Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Sant nok.

De har jo kvartalsrapport 8 november ifølge Nordnet, så det var merkelig! Kan jo holdes av noen andre, men det må ligge noe spesielt bak det i så fall?

Verdiene forvitrer og ledelsen fragmenteres. Fine greier.

1 Like

Hello I am out of office traveling until 9/19 with no access to email. I will respond when I can. If urgent you can reach me via mobile using whatsapp. Thank you Best,Dan

:lying_face:

2 Likes

Flott, vet ikke hva som har skjedd her @Quadruple men fint å få dementert at DS er månedsvis borte slik at det ikke blir en etablert sannhet her?

Det er nå spøkelser ute å går ta det med ro.

Hjelpes. Trenden i denne tickeren er så vanvittig tragisk.

Får håpe det kommer en mld om innsidekjøp på disse 63.000.- aksjene som gikk kl 12:00.

Vis ikke er vel 3x tallet neste

3 Likes

Ser ikke slik ut, kursen bare fortsetter nedover og det på ganske høyt volum.

Jeg liker ikke dette i det hele tatt men man tør jo faen ikke selge seg ut heller i tilfelle det plutselig skjer noe.

På meg virker det som shorterne har tatt over og ligger med store salgs poster for å skremme oss små aksjonærer til å selge og så ligger de og kjøper lenger ned i boka. Enig med deg liker det selvsagt ikke.

1 Like

Resultatene fra Cevira kommer snart, kanskje innen et par uker.

1 Like

Ehh… er det ikke en mulighet for at egget tar 180 grader feil hver gang han gjør en beslutning?

Kjøre NN for lenge med nye emisjoner selv når håpet var ute… feil.
Dra inn MB i et styre… feil.
Gi seg nå… feil.

Gitt seg? Er vel større sannsynlighet for at Egberts har blitt bedt om å trekke seg fra styre og stell.

3 Likes

Døkk sitt og glor?

Jeg har ingenting her å gjøre, men nå er Egget borte og Malene står igjen. Det blir spennende. Kanskje det blir bra, sannsynligvis ikke.

Vurderer noen av dere andre norske biotek-selskaper anbefales et dypdykk i set-up til U og kanskje bli insider for en periode. I tillegg til mye gode memes er det masse kruttsterkt å hente på chatten om dagen av faglig karakter.

En annen satsningsområde… det bare viser at Asieris holder trykk oppe innenfor sine clinical trials. CEVIRA er APL-1702

Yahong Pharmaceutical: APL-1202 clinical trial has achieved positive results

2023-09-13 16:18:37

Yahong Pharmaceutical (688176) announced on the evening of September 13 that the company’s APL-1202 oral combined with tyrelizumab as a new adjuvant treatment for muscle invasive bladder cancer (MIBC) phase I/II clinical trial completed the phase II clinical trial analysis and achieved positive results.

2 Likes

Etter hva jeg har lest og forstått, så kan et styre ansette en ny styreformann uten gen. forsamling dersom det velges en som allerede er medlem av styret. Dersom de velger å anbefale en utenforstående, må det vedtas i gen.forsamling.

Det er mulig. Men heldigvis tolker jeg det slik fra svaret jeg fikk. At de er på utkikk etter en ny person til denne stillingen.

On your last question, a new Chairman must be elected by our shareholders at a general meeting, whether the AGM or an Extraordinary general meeting. Our Nomination Committee is currently searching for candidates to fill this role, and we will keep you and our shareholders informed when we have candidates to be voted upon.

Dersom de skal ansette en utenforstående innen slutten av september, begynner det virkelig å haste. En gen.forsamling skal jo varsles med en god frist på forhånd…

Det som taler mot at en som allerede sitter i styret blir valgt til ny styreformann er at da hadde vi fått det bekreftet da de annonserte styreformanns avgang. Mest sannsynlig er at de arbeider med å finne en styreformann som kan være med å løfte PHO og ha tillit i investor miljøet og ta bort mye av den negativiteten som ligger historisk i PHO. Som sagt her tidligere på forumet det er nok av fagfolk i PHO.

1 Like

GM innkalling kan skjer når som helst.

ja de må ha en ny på plass innen september og innkalling 14 dager før generalforsamling.