurer pÄ noe, hvor ser vi at Dylan škommer fraš Briarwood?
Link?

Forresten Briarwood satstet med 5% i slutten av 2021
 Ä kjÞpt gjevest til slutten av 2022 opp til >15%. Sitter pÄ en god tap lik som fleste av oss.

Update
 11.sep
 Biotek China med en positivt start av uka.

Det er bra at det begynner Ä gÄ oppover i China. Dylan er nok ikke tilknyttet Briarwood direkte men det var sikker Robert Blatt som er leder i valgkomiteen som fikk han inn i styret.
Robert Blatt, a managing director at Briarwood Chase Management LLC, a hedge fund firm based in New York.

Jeg var lenge en forsvarer av Schneider tiltross for at han nesten alltid skuffet markedet.
Jeg trodde innevĂŠrende Ă„r ville vise at han tross alt var rett mann for selskapet.
Men etter at mCap har fallt til under det halve siden Äret startet gÄr det ikke lenger an Ä unnskylde en godt betalt CEO.
Han har hatt snart 5 Är pÄ seg, og kursen er lavere enn da han ble ansatt.
Regner med at utskifting av CEO ligger i kortene nÄr det nÄ kommer nye koster i styret.

2 Likes

@Quadruple ,helt enig med deg. Bra innlegg.

Vi mÄ fÄ pÄ plass en ny styreformann fÞrst, hva er det som henger opp valget her? Trodde de hadde en klar nÄr de varslet styreformann avgang.
Det er noe som ikke fungerer, styret sitter i Oslo og CEO i US ser ikke ut til Ă„ vĂŠre optimalt. En ny styreformann bĂžr bli en amerikaner som kan assistere og vĂŠre til hjelp for CEO.
For Ă„ spare kostnader skulle de legge ned Oslo kontoret?

1 Like

For oss virker som alt gÄr veldig tregt. TTT sÄ det holder i Photocure. Hva er som hindrer godkjenningen av Hexvix i Kina? Og, er ikke Asieris interessert i Ä offentliggjÞre Cevira fase 3 resultatet? Og FDA, nedklassifiseringen.
Du skal se at det som kommer fÞrst er det evinnelige opsjonsprogrammet. De er veldig restriktive nÄr det gjelder bÞrsmeldinger, ting som absolutt kvalifiserer til det, men opsjonsprogrammet det er de ikke i tvil om Ä melde ifra om.

2 Likes

11 August 2023
The results of the study will be submitted to the Chinese National Medical
Products Administration (NMPA) for a new drug application (NDA) in the coming
months.

22 August 2023
In July 2023, Asieris concluded the patient follow-up phase for this trial. The company is dedicated to advancing pathological slice reading, database lock, and data analysis, in a bid to promptly disclose the trial results

TTT med FDA, men vi vet de har gÄtt i gang med innhenting av dokumentasjon, ref. Q2-presentasjonen. SÄ mÄ det analyseres og konkluderes.

3 Likes

Enig, dersom ikke mye skjer innen nyttÄr sÄ bÞr man vurdere DS sin stilling.

Jeg har hele tiden trodd at gjennombruddet kommer, og det gjÞr jeg fortsatt, men for en tÄlmodighetsprÞve!

2 Likes

11 August 2023
The results of the study will be submitted to the Chinese National Medical
Products Administration (NMPA) for a new drug application (NDA) in the coming
months.

NĂ„r er det realistisk Ă„ forvente inntekter fra hexvix kina til PHO ?

2024

Dette skriver Asieris i halvÄrsapporten: The company is on track for the submission of its market authorization applications.

Etter innsendt sÞknad er det vel 60 dagers vindu for Ä kommentere pÄ sÞknaden. Hvis ingen kommentarer sÄ er det i praksis godkjent (hvis jeg har forstÄtt dette rett).

Juni 2021 toppet kursen mer enn 100 kroner over dagens. Og den gangen satt bÄde jeg og andre og ventet pÄ 200. Ganske uvirkelig Ä tenke pÄ nÄ.

Det er mye vi ikke vet om bruken av Hexvix i China. Hva er prisen som PHO fÄr fra Asieris og hvilken pris fÄr Asieris fra sykehusene. Er det insentiver fra myndighetene Ä bruke Hexvix? Det siste tror jeg har mye Ä si for bruken i et land som China. Vi har sett at i Chile, Australia, Canada og sist Israel at bruken har vÊrt nÊr null. At bruken i Canada ikke har tatt av er helt uforstÄelig. I en province som Ontario er det et tilnÊrmet sosialistisk system som dekker nesten alle kostnader ved behandling av sykdommer.

Ja, kursen var helt oppe i 148 kr.

Og det var under pandemien der vi ble fortalt under hver kvartalsfremleggelse at alt skulle bli sÄ mye bedre nÄr pandemien var over :rofl:

Det er vel under 15 uker til 2024.
Nesten i mÄl m.a.o.

Er det ikke litt spesielt Ä fylle dagene med negativitet mot selskapet nÄr vi nesten er i mÄl?

Noen som har reflektert over hvor mye hexvix kina vil bidra med i PHO-kassen?
Blir jo ogsÄ spennende Ä se hvilke lÞsninger en kommer opp med vedr.type scope / de velger.

Photocure will manufacture and supply Hexvix and receive a transfer price from Asieris
representing a markup on product provided under the agreement and will also receive royalties on any product sales.

Vanskelig Ă„ estimere hva dette innebĂŠrer av inntekter, og alt avhenger som alltid av bruken.

SÄ vet man at Asieris har inngÄtt en kommersialiseringsavtale med Sinopharm som virker betryggende:

Shanghai, China, May 20, 2021 – Asieris Pharmaceuticals (Asieris) announced today that it has signed a strategic collaboration agreement with Sinopharm. The two companies will jointly advance commercialization, logistics and supply chain services for the innovative products of Asieris. The first project under the partnerhsip will be the commercialization of Hexvix¼, which comes on the heels of the collaboration with Lecheng Sinopharm.

“Sinopharm is a corporate champion in the healthcare services sector,” said Kevin Pan, Ph.D., Founder and CEO of Asieris. “Leveraging the strong network and coverage of Sinopharm, we look forward to helping Chinese patients have easier and faster access to innovative drugs like Hexvix¼. As a next generation fluorescent agent for cystoscopy, Hexvix¼ is also an ideal synergistic product with our existing pipeline to support our strategy of developing an integrated diagnosis and treatment solution for genitourinary cancers, thereby contributing to the Healthy China Initiative. “

Sinopharm Group Co. Ltd. was established in January 2003 which is a core subsidiary of China National Pharmaceutical Group Co., Ltd. (“CNPGC”) and the largest wholesaler and retailer of pharmaceutical and healthcare products and medical devices, and a leading supply-chain service provider in the PRC.

3 Likes