Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Men hva med hvitt lys? Noen mÄ forklare dette skikkelig. Nedklassifisering.
Per nÄ har de nye HD scopene fÞrt til at hvitt lys har blitt mye bedre og tydeligvis bra nok for klinikkene. Hva er det med situasjonen som vil endre pÄ det?

Vi vet ikke hvordan AI funker, og sÄ lenge man gjÞr sin egen konklusjon kan de likevel gir ok material Ä lese gjennom.

BARD AI:

Cevira is a photodynamic drug-device combination product that is being developed by Asieris Pharmaceuticals for the non-surgical treatment of high-grade precancerous lesions of the cervix. It is a registered trademark of Photocure ASA, a Norwegian pharmaceutical company.

Cevira works by using a light-activated drug to kill the cells that are causing the precancerous lesion. The drug is applied to the cervix and then a light source is used to activate it. The light causes the drug to produce oxygen radicals, which kill the cells.

Cevira is still in clinical development, but it has shown promising results in early trials. A phase III clinical trial is currently underway, and if it is successful, Cevira could be available for use in the United States and Europe in the next few years.

Asieris Pharmaceuticals is a clinical-stage pharmaceutical company that is focused on developing innovative treatments for women’s health. The company was founded in 2017 and is headquartered in Oslo, Norway.

Here are some of the key features of Cevira:

  • It is a non-surgical treatment, which means that it does not require surgery or anesthesia.
  • It is a minimally invasive treatment, which means that it causes less pain and discomfort than other treatments for precancerous lesions of the cervix.
  • It is a targeted treatment, which means that it only kills the cells that are causing the precancerous lesion.
  • It is a safe and effective treatment, which has been shown to be effective in early clinical trials.

If Cevira is approved for use, it could offer a new and improved treatment option for women with high-grade precancerous lesions of the cervix. It could also help to reduce the number of women who need to have surgery for this condition.

Her ser du at AI gjĂžr PHO og Asieris feil.

1 Like

Den siste og helt ferske phase III studien i China gir jo svar pÄ det. Hvis det er riktig som du postulerer vil hele business casen til PHO for Hexvix/Cysview falle bort bÄde i US, EU, China og resten av verden. Er det det som skremmer investorene.?

Det er grunn til frykte det i USA. Det ser vi jo ogsÄ. I Kina sÄ har de jo ikke de samme vindmÞllene Ä kjempe mot, gamle konservative nettverk osv, investeringer som er gjort etc. eller ?
Kina og Asia er digert, men markedet har ikke tenkt til Ä sende aksjen avgÄrde for der er seeing is believing. SÄ mange usikkerhetsfaktorer til tross for bra testresultater

Ville tro at en erfaren investor som Dylan Hellerberg ikke sa ja til Ä sitte i styret til PHO og attpÄ til gÄ inn med en stor post i PHO uten Ä sjekke hva som skjer i US hvor han kommer fra. At hvit lys har begynt Ä konkurrere ut blÄlys med de nye scopene, som sagt da vil hele business caset til Hexvix og Cysview vÊre dÞdt.

1 Like

Bare et lite spÞrsmÄl,
Denne Dylan Hallerberg.

Er ikke ha tredje generasjons Anker selger?

Hvilken erfaring har han fra legemiddelindustrien?

Å hvem er det som hele tiden snakker om link mellom han og briarwood?

Hva gjelder konkurranse situasjonen til PHO, flagget jeg bekymring for en stund siden.

Vis hvitt lys fungerer godt nok, er vel spÞrsmÄlet hvor stor er prisforskjellen mellom hvitt og blÄtt i behandling?

Teft for business, er teft for business. Fagfolk er det nok av i Photocure.

1 Like

Dylan Hallerberg is a name that can refer to different people, depending on the context. Here are some possible candidates:

Which one of these are you interested in? Or do you have another Dylan Hallerberg in mind?

Det er vel ikke noen tvil om hvem vi snakker om?
Mulig at AI ikke greidde Ă„ se at det er mulig samme person.

Dette fremstÄr som ville spekulasjoner nÄr tilgjengelig dokumentasjon og studier er veldig klar pÄ at man finner mer kreft med blc

6 Likes

Jeg er enig ville spekulasjoner. Jeg er opptatt av nÄ Ä fÄ alle skremsler ut i lyset alle troll slik at de sprekker.

Men hvorfor er vi der vi er da?? Det har ikke vÊrt mangel pÄ vitenskapelige artikler gjennom de 7 Ärene jeg har vÊrt aksjonÊr. Uansett sÄ mener klinikkene i USA at hvitt lys er bra nok og ihvertfall nÄ med nye HD scopet. Hva er det som tilsier at det skal snu nÄ i USA? Hvor lenge skal man tro pÄ det. Aksjen er pÄ 40 tallet fordi selskapet ikke klarer Ä fÄ til noe gjennombrudd i USA, det er slik jeg ser det

2 Likes

Mulig dette er et troll et skremsel som har fÄtt aksjekursen til Ä stupe.

Den skjĂžnte jeg ikke

Det jeg mener er at hvis investorene er redde for at hvit lys er godt nok med de nye HD scopene for klinikkene/sykehusene i US er det alvorlig og er med pÄ Ä skremme bort investorer. Til nÄ har vi ingen prove pÄ det eller analyse pÄ det. Har du sett noen analytiker som har fremmet dette som en mulighet.?

WL har allerede hatt tilgang til HD bilder, dette har vĂŠrt ett handikap for BL.

Du spinner opp ting pÄ Ä dra ting ut av kontekst.

4 Likes

Har du noen gode forklaringer pÄ dette kursfallet pÄ over 50%?

Retest av Covid low :man_shrugging:

Hvis jeg skulle sett pÄ dette med kun tekniske briller sÄ var det sÄ sinnsykt mye volum pÄ den nedturen, at hvis man ikke hadde hatt en retest ville vÊrt merkelig.

Volum pÄ covid nedturen var hÞyere en hele freefloaten i selskapet.

NÄr prisen var pÄ 150kr tvilte jeg noe voldsomt. Tvilte fremdeles nÄr vi lÄ sidelengs rundt 100 kr.

Og hvis jeg lagde en post om muligheten til en tur ned til 45 kr, tror jeg ikke mangen hadde tatt den seriĂžst.

Det sÄ lenge ut til at Pho skulle vise styrke nÄr alle andre falt, men til slutt knakk denne og. Og til de grader.

Ja veldig bra, da har vi vÊrt der og er pÄ rett vei igjen.