Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

DRAFT… Best Practices for Selecting a Predicate Device to Support a Premarket Notification [510(k) Interesting youtube explanation.

SUBMISSION 7TH OF SEPT.23

Erik Dahl fra sist Radium (Episode 281: Photocure) ca 16:30 om erstatning for styreleder Egberts innen september: “There will probably be a (interim) replacement taken from the current boardmembers.”
Regner med Malene står klar!

Hva har han med det å gjøre dette styres av aksjonærene med Robert Blatt formann i valgkomiteen.

1 Like

Asieris er i gang. Gratulere til oss tålmodige. Skal PHO børsmelde det?

SHANGHAI, Sept. 20, 2023 /PRNewswire/ – Asieris Pharmaceuticals (Stock Code: 688176.SH), a global biopharma company specializing in discovering, developing and commercializing innovative drugs for the treatment of genitourinary tumors and other related diseases, has announced that the multinational Phase III clinical trial of APL-1702 (Cevira®), a novel, non-surgical treatment of cervical high-grade squamous intraepithelial lesions (HSIL), has met its primary endpoint. Based on the results, APL-1702 holds the potential to become the world’s first non-vaccine product with verified clinical efficacy against cervical HSIL. The company will be in communication with regulatory authorities on new drug application and market approval in the coming months.

23 Likes

Kjempe nyhet kan fortsatt få kjøpt PHO til 42
, kan du skjønne at vi fortsatt er i minus.

Så faktisk nesten ut som den var på vei opp noen minutter der

Ikke alle lese TI. Dette sikrer milepæl og mye mer :slight_smile:

1 Like

Vel, for å unngå dette. Er det utrolig viktig å vise sin misnøye med et slikt valg.

Det gjøres via denne mail addr ::

david.moskowitz@photocure.com

Begynner å nærme seg det jeg fryktet.
Da Malene ikke fikk verv i APIM/NN ga Egberts henne en gulrot i PHO :face_with_symbols_over_mouth:

Ikke børsmeldt!

Merkelig, men det kommer sikkert.

Kjøpte litt bare å kjøpe mer. Phase III vises nå fullført på Asieris sine sider.

kjøpsmulighet inntil videre

8 måneder til 11 år for FDA approval på downgrade to class 2 på flex?

1 Like

Nei, 90 dgr etter final design.

Kommer jo sikkert en børsmelding ganske snart, men det kan jo være noen kulturelle forskjeller slik at Asieris synes de skal børsmelde aller først, og med god margin, og ikke så viktig med koordinering. Hvem vet.

Har du lyttet til Radium podcasten?
Mulig jeg misforstod…
Vis du lytter fra 12 min i podcasten

Har du lest innlegget som jeg postet igår med nye draft fra FDA.

1 Like

Hva er milestone fra Asieris for gjennomført og vellykket fase 3?

Cevira se Asieris sin pipeline på deres hjemmeside, viser som fullført.

1 Like

Takk for at du var raskt ute og postet nyheten
Kom meg inn igjen på 42 tallet like etter du la ut. Ser ut som aksjen reagerer opp nå😀

1 Like