Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Sjekket over aksjekjøpene Sondre Finnes gjorde fra 2012 til 2021, som ble publisert i Nettavisen, og det var handler der i 2013 og 2018. Husker ikke helt når Dan Schneider gjorde Cevira- avtalen, men handlen i 2013 var opplagt gjort mtp Cevira.
Mao Sondre Finnes har fulgt med Photocure lenge, og så nøye han har fulgt med med, samt volum av handler finner det sannsynlig at han i dag hadde fått med seg @TheLion sin observante post, og hadde umiddelbart skjønt hva det dreide seg om, og selvsagt kjøpt.

Jeg er sikker på at han får meg kursstigningen i dag, og sitter hjemme og gremmer seg.
Han har sikkert fått forbud mot aksjekjøp av noe slag, selv om han i dag ikke er i noe innside posisjon.

2 Likes

Hvordan havnet vi på denne latterlig lave verdisetningen for PHO-aksjen?
Jeg tror at det hele startet da selskapet meldte underskudd ved kvartalsgjennomgang.
Og når dette fy-ordet kom på banen så gikk hele aksjeverdien i oppløsning.
Men realiteten var vel at dale som sitter på pengesekken og som ved flere anledninger har uttalt at vekst blir prioritert forran fortjeneste kan styre kvartalsresultatet ved hvordan han velger å fordele inntektene.

Tar en så spranget fra den gang til dagens sitiuasjon så er der nå 2 stk godkjente fase III studier som vil bidra enormt med kapital inn til PHO i tiden som kommer.

Så en må jo si at dette forholdet er temmelig skjeldent.
Aksjens stigningspotensiale er jo fra å begynne med trødd helt i bunn grunnet dette forholdet med å klare å fremstille verdien på selskapet som om det skulle være et underskuddsforetagende til 2 stk blockbustere?

Hva mere kan en ønske seg?

En kan vel allerede pr dags dato se på photocure som et nytt selskap.

I Photocure har jeg nesten hele investeringen min i så dette gjorde virkelig godt.

3 Likes

Samme her har hatt alle mine sparepenger i PHO, har vært en lang og strevsom tid nå er det bare å se fremover blir spennende.

2 Likes

Spent på hvordan den fortsetter i morgen. Kjøpe mer nå eller vente…

Jeg kjøper men hva er rett er ikke godt i si i det korte bildet men i det lange… Singing and dansing.
Litt merkelig at ikke PHO var informert om nyheten i dag, eller var DS informert?

Ikke informert. Pressemeldingen visste de ikke om før den var ute i markedet

1 Like

Jeg også siden jeg gikk ut av ContextVision.
:sweat_smile:

Dette er sterkt!

Dr. Linda Wu, Chief Development Officer of Asieris Pharmaceuticals, said “This
milestone marks a significant leap forward in the management of HSIL, with the
potential to transform care in this domain. Moreover, tackling precancerous
cervical conditions is pivotal for early prevention of cervical cancer and is an
integral part of the three-tier cancer prevention system. Asieris
Pharmaceuticals is committed to playing an active role in advancing China’s
Action Plan to Eliminate Cervical Cancer (2023-2030) and contributing to Healthy
China 2030, aligning our efforts with the WHO’s global strategy to accelerate
the elimination of cervical cancer.”

16 Likes
2 Likes

Det er egentlig ikke til å forstå at denne aksjen kunne falle til slike lave nivåer vi har sett, når det var så stor sannsynlighet for at en melding som dagens var rett rundt hjørnet…

2 Likes

Nope, dette var virkelig lett tjente penger :sweat_smile:
@Doktorinho R u still down? Eller tok du gevinst sikring i dag?

2 Likes

Vet vi om dette utløser noen utbetaling til PHO?

Min mann, gratulerer så mye! Doktorinho har tålmodighet som en toddler, så solgte 80% og økte i babyen min, TRMED.

Foretrekker uetablerte og illikvide selskaper, det vet du jo…

2 Likes

Ja, det utløser milestone for Study endpoint met.

1 Like

Mcap PHO per idag ca 1,65 mrd NOK
Hexvix Asia og Cevira globale verdi?

Best volume & omsetting. Det var DIGG idag.

Nysgjerrig hva analister kommer med.

1 Like

Analister kommer med gains garra :muscle:t4:

1 Like

Her finnes hvertfall den opprinnelige meldingen om Cevira avtalen: NewsWeb

1 Like

Er det kjent hva ligger under : …second indication in China,
the US and the EU would result in payments of up to USD 14 million.

1 Like

Gledet meg lenge til å kunne bruke denne emjoen:

:partying_face:

3 Likes

Så bra @kreinh at du våknet, du sov :sleeping: på min tikk takk tikk takk melding :mantelpiece_clock: :alarm_clock: fra igår :slight_smile:

3 Likes