Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

2 Likes

Et annet sikkert tegn er at Asieris er eier av Uroviu, vet ikke hvor stor %.
Veldig flotte innlegg i dag , det eneste jeg da ikke forstÄr er at ikke noe av dette blir priset inn i kursen. Detter er ikke noe som skjer om 5 Är men 5mnd.

3 Likes

Noen som vet om investeringen klinikkene gjÞr pÄ 100.000 USD for scope(oppfÞring pÄ cysview) ene alene er for Ä kunne benytte blue light ?

Blot til info. Kan bli en konkurrent til Pho

De utvikler for hode og hals
 hvertfall ikke blérekreft

2 Likes

Dette er hva jeg fÄr opp fra AI, har ikke sjekket om det er riktig;

Yes, the new KARL STORZ Blue Light Cystoscopy system can use both blue and white light 1. The system is designed to improve the visualization of bladder cancer via practical case studies 1. The new POWER LED SAPHIRAℱ light source from KARL STORZ is used for both white light applications and fluorescence applications using blue light to display tumor cells 123. The system is LED-based and has two LEDs, one for blue light and one for white light 2. The new Saphira light source significantly ameliorates the quality of the procedure, especially in white light 1.

Jeg ser ikke hvorfor KS og PHO skulle vÊre uvenner. KS og PHO har vart lenge samarbeidsarbeidspartnere. Og hver har sin interesse i et vellykket forhold ogsÄ i fremtid.

1 Like

Ok sÄ disse oppfÞringene betyr at de har kjÞpt utstyr som bÄde er til bruk for hvitt og blÄtt lys? Noe de bare mÄ ha for Ä vÊre attraktive ?

The new Saphira light source significantly ameliorates the quality of the procedure, especially in white light

Er dette hvorfor kursen stuper?
ameliorates make something bad or unsatisfactory better.

Er det noe som kan si noe om dette?

Virker som det er ekstremt tÞft Ä danke ut hvitt lys i USA. Spesielt nÄ med de nye scopene

Jeg vet ikke men vi mÄ fÄ brakt dette frem i lyset sÄ vi forstÄr hva som skjer. Til nÄ har vi bare fÄtt fortalt fra DS at det nye scopet med blÄ lys er overlegent white lys.

jeg trodde alle her inne visste at blc ikke kun er blc men det Ă„ kunne switche mellom wlc og blc
 alle demoer viser jo nettopp det

2 Likes

Ja det er greit men det store spÞrsmÄlet er gir det nye scopet ;
The new Saphira light source significantly ameliorates the quality of the procedure, especially in white light

Er det riktig?

Ja, det er riktig
PHO har sagt at de er mye bedre enn hvitt lys med nye HD
Men spÞrsmÄlet er nok om ikke klinikkene i enda stÞrre grad mÄ mener hvitt lys er bra nok

Derfor er studien i Kina viktig
 der ble high resolution wl sammenlignet med blc
 og konklusjonen ble at blc var signifikant bedre. Detaljene blir presentert pÄ konferanser framover.

Ja vi fÄr vel og rapporten fra den phase III studien snart og
Asieris Pharmaceuticals (SSE: 688176) has communicated today that the HexvixÂź Phase III bridging trial in China has successfully met its primary research endpoint.

Det vet vi ikke men hadde vÊrt fint Ä fÄ det avklart.

Jeg er nÄ opptatt av Ä fÄ en mulig forklaring pÄ dette etter min mening helt urimelige kurs fallet. Er det noe fundamentalt som driver dette eller er det andre krefter som er i spill eller sÄ enkelt som at shorterne har styringen.

  1. Er en mulig forklaring nÄ at det ikke har kommet en ny styreformann. Han eller hun skulle allerede vÊrt pÄ plass.
  2. Vi har sett at registrering pÄ Cysview har stoppet opp, er det en mulig forklaring? I Q2 bare 13 nye scope.
  3. Er det tvil om PHO klarer mÄlsettingen;
    13 new Saphiraℱ towers installed in Q2. Eight new placements and five upgrades were installed prior to Karl Storz’s recent promotional discount program which went into effect in July and shifted the timing of some tower installations into the third quarter. In July alone, 40 quotes were issued for new Saphiraℱ systems, and so far in Q3, 12 purchase orders have been received. We believe that this momentum will result in a strong second half of the year for new tower placements,“ Schneider adds.

Photocure reiterates its guidance for 2023 and continues to expect new Saphiraℱ blue light tower installations in the range of 65 to 75, consolidated product revenue growth above 20%, and positive EBITDA excluding business development spending.

Litt mer detaljer om kina studien:

Is this the first study involving the utilization of high-definition (HD) scopes in conjunction with Hexvix(r)?

Yes, this study was done exclusively with Richard Wolf HD equipment, and not only a study, but a well-designed, well-controlled clinical trial, so the results, once fully disclosed should carry good weight supporting our prior Phase III trials that supported global Hexvix/Cysview approvals. And depending on the strength of the results, the fact of using HD equipment may be pointed out as an improvement

1 Like

USA virker fryktelig vanskelig. Tror det er en stor del av grunnen til nedgangen.

Det er veldig vanskelig Ä forstÄ at US er problemet med nedgradering eller reklassifikasion av scope vil det Äpne opp et helt nytt marked for PHO pÄ minst mange hundre prosent. Gjelder bÄde fixed og flex scope.

1 Like